paice60 21.12.2007 22:53:13 | |
---|
Noh, suurin osa tanssiorkestereista soittaa juuri sitä. Ja syö myös. Vittu näitä hommia. |
baron 23.12.2007 23:09:11 | |
---|
Katselin juuri Karita Mattilan Tampere-talolla äänitetyn jazz-konsertin. Tykkäsin! 1. Piisivalikoima pelkkiä mun suosikkeja ja encorena vielä Monkia (OK, "Vodka" oli ennestään mulle tuntematon) 2. Kirmo Lintisen sovituksen mahtavia, jouset ja puhaltimet hienosti yhteen ja herran oma pianokomppaus vähäeleisen tyylikästä 3. Kyllä noin hienot piisit sopii koulutetulla äänelläkin laulettavaksi ja fraseerauskin tyylinmukainen. 4. Ainoa kritiikki että kun noin nimekäs bändi, instrusooloja olisi saanut olla enemmän, mutta ehkä paikan päällä bändillä oli enemmän tilaa Karitan puvunvaihtojen aikana. 5. Karita on on todella näyttävä vanhaksi ämmäksi ja asujen décolleté joka paljasti cleavagen tyylikkäästi sopi hänelle loistavasti. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Martso 23.12.2007 23:12:14 | |
---|
Katselin juuri Karita Mattilan Tampere-talolla äänitetyn jazz-konsertin. Tykkäsin! 1. Piisivalikoima pelkkiä mun suosikkeja ja encorena vielä Monkia (OK, "Vodka" oli ennestään mulle tuntematon) 2. Kirmo Lintisen sovituksen mahtavia, jouset ja puhaltimet hienosti yhteen ja herran oma pianokomppaus vähäeleisen tyylikästä 3. Kyllä noin hienot piisit sopii koulutetulla äänelläkin laulettavaksi ja fraseerauskin tyylinmukainen. 4. Ainoa kritiikki että kun noin nimekäs bändi, instrusooloja olisi saanut olla enemmän, mutta ehkä paikan päällä bändillä oli enemmän tilaa Karitan puvunvaihtojen aikana. 5. Karita on on todella näyttävä vanhaksi ämmäksi ja asujen décolleté joka paljasti cleavagen tyylikkäästi sopi hänelle loistavasti. Ei se laulu kyllä oikeesti ollu mistään kotosin. Siis ihan vaan minun mielestä. Kamalaa. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
veeka 23.12.2007 23:14:02 | |
---|
5. Karita on on todella näyttävä vanhaksi ämmäksi ja asujen décolleté joka paljasti cleavagen tyylikkäästi sopi hänelle loistavasti. Niin mitä? Ruotti ei oo koskaan ollu mun vahvin laji. työtä työttömille, viinaa soittajille |
Martso 23.12.2007 23:16:24 | |
---|
Niin mitä? Ruotti ei oo koskaan ollu mun vahvin laji. Suomeksi tuo tarkoittaa, että tissit näky mukavasti ja tarpeeksi. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
baron 23.12.2007 23:28:42 (muokattu 23.12.2007 23:41:48) | |
---|
Suomeksi tuo tarkoittaa, että tissit näky mukavasti ja tarpeeksi. Se ihan selvästi parantaa laulua:-) Edit: Se ankkalaulu on ihan kiva, oon siitä aikoinaan tykännyt ja nyt ihmettelen, miten se on unohtunut ottaa setteihin, pitää korjata. Edit2: Multa löytyi näköjään laputkin siihen, pääsen plokkaamisen vaivalta. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
Ukko 24.12.2007 10:15:34 | |
---|
Arkimedeksen laki:Rapatessa roiskuu. Ainakinm yhdellä rapparilla jonka piti rapata huoneen katto. Äijä vaan oli niin soosissa että sitä laastia oli kaikkialla muualla mutta ei katossa :/ |
Martso 24.12.2007 10:17:30 | |
---|
Ainakinm yhdellä rapparilla jonka piti rapata huoneen katto. Äijä vaan oli niin soosissa että sitä laastia oli kaikkialla muualla mutta ei katossa :/ Mikähän noissa rappareissa on. Minä tunnen monta viinaan menevää rap-artistia. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Sertzo S 24.12.2007 10:20:34 | |
---|
Mikähän noissa rappareissa on. Minä tunnen monta viinaan menevää rap-artistia. Minä taas tunnen monta muuten vaan viinaan menevää. |
Martso 24.12.2007 10:21:37 | |
---|
Minä taas tunnen monta muuten vaan viinaan menevää. Katson peiliin: Olen pahoillani. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Sertzo S 24.12.2007 10:22:27 | |
---|
Katson peiliin: Olen pahoillani. Samanlaisia syntisiä ollaan. |
isojussi 28.12.2007 23:34:27 | |
---|
Piruuttani postaan tänne: Tuli äsken e-malilla eilisistä jameista pari valokuvaa. 9-v poikani totesi: "Aika hyvin sää näytät tossa soittavan, iskä!" Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 28.12.2007 23:50:31 | |
---|
Piruuttani postaan tänne: Tuli äsken e-malilla eilisistä jameista pari valokuvaa. 9-v poikani totesi: "Aika hyvin sää näytät tossa soittavan, iskä!" Etpä pääse sitten COVS:iin. Lordille sentään oli tyttö sanonut vähän toisella lailla. :) "Isä, muistatko kun sää soitit kirkossa päin persettä." COVS n:o 1. |
jon lord 29.12.2007 00:12:33 | |
---|
Etpä pääse sitten COVS:iin. Lordille sentään oli tyttö sanonut vähän toisella lailla. :) "Isä, muistatko kun sää soitit kirkossa päin persettä." Ha haa!! Nuorin TYTTÖ on 7-vuotias ja käyttää muutenkin tuollaisia aika ronskeja sanontoja. Kerran putos polkupyörän polkimilta ja sanoi kovalla äänellä: ai saatana kun sattu muniin!! COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 29.12.2007 00:49:43 | |
---|
Etpä pääse sitten COVS:iin. Lordille sentään oli tyttö sanonut vähän toisella lailla. :) "Isä, muistatko kun sää soitit kirkossa päin persettä." Nonni - olis pitäny olla äänen kera. Saanko uuden koesoiton 4.1.? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 29.12.2007 00:50:17 | |
---|
Ha haa!! Nuorin TYTTÖ on 7-vuotias ja käyttää muutenkin tuollaisia aika ronskeja sanontoja. Kerran putos polkupyörän polkimilta ja sanoi kovalla äänellä: ai saatana kun sattu muniin!! AUTSSSSS!!!! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Charles 29.12.2007 13:09:01 | |
---|
Vanhimman tyttäreni (nyt jo 28v. ja kansankynttilä) synttäripäivänä oli suku koolla ja tytär oli juuri oppinut vähän lukemaan jo ennen koulua. Juotuaan mehunsa äitinsä kysyi, kuinkas sanotaan. Tyttö tokaisi: Kiitti vitusti ja sama venäjäks. No kyseltiin, mistä tämmöistä oli oppinut. Levyn takaa sanoi tyttö lukeneensa ja siellähän se oli Juicen levyn takakannessa, kiitokset levyn teossa avustaneille. |
baron 30.12.2007 00:16:14 | |
---|
Että oli kiva kuunnella kerrankin todella hyvin äänitettyä elokuvaa!!! (TV2 Paha maa) "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
EP 30.12.2007 13:31:03 | |
---|
Että oli kiva kuunnella kerrankin todella hyvin äänitettyä elokuvaa!!! (TV2 Paha maa) No oli se mukava, että ees ääni kuului näin digiaikaan! :) |
No oli se mukava, että ees ääni kuului näin digiaikaan! :) Tää oli ns nepotismia:-) "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)