Saikkonen 27.01.2004 12:38:05 | |
---|
Kuka katsoi? Mitä mieltä? Minusta ihan siedettävä aloitus, suunnattomia ärsytyksenhetkiä toi hip-hop-biisi-painotus: "Me tarvitaan ruokaa, ei aSEita" ! |
FBI 27.01.2004 13:33:29 | |
---|
Minkä takia en ite saanut Satu Silvolta (tai vastaavalta) armeijassa? |
KooMikko 27.01.2004 13:50:53 | |
---|
Minkä takia en ite saanut Satu Silvolta (tai vastaavalta) armeijassa? Hoho! |
Isodee 27.01.2004 15:28:18 | |
---|
Minkä takia en ite saanut Satu Silvolta (tai vastaavalta) armeijassa? Joo tommosen tohtorin takia sitä olis voinut roikkua polilla vähän useamminkin. Vaikka toisaalta, meillä olis ollut tarjolla kypsä, 50+ suomenruotsalainen lääkintämajuri... |
Raipe 27.01.2004 19:47:39 | |
---|
Mikä on Pelkovaara? "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Jaristoteles 27.01.2004 21:10:20 | |
---|
Mikä on Pelkovaara? Asteen verran epäuskottava Kotikatsomon sarja. Naama ei mahdu päähän! |
Jonte 27.01.2004 23:34:37 | |
---|
Minkä takia en ite saanut Satu Silvolta (tai vastaavalta) armeijassa? Mietin ihan samaa. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
aust 28.01.2004 07:55:33 | |
---|
Olen hieman jäävi sanomaan.. Näynhän itsekin muutamissa otoissa! ~If you want to see Ron Dennis, play tennis~ Mee *ttuun!* |
trx 28.01.2004 19:06:57 | |
---|
Olen hieman jäävi sanomaan.. Näynhän itsekin muutamissa otoissa! no ho-hoi! tässä meiän starba esiintyy. millon ne sinun jaksot tulee eetteristä (kirj. huom. en ole vieläkään nähny ekaa jaksoa, ku on ollu kiireitä täällä armenian pahanoilla) -- hey slim, what if there's an explanation 4 this sh*t? What, she tripped, fell, landed on his di*k? |
aust 29.01.2004 08:25:16 | |
---|
no ho-hoi! tässä meiän starba esiintyy. millon ne sinun jaksot tulee eetteristä (kirj. huom. en ole vieläkään nähny ekaa jaksoa, ku on ollu kiireitä täällä armenian pahanoilla) Saa nähä.. Mutta ekassa jaksossa ekassa kuvassa oli Raate! Siinä vasta strback! Ydinase.. on mulla. |
trx 31.01.2004 19:27:32 | |
---|
Saa nähä.. Mutta ekassa jaksossa ekassa kuvassa oli Raate! Siinä vasta strback! jahas pitihän se arvata, pitääkin katsoa välittömästi. -- hey slim, what if there's an explanation 4 this sh*t? What, she tripped, fell, landed on his di*k? |
jahas pitihän se arvata, pitääkin katsoa välittömästi. Hmmmm. Lähen tuota nyt Roopeen, jos et pahastu. p.s. hyvää helmikuuta Ydinase.. on mulla. |
J.Granö 01.02.2004 01:26:51 | |
---|
Ainakin vähän vaihtelua muuten niin harmaaseen sarjatarjontaan. |
aiiT 03.02.2004 17:25:03 | |
---|
Eilen tuli vahingossa kytättyä. Oli varsin erikoista, ja silti niin tavallista viihdettä. Ei oikein tiedä vielä, mitä mieltä olis. We are accidents waiting to happen. |
gheisari 03.02.2004 20:10:18 | |
---|
minun rahpias |
salmivaara 10.02.2004 14:45:32 | |
---|
Eilen yritin katsoa mutta piti lopettaa kesken kun hävetti niin saatanasti näyttelijöiden puolesta.. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
HenkkaWH 10.02.2004 15:58:37 | |
---|
Eilen yritin katsoa mutta piti lopettaa kesken kun hävetti niin saatanasti näyttelijöiden puolesta.. Joo, mulle tulee vähän samanlaisia fiiliksiä. On toi sarja kyllä aika käsittämätöntä paskaa. Ja ne musiikit..... Kyllä meinasin purskahtaa itkunsekaiseen nauruun kun pärähti Sandstrorm soimaan. Life's a bitch and then you die. |
salmivaara 11.02.2004 14:55:57 | |
---|
Kyllä meinasin purskahtaa itkunsekaiseen nauruun kun pärähti Sandstrorm soimaan. Jotenkin tuli tosta sellainen "jahas, opiskelijoiden tekemä" -fiilis. Niin kuin yleensä aina, jos joku hitti soi TV-sarjassa. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
juici 12.04.2004 23:25:20 | |
---|
Asteen verran epäuskottava Kotikatsomon sarja. No ehkä vähän. Seurailin sarjaa toisella silmällä keskittyen luonnollisesti olennaiseen eli basson tai kitaran soittoon. Käsikirjoitus oli tuossa sarjassa kyllä täysin perseestä. Kaikkesta epäolennaisesta kerrottiin kyllä mutta jännittävät kohdat skipattiin vaan tyynesti ohi kuten lopussa: kiire estää sota ja sitten lopputeksteissä vaan selitetään miten ei tullut sotaa. Aihe oli kyllä hyvä mutta käsis ja ohjaus eivät. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
maelstrom 14.04.2004 18:03:09 | |
---|
Aihe oli kyllä hyvä mutta käsis ja ohjaus eivät. Eikä ollut kehumista näyttelijänsuorituksissakaan eikä kuvauksessa eikä äänimaailmassa. Ainoa hyvä puoli sarjassa on, ettei sitä ole pakko katsoa. Thank God! On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |