-J.- 01.01.2008 18:56:41 (muokattu 01.01.2008 18:58:36) | |
---|
Juuri tämä oikein tekemällä tehty "vimma ja kiukku" on se, joka minua ottaa Siltren of Puudumissa eniten päähän. Tai siis, kyllähän se tietty 13v. angstisiin esi-teineihin vetoaa, mutta minua lähinnä ärsyttää. Ja kun joka biisiin täytyy tunkea ne maagiset sanat "Kill", "Fuck", "Hate" ja "Die". Niin ja JAUJAU tietysti myös. No eikun omaa pändiä pukkaamaan.... Tee kaikki toisin. Tee kaikki tällä sinun muodostamalla ''oikealla'' tavalla. EX: Kedonkukkanen - Punk/Hard Rock/Heavy-/Trash Metallia, jonka sanoitukset kertovat lähinnä sademetsien ja kaikenlaisten muiden viherikköjen piilevistä sankareista. Tästä älköön nyt kukaan un-fani suuttuko, kunhan vaan esitin oman ehdotuksen angsti-teini-metallin poistamisesta maailmasta. -Tilutuksen harjoittaminen vaatii vikkeliä sormia ja aivan kuten muukin kitaran käyttäminen, pitkiä hiuksia. Suuresta egosta, nahkahousuista ja lavakarismasta on myös etua tilutuksessa |
luopio 01.01.2008 21:24:52 | |
---|
No eikun omaa pändiä pukkaamaan.... Tee kaikki toisin. Tee kaikki tällä sinun muodostamalla ''oikealla'' tavalla. Miksi? Saa kai sitä ilmankin arvostella. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
RekoS 01.01.2008 21:36:54 | |
---|
Meikää ei bodomis haittaa mikään muu kuin se, että keikalla saundit ovat kerta toisensa jälkeen täyttä kuraa. Eikä tuo Laihon vokalisointikaan mitään huipputasoa ole, ja välillä kyllästyttää tuo COB:n erittäin kuiva huumori jota sitten tungetaan jokapaikkaan.. Ellei näitä seikkoja lasketa, muuten ihan hetkellisesti kuunneltava bändi. Moni porukka menee meikäläisen laskelmissa edelle, myös soittotaidoissa.. |
Deathrace King 01.01.2008 22:22:43 | |
---|
Ellei näitä seikkoja lasketa, muuten ihan hetkellisesti kuunneltava bändi. Moni porukka menee meikäläisen laskelmissa edelle, myös soittotaidoissa.. No sanopas vaikka pari suomalaista metallibändiä, mikä on kokonaisuutta tarkasteltaessa soittotaidoiltaan Bodomia paremmalla tasolla, minä kun en sellaisia tiedä. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Lauri0 02.01.2008 00:06:41 | |
---|
No sanopas vaikka pari suomalaista metallibändiä, mikä on kokonaisuutta tarkasteltaessa soittotaidoiltaan Bodomia paremmalla tasolla, minä kun en sellaisia tiedä. Sanotaanpa vaikka Stratovarius. Stratovarius oli baarissa. Kotipelto ja Kainulainen heittäytyivät uskonnollisiksi.
"Jumala on antanut mulle laulamisen lahjan" - Kotipelto
"Jumala on antanut mulle soittamisen taidon"- Kainulainen.
"Vittu mä teille oo mitään antanut" sanoo Tolkki |
Juuleppi 02.01.2008 00:25:08 | |
---|
No sanopas vaikka pari suomalaista metallibändiä, mikä on kokonaisuutta tarkasteltaessa soittotaidoiltaan Bodomia paremmalla tasolla, minä kun en sellaisia tiedä. Wintersun vois pian olla aika kova haastaja. M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
825107 02.01.2008 00:40:36 (muokattu 05.01.2008 01:43:52) | |
---|
Jotenkin huvittaa jo nää väännöt siitä kuka on paras. |
hirvma-6 02.01.2008 00:42:34 | |
---|
No sanopas vaikka pari suomalaista metallibändiä, mikä on kokonaisuutta tarkasteltaessa soittotaidoiltaan Bodomia paremmalla tasolla, minä kun en sellaisia tiedä. vaikka näillä asioilla ei loppupeleissä merkitystä olekaan, niin sanotaan nyt vaikka Amoral |
No sanopas vaikka pari suomalaista metallibändiä, mikä on kokonaisuutta tarkasteltaessa soittotaidoiltaan Bodomia paremmalla tasolla, minä kun en sellaisia tiedä. Skittamaikat! WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
WinterMad 02.01.2008 01:44:20 | |
---|
No ei Bodomissa ole muita hirveän kovia soittajia kuin Laiho & Latvala, muut ovat sellaista peruskauraa IMO. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
Deathrace King 02.01.2008 02:05:07 | |
---|
Esitin kysymyksen Mamazelle, en teille muille, saatanan nulikat! ;) M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Punteri 02.01.2008 03:52:52 | |
---|
No ei Bodomissa ole muita hirveän kovia soittajia kuin Laiho & Latvala, muut ovat sellaista peruskauraa IMO. Janne Warman? |
Aeqs 02.01.2008 04:40:27 | |
---|
Niin. Siitä ei kyllä päästä mihinkään, että Janne on ihan perkeleen kova soittamaan. |
marke- 02.01.2008 09:49:36 (muokattu 02.01.2008 09:50:26) | |
---|
Juuri tämä oikein tekemällä tehty "vimma ja kiukku" on se, joka minua ottaa Siltren of Puudumissa eniten päähän. Tekemällä tehty? Itse olen ymmärtänyt, että Aleksi ihan oikeista meiningeistään päänsä sisällä lauleskelee. Tai siis, kyllähän se tietty 13v. angstisiin esi-teineihin vetoaa, mutta minua lähinnä ärsyttää. Vai ärsyttääkö sinua se, että Children of Bodom on ko. ikäryhmän suosiossa helppotajuisen, melodisen ja rankan musiikin takia, etkä halua samaistua tähän ikäryhmään? Noh, suosion vastailmiö on aina elitismi, että ei kai tässä mitään voi tehdä, eikä kyllä jaksakkaan. Ja kun joka biisiin täytyy tunkea ne maagiset sanat "Kill", "Fuck", "Hate" ja "Die". Ko. sanoissa kiteytyy aika hyvin viha ja oleellinen, oli sitten 12 tai 40 vuotias. Kovin ajatonta tekstiä minusta nuo neljä sanaa. Ja puhutaan kuitenkin metallista. Miksi pitäisi luopua hyvistä tehokeinoista.. minusta nuo sanat on kovinkin voimakkaita edelleen. Tästä älköön nyt kukaan fani suuttuko, kunhan vaan esitin oman mielipiteeni. Itse en jaksa kuunnella Children of Bodomin musiikkia, mutta tästä huolimatta ajattelemattomuus suututtaa välillä kohtalaisen paljon. Rakkaus |
Räkkipeli 02.01.2008 13:26:37 (muokattu 02.01.2008 13:31:20) | |
---|
vaikka näillä asioilla ei loppupeleissä merkitystä olekaan, niin sanotaan nyt vaikka Amoral Not true... Meikää ei bodomis haittaa mikään muu kuin se, että keikalla saundit ovat kerta toisensa jälkeen täyttä kuraa. En haluu mitenkää kilpailla ja kamppailla bändin puolesta, mutta en oo kenenkään ääniekspertin kuullut moittivan soundeja, päin vastoin: muutama alan ammattilainen on sanonut, kun on tullut kyse hyvistä kitarasoundeista, että hyvä esimerkki hyvistä kitarasoundeista on juurikin CoB. Mutta tämähän on vain yleispätevä, teknisten näkemysten perustaan nojaava mielipide. Makuasiat on asia erikseen, jonka oletan yllä olevan repliikkisi olevan. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Nieby 02.01.2008 13:30:13 | |
---|
Not true... Surprise. Jos oman mielipiteeni työnnän tähän väliin, kuuluu se näin: voisin väittää että jokainen meistä täällä tietää(ainakin ne jotka ovat kuulleet C.O.B.), että äijillä on taitotaso erittäin korkealla. Ja tavallaan se on melko turha tulla tänne sanomaan että joku toinen on parempi ja eipäs ku tää on vielä parempi ja mei äiti tekee teidän äitien ruuat. Tuskin Laihokaan turhaan on rispektiä maailmalla saanut.. I DON'T G1VE A FuCK IF Y0U H4TE ME!!1! Siis tavallaan oikeesti joo. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
-J.- 02.01.2008 16:30:10 (muokattu 02.01.2008 16:30:43) | |
---|
Tuskin Laihokaan turhaan on rispektiä maailmalla saanut... Soittotaidoilta en tiedä, mutta noin muuten, voiko ketään paskaksi sanoa joka vetää viikossa noin 4-5 keikkaa USA:ssa yleensä...? Varsinkin jos on kotoisin ja kaiken oppinsa saanut täällä kylmässä pohjolassa. -Tilutuksen harjoittaminen vaatii vikkeliä sormia ja aivan kuten muukin kitaran käyttäminen, pitkiä hiuksia. Suuresta egosta, nahkahousuista ja lavakarismasta on myös etua tilutuksessa |
Nieby 02.01.2008 16:37:52 | |
---|
Soittotaidoilta en tiedä, mutta noin muuten, voiko ketään paskaksi sanoa joka vetää viikossa noin 4-5 keikkaa USA:ssa yleensä...? Varsinkin jos on kotoisin ja kaiken oppinsa saanut täällä kylmässä pohjolassa. Nimenomaan. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Hipelius 02.01.2008 16:39:05 | |
---|
Soittotaidoilta en tiedä, mutta noin muuten, voiko ketään paskaksi sanoa joka vetää viikossa noin 4-5 keikkaa USA:ssa yleensä...? Varsinkin jos on kotoisin ja kaiken oppinsa saanut täällä kylmässä pohjolassa. Soittotaidoiltaan en tiedä, mutta eikös 4-5 keikkaa viikossa kerro vain menestyksestä, eikä "paskuudesta"? Ja Suomella on kyllä aika hyvä maine maailmalla musiikin saralla noin ylipäätänsä. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |
-J.- 02.01.2008 17:43:33 | |
---|
Soittotaidoiltaan en tiedä, mutta eikös 4-5 keikkaa viikossa kerro vain menestyksestä, eikä "paskuudesta"? Ja Suomella on kyllä aika hyvä maine maailmalla musiikin saralla noin ylipäätänsä. siinä kysytäänkin että VOIKO sanoa paskaksi jos heittää bändinsä kanssa 4-5 keikkaa viikossa.... jos nyt tuota tarkoitit -Tilutuksen harjoittaminen vaatii vikkeliä sormia ja aivan kuten muukin kitaran käyttäminen, pitkiä hiuksia. Suuresta egosta, nahkahousuista ja lavakarismasta on myös etua tilutuksessa |