MiniDee 29.01.2004 14:37:15 | |
---|
(*=kertsi) Tahdon rakastaa Tahdon uskaltaa Jos uskoo ihmiseen voi siirtää vuoria *Olen jo maksanut velkani Saanko elää haaveeni? Lupaatko etten putoa jos kurkotan kaipuutani* Minä nousen taas Maailma minua kaipaa Tien loppuun on matkaa Ja tuhat kaunista asiaa *Olen jo maksanut velkani Saanko elää haaveeni? Ei tarvitse ottaa kiinni En putoa varmasti* Annatko lupauksen Annatko lupauksen että selviän loppuun asti? Pidätkö lupauksen Pidätkö lupauksen jos joskus löydän taivaani? *Olen jo maksanut velkani Saanko elää haaveeni? Ei tarvitse ottaa kiinni En putoa varmasti*
Tällaista. Toivottavasti biisissä ei ole ajatus kauhean piilossa, mutta yritin aika positiivista tekstiä saada aikaiseksi. Mitäs olette mieltä? |
aikavaikea 29.01.2004 14:40:59 | |
---|
En ole analyytikko tahi lyriikan tuntija, mutta mä tykkäsin tuosta. Taisin lukea sen heti viisi kertaa putkeen. Vanhempi Lindholmin Daven tuotanto tuli hyvällä tavalla mieleeni. Sopivasti toistoa eikä liikaa sanahelinää. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
MiniDee 29.01.2004 14:45:06 | |
---|
Jee. Kiva että tykkäät. Itseni on kauhean vaikeaa tykätä omista sanoistani, tuo on ehkä harvinaisen yksinkertainenkin kun vertaa yleisiin tekotaiteellisuuksiini. |
Allis 31.01.2004 22:42:43 | |
---|
Munkin mielestä toi oli aika hyvä. Tein juuri siihe sopivan sointukuvion, mutta pientä hiomista se vielä kaipaa. Humppa vai kuolema? |
Lauloin, Slayerin Necrophilliacin alun päälle, deathmetalörinällä, aika vakuuttava! Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Tapani L 01.02.2004 14:40:16 | |
---|
Mukavan suoraviivainen teksti. En huomannut mitään ylimääräistä noissa. Minkäköhän laiseen musiikkiin nuo sanat on tarkoitettu? Anteeksi häiriö...
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
MiniDee 01.02.2004 15:25:37 (muokattu 01.02.2004 15:25:59) | |
---|
Poppisbändille, jossa toimin laulajana, nuo ovat periaatteessa. Semmoista Mew - The Crash -asteikkoa, tosin bändi on sen verran tuore että hommasta voi kehittyä vielä jotain ihan muuta. Edit: typo. |