dipshit 28.12.2007 03:27:47 | |
---|
Mitä mieltä muuten ne henkilöt, jotka olivat sekä kesällä Ilosaaressa ja nyt Helsingissä/Tampereella Porcupinea katsastamassa ovat, kumpi keikka oli parempi ? Festarikeikka ja klubikeikka ovat tietysti lähtökohdiltaan hyvin erilaiset, mutta olisi kiva kuulla mielipiteitä. Olin Ilosaaressa ja Tampereella, ja Ilosaaren keikka oli kyllä rutkasti parempi. Settilista oli jämäkämpi ja tunnelma noin 1000x korkeammalla. Tottakai asiaan saattoi vaikuttaa mahtava humalatila, mutta kyllä koko muukin yleisö oli Ilosaaressa paaaljon paremmin mukana tunnelmassa. Kyllä minulle keikan tasoon vaikuttaa se fiilis aika helvetin paljon ja Ilosaaressa se oli jotain täysin muuta kuin Tampereella. |
Socialite 28.12.2007 12:04:28 | |
---|
Olin Ilosaaressa ja Tampereella, ja Ilosaaren keikka oli kyllä rutkasti parempi. Settilista oli jämäkämpi ja tunnelma noin 1000x korkeammalla. Tottakai asiaan saattoi vaikuttaa mahtava humalatila, mutta kyllä koko muukin yleisö oli Ilosaaressa paaaljon paremmin mukana tunnelmassa. Kyllä minulle keikan tasoon vaikuttaa se fiilis aika helvetin paljon ja Ilosaaressa se oli jotain täysin muuta kuin Tampereella. Täysin samaa mieltä! Ampumahiihto on lajina paras, hiihdät vaan ja täplät alas! |
Skebaholikko 28.12.2007 14:12:28 (muokattu 28.12.2007 14:20:41) | |
---|
Hitto kun missasin tämän ! Mitä mieltä muuten ne henkilöt, jotka olivat sekä kesällä Ilosaaressa ja nyt Helsingissä/Tampereella Porcupinea katsastamassa ovat, kumpi keikka oli parempi ? Festarikeikka ja klubikeikka ovat tietysti lähtökohdiltaan hyvin erilaiset, mutta olisi kiva kuulla mielipiteitä. Ilosaaressa ja Tampereella vierailleena on kyllä perhanan paha sanoa kumpi ruletti paremmin. Molemmat erittäin tiukkoja vetoja. En yhdy lainkaan edeltäviin näkemyksiin, että Ilosaari olisi määrännyt huomattavasti kovempaa. Yleisö siellä oli kyllä lujempaa messissä, mutta kun festarisetit ovat kestoltaan mitä ovat, niin nälkä siitä jäi kun tahtoi lisää. Omalla klubikeikalla tästä ei ollut pelkoa ja nannaa sai juuri sopivasti. Uskoisin homman riippuvan siis siitä, mitä keikalta haluaa. Siinä mielessä kyllä hassua, että vaikka yleensä arvostan keikat juuri meininkijärjestyksessä paremmuuteen, niin tässä tapauksessa enempi musisointi taitaisi viedä voiton. Tampereen keikasta jäivät nimittäin hienoista fiilareista vielä paremmat. Onko se sitten siitä kiinni, että PT on miusta enemmän fiilistely- ja seurantamusaa kuin ruumiin irrottavaa mesoamista, who knows. Tietysti Pakkiksella pystyivät käyttämään screeniä upeine videoineen ja visuaaleineen, joista itse pidin paljon. Ja okei, vertailu ei ole reilu, koska Tampereella kuultiin Hatesong ja Ilossa ei. Jäädään vaikka siihen:) M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
Turmis 28.12.2007 16:07:28 | |
---|
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. |
Akiman 28.12.2007 16:30:18 | |
---|
Off-Topic Millon Kanttori sai paikan Ferrarilta? :O :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: PRIMORDIAL, SYNESTESIA ja ICED EARTH :: |
Turmis 28.12.2007 16:51:49 | |
---|
Sillon kun Kimi vei mestaruuden. :D Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. |
spindel 28.12.2007 16:53:27 | |
---|
Siinä mielessä kyllä hassua, että vaikka yleensä arvostan keikat juuri meininkijärjestyksessä paremmuuteen, niin tässä tapauksessa enempi musisointi taitaisi viedä voiton. Yleisellä tasolla olen tästä asiasta samaa mieltä; loppupeleissä fiilis ja tunnelma ovat keikoilla tärkeimpiä. Parhaimmillaan käy niin, että hieno musiikki ja taitava soittaminen yhdistyvät hyvään meininkiin. Tästä ainakin itselle parhaana esimerkkinä voisi pitää Pain of Salvationin viime keväistä Nosturin keikkaa. En ollut Ilosaaressa, mutta kyllä PT onnistui varsin hyvin tunnelmaa luomaan Tampereellakin.
PT on miusta enemmän fiilistely- ja seurantamusaa kuin ruumiin irrottavaa mesoamista, who knows. Onneksi ruumistaan voi heilutella rauhallisemmankin musiikin tahtiin :) Yövieraat on päivälle vieraat... |
Borlag 28.12.2007 17:22:49 | |
---|
|
Skebaholikko 28.12.2007 19:20:31 (muokattu 28.12.2007 19:22:40) | |
---|
Yleisellä tasolla olen tästä asiasta samaa mieltä; loppupeleissä fiilis ja tunnelma ovat keikoilla tärkeimpiä. Parhaimmillaan käy niin, että hieno musiikki ja taitava soittaminen yhdistyvät hyvään meininkiin. Tästä ainakin itselle parhaana esimerkkinä voisi pitää Pain of Salvationin viime keväistä Nosturin keikkaa. En ollut Ilosaaressa, mutta kyllä PT onnistui varsin hyvin tunnelmaa luomaan Tampereellakin. Onneksi ruumistaan voi heilutella rauhallisemmankin musiikin tahtiin :) Juurikin näin, loppupeleissä älköön kukaan absoluuttisesti erottako tunnelmaa ja fiilistä toisistaan. Both feed the other with a gigantic spoon. Hyperaktiivisena henkilönä tuppaan tosin kiinnitämään heilutteluun mainittavan arvoisesti huomiota vain kun tempot jyskäävät speedomittareita palasiksi tai downpikkaus on hirmuista;) M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
atha 28.12.2007 23:37:11 | |
---|
Halo näytti puuttuvan tallenteesta (ja lähetyksestä?), ja Trainsikin tais olla pätkästy vähän kesken. Vaan mitäpä sitä lahjahevosesta sanomaan, kiitokset Ylexille ja hälle, joka lähetyksen tallensi, kun unohtui kuunnella. Tutultahan tuo kuulosti. |
pardy 28.12.2007 23:52:06 (muokattu 28.12.2007 23:52:31) | |
---|
Halo näytti puuttuvan tallenteesta (ja lähetyksestä?), ja Trainsikin tais olla pätkästy vähän kesken. Vaan mitäpä sitä lahjahevosesta sanomaan, kiitokset Ylexille ja hälle, joka lähetyksen tallensi, kun unohtui kuunnella. Tutultahan tuo kuulosti. Muistaakseni itse keikkahan oli sen 1h15min, joten onhan se silloin selvä että tunnin ohjelmaan joutuu jotenkin pakettia supistamaan. Silti huomattavasti kattavampi lähetys kuin se syssymmällä tullut vaivainen puolen tunnin juttu. Kiitokset myös täältä sille ystävälliselle joka ohjelman nauhoitti. |
Aleksi Gaiss 29.12.2007 09:39:12 | |
---|
Dimesta tuokin pakkaamattomassa muodossa, mallia stereo myöskin Dimeen reggasin, mutta enpä ole sieltä onnistunut mitään lataamaan. Eipä vaan lähe valumaan...?!? Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
Eilen tuli postissa Waszawa ja näin ensi kuuntelun jälkeen kyllä ehkä paras Porcupine Treen levy mitä olen kuullut (Signify ja kolme uusinta)! Onko näitä kaikkia Warszawan biisejä edes ennen julkaistu? |
carnation 01.01.2008 18:57:44 | |
---|
Eilen tuli postissa Waszawa ja näin ensi kuuntelun jälkeen kyllä ehkä paras Porcupine Treen levy mitä olen kuullut (Signify ja kolme uusinta)! Onko näitä kaikkia Warszawan biisejä edes ennen julkaistu? Ööö... Warszawahan on vuonna 2001 äänitetty ja 2004 julkaistu livelevy. Vai mitä tarkoitit? Onhan tuossa mm. Lightbulb Sunilta ja Stupid Dreamilta biisejä. http://en.wikipedia.org/wiki/Warszawa_%28album%29 "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
doppelgänger 01.01.2008 21:11:10 | |
---|
Live versio on mulla. Saako sitä alkuperäistä versiota mistään? |
pardy 01.01.2008 21:33:15 | |
---|
Live versio on mulla. Saako sitä alkuperäistä versiota mistään? Mitä ihmeen alkuperäistä tarkoitat? Se on LIVELEVY, eikä se tuon alkuperäisemmäksi musta enää voi mennä mikä sulla on. Ellei mennä sellaisiin pilkunviilailuihin että tuon levyn ensimmäinen painos aikanaan tuli Transmission-labelilla kun taas kaikki myöhemmät uusintapainokset ovat tulleet Snapperilta. Täsmälleen sama levy yhtä kaikki. |
doppelgänger 02.01.2008 16:42:55 | |
---|
Ymmärsin jotain väärin mutta nyt on asia selvä. |
texjazz 05.01.2008 19:34:46 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc |
90125 09.01.2008 14:37:26 | |
---|
Vuosi 2008, ohjelmassa mm. Japaniaa ja Austraaliaa. Kesällä festaria ja sitten muutama keikka jotka kuvataan reeveereelle. Livelevy myös ulos tänä vuonna. Tältä Fear.. kiertueelta tallensivat muutamia keikkoja. Joskus katselin jotain Barbierien haastattelua, siinä näitä jutteli. Tää info löytyy kummiskin jostain täältä topicin alta, mutta sainpahan pikkusen nostetta tähänkin ketjuun. |
Borlag 09.01.2008 16:23:46 | |
---|
Vuosi 2008, ohjelmassa mm. Japaniaa ja Austraaliaa. Kesällä festaria ja sitten muutama keikka jotka kuvataan reeveereelle. Livelevy myös ulos tänä vuonna. Tältä Fear.. kiertueelta tallensivat muutamia keikkoja. Joskus katselin jotain Barbierien haastattelua, siinä näitä jutteli. Tää info löytyy kummiskin jostain täältä topicin alta, mutta sainpahan pikkusen nostetta tähänkin ketjuun. Juu, keikat jotka tallennettiin mahdollista livelevyä varten ovat Ilosaarirock, Atlanta, Pariisi sekä se Orlandon akustinen setti musakaupassa. Saas nähdä mitä se levy sisältää loppujen lopuksi. |