Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cisse Häkkisen vanhat bassot
1 2 3
Don Make
23.12.2007 02:34:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noilla sivuilla ton Epin basson nykyinen oimistaja ja vuosiluvut on aivan väärin.
 
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
*Bandiitti*
28.12.2007 17:34:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tän varmaan kaikki tieskin mutta Janne Louhivuori omistaa nykyään sen Cissen basson sen Fender Precision Sunbrustin.
 
Fessy
01.01.2008 13:49:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://youtube.com/watch?v=XXwbaDojVnU&mode=related&search=
 
rock rock

 
Meikän laittama video :D noi kaikki dool212 on mun videoja....
 
Rock "N" Roll
Le Haba
01.01.2008 16:48:18 (muokattu 01.01.2008 16:50:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tän varmaan kaikki tieskin mutta Janne Louhivuori omistaa nykyään sen Cissen basson sen Fender Precision Sunbrustin.
 
Joo, kokeilin kerran tuota bassoa kun olin Jannen kanssa sessiossa, ihan hyvä sen ajan presari. Ei mikään WOW, mutta ok
 
My name is Baron, Le Baron
basisti95
11.02.2008 15:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cissen paras basso mun mielestä oli fender precision sunburnst
 
J.Hollström
11.02.2008 15:49:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cissen paras basso mun mielestä oli fender precision sunburnst
 
Paras vai hienoin? Cissehän kyllä ymmärsi ton visuaalisuuden päälle.
 
basisti95
11.02.2008 17:31:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras vai hienoin? Cissehän kyllä ymmärsi ton visuaalisuuden päälle.
 
minusta hienoin. värit olivat hyvät mutta maalit kuluvat. ainakii kun basso heitetään lattialle. se oli paras kohta
 
ganes-rocker
11.02.2008 21:49:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras vai hienoin? Cissehän kyllä ymmärsi ton visuaalisuuden päälle.
 
komea oli myös se naturaali jazz bass mikä näkyy ainaki siinä iltatähti livessä ja joissakin kuvissa on myös vilahdellu. niin, ja se epiphone tietenki.
cissellä oli kyllä hyvä maku soitinten suhteen.
 
"Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen
basisti95
12.02.2008 07:36:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miniulla on saman muotoinen jazz bass.mutta se on erin värinen ja se on merkiltään aria
 
basisti95
12.02.2008 07:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On minusta hieno myös tämä cissen harmony h 22.
 
jazz bass
20.02.2008 19:58:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

komea oli myös se naturaali jazz bass mikä näkyy ainaki siinä iltatähti livessä ja joissakin kuvissa on myös vilahdellu. niin, ja se epiphone tietenki.
cissellä oli kyllä hyvä maku soitinten suhteen.

 
niin missä mahtaa olla nykyisin cissen 73 jazz bass
 
Seba
20.02.2008 22:24:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miniulla on saman muotoinen jazz bass.mutta se on erin värinen ja se on merkiltään aria
 
Saman muotoinen jazzari kuin presari? Erikoista :)
 
capitus
17.05.2019 19:07:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sattui silmiini niin kommentoin. Ostin Cissen Precision Specialin (active) vuonna -94 MS Shopista, maksoi muistaakseni 4000mk. Ei siinä mitään vikaa ollut tai sitten oli korjattu, paras basso, joka minulla on ollut. Soitin sillä 6v. Helander Co.ssa bluesia. Hyvässä kondiksessa, ainoa vyön soljen hankaama maaliton paikka takapuolella.
 
Juha Ahvenainen
www.kolumbus.fi/rootman.music
 
basisti1971
18.05.2019 06:40:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Mahtinosto.
 
capitus: Sattui silmiini niin kommentoin.
 
Silkkaa Fingerporimateriaalia tuo... :D.
 
T:Samuli
 
hemmo
18.05.2019 19:21:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

capitus: Sattui silmiini niin kommentoin. Ostin Cissen Precision Specialin (active) vuonna -94 MS Shopista, maksoi muistaakseni 4000mk. Ei siinä mitään vikaa ollut tai sitten oli korjattu, paras basso, joka minulla on ollut. Soitin sillä 6v. Helander Co.ssa bluesia. Hyvässä kondiksessa, ainoa vyön soljen hankaama maaliton paikka takapuolella.
 
Juha Ahvenainen
www.kolumbus.fi/rootman.music

 
No, onko se siulla vieläkin?
 
capitus
18.05.2019 20:00:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, onko se siulla vieläkin?
 
Joo on se mulla ja pidän varmaan hamaan loppuun asti? Se on ollut mulla ensisijaisesti käyttösoitin, mutta onhan se kiva yksityiskohta, että se on ollut Cisselläkin. Mulla on saman ajan Strato Special, myös Lace Placid Blue, jonka hankin uutena Singaporesta. Sekin on ihan hieno, mutta ei parhaita Stratoja soittaa. Sen sijaan tää Precision on, kuten sanoin, paras mulla ollut basso.
 
hemmo
18.05.2019 20:42:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

capitus:
 
Joo on se mulla ja pidän varmaan hamaan loppuun asti? Se on ollut mulla ensisijaisesti käyttösoitin, mutta onhan se kiva yksityiskohta, että se on ollut Cisselläkin. Mulla on saman ajan Strato Special, myös Lace Placid Blue, jonka hankin uutena Singaporesta. Sekin on ihan hieno, mutta ei parhaita Stratoja soittaa. Sen sijaan tää Precision on, kuten sanoin, paras mulla ollut basso.

 
Ok, mistä tiedät että se on juurikin Hugon vanaha?
 
capitus
19.05.2019 10:19:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, mistä tiedät että se on juurikin Hugon vanaha?
 
No eipä mulla mitään aitoustodistusta ole eikä bassosta DNA testiä tehty. Cissen ostokuitteja sarjanumeroineen ei varmaan löydy mistään? Cissen läheisesti tunteneet soittokaverit kyllä totesivat heti nähtyään, että on Cissen entinen basso.
 
capitus
20.05.2019 13:04:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkoi basson alkuperä sen verran vaivaamaan, että selvitin asiaa tarkemmin. Oletettavasti mun Precision Special ei ole sittenkään Cissellä ollut soitin. Sinisiä Specialeja ilmeisesti pyöri 3 kpl 90-luvun alussa maisemissa. Saamani tiedon mukaan Cissellä ollut Precision Special Lake Placid Blue on siirtynyt Hurriganes- keräilijälle parin viime vuoden aikana. Muiden nimiä en luottamuksellisista syistä mainitse.
 
Hösse
13.06.2019 22:15:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samalle keräilijälle siirtyi ne Cissen Bassmanit samalla kuin basso. Tuossa Remu Last Call -tallenteella se basisti soittaa just niillä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «