Aihe: Macca & Ozzy + Live And Let Die =??
1
Jokapaikanapina
01.01.2008 18:10:33
Ei kyllä ihan heti tulisi mieleen Ozzy ja Macca yhessä lavalla, sen verran erilaista kamaa on tullu jätkiltä. Mutta toisaalta osaan kyllä kuvitella heidät yhdessä..

Macca & Ozzy + Live And Let Die = +++
DJKaaos
01.01.2008 21:32:23
Ei kyllä ihan heti tulisi mieleen Ozzy ja Macca yhessä lavalla, sen verran erilaista kamaa on tullu jätkiltä.

No mä kuvittelen heidät helposti yhdessä lavalle. Onhan Ozzy levytellyt näitä hemppiksempiä kappaleita tässä männä vuosina ihan Beatlesiä ja Lennonia myöten. Ja toisaalta löytyyhän Maccalta aika rajuja vetoja Beatleilyn jälkeisen ajan alkupuolelta.
Minä olen minä.
Tee
01.01.2008 22:50:38
Muistaakseni jossain ozzy mainitsi yhdeksi lempiorkestereistaan beatlesin.. ja olikohan että a day in the life ois ollu lempibiisi.
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
blackmore81
02.01.2008 01:21:32
Muistaakseni jossain ozzy mainitsi yhdeksi lempiorkestereistaan beatlesin.. ja olikohan että a day in the life ois ollu lempibiisi.

Ozzy on useassakin haastattelussa todennut, että Beatles muuti hänen elämänsä ja innoitti hänet itsensäkin musiikin pariin.
Ozzy on coveroinutkin Beatlesin tuotantoa. Miehen Under Cover albumilta löytyy esim. versio In My Life biisistä. Tuolla on video kyseiseen biisiin: http://uk.youtube.com/watch?v=UtH8d6Rl7oc
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)