Aihe: emu 0404 usb 2
1
kale1
31.12.2007 15:10:36
moi! onko kellään kokemusta kyseisestä äänikortista? itselläni vanha äänikortti jossa usb 1.1.ollu paljon dropoutteja yms.. tarvis vaan saada äänikortti että saisi latenssit pieniksi kun vst synia soittelee ja että äänitykset sujuis muutenkin hyvin.eli olisko tuollainen hyvä vaiko joku m-audion firewire väylänen? oon myös kuullu että firewire väyläset pelittäis paremmin windows xp:ssä eli olisko firewire kuitenkin parempi ratkaisu.kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Fuckbarbie
01.01.2008 17:50:07
Itelläni on toi emu, ja kovasti oon tykänny. Ihan loistava peli jolla saa kyllä hyvää jälkeä aikaan. Ei toi firewiren ja usbin ero munmielestä kovin suuri ole musakäytössä. Firewire siirtää muistaakseni esim. videota paremmin kuin usbi, mutta en usko sen kotinauhotteiluissa ongelmaksi muodostuvan?
kale1
03.01.2008 04:50:37
oon myös käsittäny että usb2 olis vähän nopeampi.täytyy kyl harkita tota emun korttia ihan vakavasti.toinen olis terratecin phase x24.onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta? thomanilla olis myytävänä sellainen softa synan kera.extended subtractive on se syna ja näyttäis olevan waldorf q:een saundit ja ihan asialliset säätömahdollisuudet.onko kellään tuosta vst:tä kokemuksia?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)