Sir Härö 05.11.2007 13:41:45 | |
---|
Eli näin. Sivuja voi mennä tarkastelemaan osoitteessa www.depressedmode.net Palautetta ja kehitysideaa otetaan kernaasti vastaan. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
Sir Härö 08.11.2007 01:21:40 | |
---|
Tänään julkistetun musiikkivideon saa katsoa osoitteesta http://www.youtube.com/watch?v=3u2zNiv0g2I Video on kuvattu pääosin villilän studiolla. Videon on ohjannut ja käsikirjoittanut JM Manninen (Misery Productions). Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
Burn 09.11.2007 15:25:51 (muokattu 09.11.2007 15:26:03) | |
---|
Tänään julkistetun musiikkivideon saa katsoa osoitteesta http://www.youtube.com/watch?v=3u2zNiv0g2I Video on kuvattu pääosin villilän studiolla. Videon on ohjannut ja käsikirjoittanut JM Manninen (Misery Productions). Ei pöllömpi...Jori on ihq höpönazzu. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
Parin uuden biisin demoversiot valmiina ja tällä hetkellä ainakin toinen, tunnel of pain, upattu Moden myspace-sivuille maisteltavaksi. www.myspace.com/depressedmodedoomRokkipolsii |
Sir Härö 08.01.2008 22:09:29 | |
---|
DM-paitoja tilattavissa fireboxin netstoresta. Ainakin paita mallia T ja longsleeve saatavilla. www.firebox.fiRokkipolsii |
luopio 09.01.2008 17:56:21 | |
---|
Nimen ja jostain lukemani kuvauksen(funeral doom?) perusteella odotin ahdistavampaa ja synkempää kamaa, mutta tämähän onkin yllättävän reipasta menoa. Siistejä melodioita ja mukavan häilyvää tunnelmaa, mutta ei jostain syystä herätä vielä ainakaan suurempia tuntemuksia. Laulut sopivat tähän just eikä melkein. Itse kyllä laittaisin yhtä pykälää pienemmän vaihteen silmään. Mielenkiintoista. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Sir Härö 28.01.2008 10:17:35 | |
---|
tua |
Sir Härö 13.02.2008 22:58:08 (muokattu 13.02.2008 23:05:20) | |
---|
Tossa ois nyt sitten tulevia keikkoja: 16.2. '08 - Eurajoki, KKK. Tapahtuman houstaa Raumalainen kovispumppu Funeral Feast. Illan aloittaa raumalainen deathrässiporukka ÄKÄ. Funeral Feast kuvaa epävirallisen live-dvd:n joten armoton humala ja moshpitti on siis suotavaa. Tapahtumapaikasta huolimatta homma on K-18 sillä baari on auki koko ehtoon. (Alaikäiset voi tulla nykimään hihasta niin salakuljetan teidät bassolaukussani sisälle) 15.3. '08 - Pori, Baarikaappi. Lämppäribändi on vielä hakusessa. (Bensakorvaus-periaatteella liikkeellä oleva, täysi-ikäisistä koostuva, doom-pumppu voi ottaa yhteyttä) 27.3. '08 (?) - Tampere, Hellä. Päivää ei ole lyöty täysin lukkoon, joten saattaa vielä vähän muuttua suuntaan tahi toiseen. Nightlife rockin keikasta jäi hyvä fiiwis! Olin totaalisen yllättynyt suorituksestamme nähden siihen että rumpali oli entuudestaan tuntematon, takana oli vain yhdet reenit koko porukalla ja keikka oli kokoonpanon ensimmäinen. Eli täydellisen katastrofin ja floppaamisen ainekset oli mukana sopassa ;) Myös pienenpientä kokoonpanon muovausta tapahtui. Toisen kitaristin osan otti herrasmies, kettu, ajattelija, osa-aika jeesus, Teemu "Telaketju" Heinola (Mors principium est). Jori "Tiski" Haukio ottaa omasta vapaasta tahdostaan sellonsoittajan roolin. Tämmöstä mulla tällä kertaa. Ei muuta kun lisää paskaa housuun! |
Sir Härö 01.09.2008 21:36:11 | |
---|
saatanan saatana :| |