Liver-Box 28.12.2007 19:46:34 (muokattu 28.12.2007 20:23:39) | |
---|
kirjaimellisesti. jos tulee verta tai sattuu paljon, tapahtuu repeäminen. sitten syntyy arpikudosta. varsinaisestihan se ei ole ongelma, mutta korva ei palaudu repeämisen tapahduttua. (nimim. väkivaltainen venyttelijä, nyttemmin harmittaa) Enemmänki tuollaista kudosnesteen tapaista mähmää valui, enkä kipua kuvaisi sanalla vihlova. Tietty se joltain tuntuu kun puikkoa korvaan tunkee mutta ei mitenkään pahasti. Hmmm, no kassellaan, ny korvat näyttää ainaki ihan hyvälle. Ostin suoraan 8mm puikot mutta tuntuu että tarviaa toho väliin vielä sen 6 ellei sit varovarovasti hommaile, nyt siis 4mm. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Nuvola 29.12.2007 20:28:52 | |
---|
Enemmänki tuollaista kudosnesteen tapaista mähmää valui, enkä kipua kuvaisi sanalla vihlova. Tietty se joltain tuntuu kun puikkoa korvaan tunkee mutta ei mitenkään pahasti. Hmmm, no kassellaan, ny korvat näyttää ainaki ihan hyvälle. Ostin suoraan 8mm puikot mutta tuntuu että tarviaa toho väliin vielä sen 6 ellei sit varovarovasti hommaile, nyt siis 4mm. Voihan siihen puikkoon sitten lisätä aina vähän teippiä joka päivä ja pikkuhiljaa siitä tulee se 8mm |
Otin reilu viikko sitten kulmalävistyksen, on muuten hyvin "parantunu" kun ei siinä edes ole missään vaiheessa ollu mitään punotusta / kudosnestettä tullu tai mitään. Nyt vaan tuntuu että iho on siitä kohtaa tosi kuiva ja näyttääkin siltä kun oon nimenomaan varonu ettei menis mitään naamarasvaa sinne... uskaltaiskohan siihen jotain ihan perusvoidetta vaikka laittaa? Ja desinfiointiainetta en ole käyttänyt, vettä vaan. Niin ja ennestään on korvissa reikiä, ehkä vielä joskus otan nenään sivulle. Not all who wander are lost |
Mirrinsane 30.12.2007 17:58:38 | |
---|
Otin reilu viikko sitten kulmalävistyksen, on muuten hyvin "parantunu" kun ei siinä edes ole missään vaiheessa ollu mitään punotusta / kudosnestettä tullu tai mitään. Nyt vaan tuntuu että iho on siitä kohtaa tosi kuiva ja näyttääkin siltä kun oon nimenomaan varonu ettei menis mitään naamarasvaa sinne... uskaltaiskohan siihen jotain ihan perusvoidetta vaikka laittaa? Ja desinfiointiainetta en ole käyttänyt, vettä vaan. Niin ja ennestään on korvissa reikiä, ehkä vielä joskus otan nenään sivulle. Kudosnestettähän alkaa tulemaan vasta, kun lävistys alkaa "paranemaan", eli ihan aluksi ei. Omiani kuivuessa olen hoitanut mm. bepanthenilla ja basibactilla, joka tunnetaan myös tulehdusten hillitsijänä. kalamies#52 >-)))> |
timanttiananas 30.12.2007 19:26:05 | |
---|
Kudosnestettähän alkaa tulemaan vasta, kun lävistys alkaa "paranemaan", eli ihan aluksi ei. No ajattelinki et ei tää voi näin helposti mennä. Tai ei kai sitä välttämäti aina edes tule ollenkaan (?) mut katellaan. Kyllä noissa korvan yläosissaki meni joku puolesta vuodesta vuoteen että oli jo olevinaan parantuneet ja sitten taas ärtyi. Omiani kuivuessa olen hoitanut mm. bepanthenilla ja basibactilla, joka tunnetaan myös tulehdusten hillitsijänä. Ok, pitää kokeilla. Not all who wander are lost |
Gandhi 30.12.2007 19:43:34 | |
---|
Nännissä on lävistys. Tekeminen sattui juuri niin paljon kuin peloteltiinkin, tatuointien teko on ihan lässyn lässyn hommaa siihen verrattuna. Tai sitten mulla on herkät tissit. Vuoden oli täysin ok, mutta sitten alkoi vuotamaan ja välillä särkemään. Melkein jo luovuin koko tapista, mutta ahkeralla desinfioinnilla pääsin ongelmista eroon ja nyt on pari vuotta mennyt mukavasti. Kapistus herättää edelleen konservatiivisimmissa tuttavissa ihmetystä - asia, jota jaksan aina suuresti ihmetellä. Allekirjoitus puuttuu! |
p33lo 31.12.2007 05:57:50 | |
---|
Ja konservatiivisimmelliekkinb (ei osaa kirjoitaa, liian myöhä) ihmisillekkö sitten eisttelet nännejäs? Mut joo olikohan eilen kun tuli kolmas rrreikä naamaan täydentämään huuliprojektin. Kolme reikää alahuulessa siis nyt eikä enää tarkoitusta mitään tunke suun alueelle... hetkeen. |
Gandhi 01.01.2008 16:45:43 | |
---|
Ja konservatiivisimmelliekkinb (ei osaa kirjoitaa, liian myöhä) ihmisillekkö sitten eisttelet nännejäs? Joo, esim. uimarannalla tykkään olla ilman paitaa. Allekirjoitus puuttuu! |
noir 03.01.2008 11:52:31 | |
---|
kirjaimellisesti. jos tulee verta tai sattuu paljon, tapahtuu repeäminen. sitten syntyy arpikudosta. varsinaisestihan se ei ole ongelma, mutta korva ei palaudu repeämisen tapahduttua. (nimim. väkivaltainen venyttelijä, nyttemmin harmittaa) Aika väkivaltaisesti tuli itsekin venytettyä. Nukkuminen oli inhottavaa, kun kumpaankin korvaan sattuu, tyynyliinat veressä ja jos sarvet otti pois korvista, veri lähti heti valumaan. Myöhemmin otin kuitenkin putket pois ja 5mm reijistä ei ole enää paljonkaan jäljellä. 1.6mm koru peittää reijän ihan hyvin, mutta heiluu iloisesti mennessä kuitenkin. Tuskin tämän enempää umpeutuu ikinä, vaikka viimeisen vuoden aikanakin on jonkin verran pienentynyt. Jossainhan tuota sanottiin, että vielä 8mm reikä kasvaisi umpeen, mutta ilmeisesti sekin olettaen, että venytys on tehty siististi. Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Mirrinsane 03.01.2008 14:34:31 | |
---|
Jossainhan tuota sanottiin, että vielä 8mm reikä kasvaisi umpeen, mutta ilmeisesti sekin olettaen, että venytys on tehty siististi. Itse olen kuullut kuudesta millistä ja 1mm/kk-venyttämistahdista :P
kalamies#52 >-)))> |
mustapikkukissi 04.01.2008 09:47:03 | |
---|
korvikset, alahuulessa keskellä rengas ja kielen alla rengas. Laitoin vieläpä ihan itse kielen aluksen. Suunnittelin ottavani vielä kulmaan lävistyksen :) |
morgga 05.01.2008 14:21:43 | |
---|
Toimiiko nuo bepanteenit ja muut rasvat nännin alueelle? nytkun nänniin laitoin 3,2mm korun ni se on alkanu vähän kuivamaan. middle = muna |
Nidhöggr 05.01.2008 21:39:19 | |
---|
Toimiiko nuo bepanteenit ja muut rasvat nännin alueelle? nytkun nänniin laitoin 3,2mm korun ni se on alkanu vähän kuivamaan. Kyllä, tuossa tuubissa vielä oikein lukee "myös nännihaavat". "Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed |
Pinsetti 05.01.2008 21:55:31 | |
---|
Mul on kolme reikää toises korvas ja yks toises. Enempää ei tuu. Kohtuus kaikessa :) De gustibus non est disputandum- Makuasioista ei voi kiistellä |
Mirrinsane 06.01.2008 18:16:48 | |
---|
Kyllä, tuossa tuubissa vielä oikein lukee "myös nännihaavat". näillä nännihaavoilla taidetaan tosin tarkoittaa imetyshaavoja :D mutta joo, kyllä. kalamies#52 >-)))> |
Nidhöggr 07.01.2008 18:58:10 | |
---|
näillä nännihaavoilla taidetaan tosin tarkoittaa imetyshaavoja :D No haava mikä haava, nännissä kumminkin. "Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed |
Carvel 13.01.2008 01:39:02 | |
---|
Vasemmassa korvassa 12mm venytys ja nyt aloin venyttää oikeaa korvaa, siinä vasta 2-4mm. Mielestäni hienoja nämä venytykset, mutta miltä ne tulee vanhempana näyttämään? Jos haluat/joudut ottaa ne joistain syystä pois. "You Think I Ain't Worth a
Dollar, But I Feel Like a
Millionaire" |
pardy 13.01.2008 01:53:53 | |
---|
Kellä on kokemusta Prince Albertista? Itseä kiinnostais moinen suunnattomasti mutta emäntä ei oikein pidä ajatuksesta. Ts. häritseekö ko. lävistys jollakin tapaa seksielämää? |
Carvel 13.01.2008 12:13:52 | |
---|
Kellä on kokemusta Prince Albertista? Itseä kiinnostais moinen suunnattomasti mutta emäntä ei oikein pidä ajatuksesta. Ts. häritseekö ko. lävistys jollakin tapaa seksielämää? Eikai se ainakaan häiritse, nimenomaan varmaan parantaa(luulisin). Mutta kyykky kusella kuulemma joutuu käydä, eli täytyy ihan istua vessanpöntölle(tämänkin olen kuullut). "You Think I Ain't Worth a
Dollar, But I Feel Like a
Millionaire" |
Lesko 13.01.2008 12:47:48 | |
---|
Eikai se ainakaan häiritse, nimenomaan varmaan parantaa(luulisin). Mutta kyykky kusella kuulemma joutuu käydä, eli täytyy ihan istua vessanpöntölle(tämänkin olen kuullut). Ja saattaa ensimmäiset viikot kusta verta, eli se puoli siinä on melkosen järkyttävää, mutta kaipa se parantuessa ja sitten kun siihen on tottunut on ihan magee! "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |