JPQ 29.12.2007 18:04:13 (muokattu 29.12.2007 18:04:31) | |
---|
Sonar LE,Sonar Homestudo XL scriptejä? varsinkin sellainen jolla vois satunnaistaa nuotin pituuksia hallitusti olisi kiva. ja toki muutkin käytännössä valitsen itse muita tarpeita en osaa nimetä koska en kielen rajojakaan oikein tiedä. ps. siksi molemmat ohjelmat kun mä nyt käytnä sonar leetä ja tilaan just ton toisen. |
moscowian 29.12.2007 19:10:33 | |
---|
... satunnaistaa ... hallitusti ... ? :) Jokos olet JPQ saanut biisin tehtyä? Aluksi Jumala loi Maan ja lepäsi, seuraavaksi Jumala loi Miehen ja lepäsi, sitten hän loi Naisen... Ja tämän jälkeen ei ole levännyt Jumala, eikä Mies.
Sekalaista sähellystä: http://www.mikseri.net/artists/deadmanshand.49299.php |
JPQ 29.12.2007 20:01:41 (muokattu 29.12.2007 21:03:01) | |
---|
? :) Jokos olet JPQ saanut biisin tehtyä? Voit tarkistaa itse: http://www.mikseri.net/artists/jpq.45169.php ps. haen siis kait humanizea. Oikeastaan siis sellaista joka muuttaa nuotin pituuksia hieman ja/tai sitten voimakkuutta hieman. toki vaikkapa event listissä käsipelilläkin voi toimia mutta työlästä. |
loosah 29.12.2007 23:10:49 | |
---|
GIGO |
Niq 30.12.2007 00:05:27 | |
---|
Oli erittäin valaisevaa kuulla tämä. Lisää vaan peliin!!! Veit jalat suusta. "I have a cunning plan" -Baldrick |
moscowian 30.12.2007 03:50:06 | |
---|
Voit tarkistaa itse: http://www.mikseri.net/artists/jpq.45169.php ps. haen siis kait humanizea. Oikeastaan siis sellaista joka muuttaa nuotin pituuksia hieman ja/tai sitten voimakkuutta hieman. toki vaikkapa event listissä käsipelilläkin voi toimia mutta työlästä. Alkuhan se on tuokin. Ei yllä vielä Jarren tasolle, mutta omanlaisensa sielunkuva tuokin :) Ainakin Logicista (v7.xx) löytyy humanize, jossa voi säätää joko voimakkuuksia, nuotin alkupistettä, pituutta jne joko osa-alue kerrallaan, tai kaikkia yhtä aikaa. Uskoisin (ja muistelenkin), että vastaava löytyy myös Cubasen viimeisimmästä versiosta vakiona. Lieneekö Sonarin täysversiossa?? Aluksi Jumala loi Maan ja lepäsi, seuraavaksi Jumala loi Miehen ja lepäsi, sitten hän loi Naisen... Ja tämän jälkeen ei ole levännyt Jumala, eikä Mies.
Sekalaista sähellystä: http://www.mikseri.net/artists/deadmanshand.49299.php |
BotneLapio 30.12.2007 19:19:53 | |
---|
Oli erittäin valaisevaa kuulla tämä. Lisää vaan peliin!!! Joskus muutama vuos sitten kuulin yhen JPQ:n biisin, joka makasi hänen mbnetin servulla, ja se oli itseasiassa ihan hyvä. Niin, mitäs JPQ nyt meinaat tällä atonaali-pläjäykselläs? ...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento |
BotneLapio 30.12.2007 19:22:05 | |
---|
ps. haen siis kait humanizea. Oikeastaan siis sellaista joka muuttaa nuotin pituuksia hieman ja/tai sitten voimakkuutta hieman. No johan on kumma jos Sonarista ei tuota löydy vakiona!! Cubasessa ainakin on. ...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento |
Starlia 30.12.2007 19:31:32 | |
---|
Oli erittäin valaisevaa kuulla tämä. Lisää vaan peliin!!! Mä oon vähän pettynyt. Täällä on niin paljon ollut JPQ:lla kyselyjä noista sinfoniajutuista, että odotin jo jotain eeppistä miljoonan soittimen leffamusasinfoniaa :-| |
BotneLapio 30.12.2007 19:39:29 | |
---|
Ei nyt mä tiiän. Tos on vaan heitetty randomina nuotteja sisään, ja kokeiltu kaikkia kvantisointi, steprecord, humanize ym. toimintoja! :) ...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento |
Mä oon vähän pettynyt. Täällä on niin paljon ollut JPQ:lla kyselyjä noista sinfoniajutuista, että odotin jo jotain eeppistä miljoonan soittimen leffamusasinfoniaa :-| Höpön löpön. Toi oli ihan omaa luokkaansa. Kaikin tavoin. Ei olis kukaan muu säveltäjä keksiny tollasta. Siitä oon varma. GIGO |
JPQ 30.12.2007 20:41:02 | |
---|
Mä oon vähän pettynyt. Täällä on niin paljon ollut JPQ:lla kyselyjä noista sinfoniajutuista, että odotin jo jotain eeppistä miljoonan soittimen leffamusasinfoniaa :-| jotain orkestraalisempaa tulee jossain välissä mulla paljon ideoita hautumassa ja mä huomaan itsekkin että tuo vähän outo. eikä ole silti taatusti mikään koe. |
BotneLapio 31.12.2007 10:38:06 | |
---|
mä huomaan itsekkin että tuo vähän outo. eikä ole silti taatusti mikään koe. Hiljennyn. ...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento |
Starlia 31.12.2007 11:03:41 | |
---|
|
JPQ 31.12.2007 20:52:24 (muokattu 01.01.2008 02:01:58) | |
---|
Laitetaas tänne mun loistokas tietokonemusabiisi. Mielessä oli loistavan Commando -pelin musa C64:llä. Pitää joskus vääntää tästä hyvä versio. Lisää kohtia ja rankat heviskitat runttaamaan taakse. http://ameba.lpt.fi/~vilkmati/Sontaa/C64_Strikes_Back.mp3 kansion nimi johtaa harhaan toisekseen mitä hittoa tämä tähän ketjuun kuuluu? en tehny lainatun linkin biisiä ja vastasin omastani kun kysyttiin vaikka asian vierestä olikin. ps. selvennetty hieman. |
BotneLapio 01.01.2008 01:16:15 | |
---|
...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento |
Kalmo 03.01.2008 12:48:32 | |
---|
Jos tuota "Humanizea" tarvitset midiraidoille, niin eiköhän Sonarin Groove-jutuista (esim. Groove Quantize) löydy yhtä sun toista (kai Homestudiossakin on se, en tiedä). Jos tavara on audiota, menee homma paljon vaikeammaksi, mutta kai se Groove-clip systeemeillä jotenkin hoituu. En ole kokeillut audiolla. Voin puhua potaskaa.. Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
JPQ 03.01.2008 12:53:39 | |
---|
Jos tuota "Humanizea" tarvitset midiraidoille, niin eiköhän Sonarin Groove-jutuista (esim. Groove Quantize) löydy yhtä sun toista (kai Homestudiossakin on se, en tiedä). Jos tavara on audiota, menee homma paljon vaikeammaksi, mutta kai se Groove-clip systeemeillä jotenkin hoituu. En ole kokeillut audiolla. Voin puhua potaskaa.. Midille juurikin haen. ihminen soittaa aina toisin kuin kone. ps. jotain randomizea oli perus kvantizenkin alla en ehtiny tutustua. |