weelie 11.12.2007 09:58:18 (muokattu 11.12.2007 09:58:43) | |
---|
yhdyn muihin: ei sitä Andyä nyt minään eriskummallisen hyvänä kitaristina pidetä. Ja toisaalta eihän maailman parhaat kitaristi ole parhaita kitaran soittajia, onhan kyse jostain asenteesta tai kuuliudesta sun muusta yhtä paljon kuin musikaalisista taidoista ja taituruudesta. Tuolla Wanted-palstallakin etsitään alituiseen soittajia joilla on asennetta. Itselläni kun ei ole asennetta, olen sen huomannut. :D Onhan Ändi sarallaan paljon tehnyt, että ymmärrän jos itse pitää itseään kovana. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
shovi 11.12.2007 10:21:39 (muokattu 11.12.2007 10:26:59) | |
---|
Äläpäs nyt aloita provoamista. ;-) Popeda vetää suomeksi ja Hanoi englanniksi. Ei ole yksikään suomeksi laulava artisti tainnut menestyä ulkomailla, eikä sillä ole mitään tekemistä asenteiden tai musiikin kanssa. Suomenkielisen musiikin ainoa järkevä markkina-alue on Suomi. Hah, mähän vain vastasin provoon provolla. Mun mielestä Hanoin ja Popedan ongelma on siinä, että vaikka kummallakin on paljon hyviä biisejä, on lätyillä mukana ihan silkkaa skeidaakin. Mitä tulee Hanoin meininkiin, se on yksi Suomen tiukimmista livebändeistä, mitä en voi oikeastaan Popedasta sanoa. Okei, en ole nähnyt Popedalta kuin yhden keikan, mutta silloin Mustajärven laulu oli huomattavasti suurpiirteisempää kuin Mikellä ikinä. Saundikin oli aivan hirveä, mutta sepä tuskin on Popedan vika. E. Mitä tulee Andyn lesoiluun, hän tietää mikä kuuluu tohon genreen ja hoitaa homman sillä saralla täydellisesti. Tuskinpa itsekään uskoo olevansa koko maailman kuningas, mutta antaa muiden uskoa ja sillä siisti. |
J.Hollström 11.12.2007 12:07:00 | |
---|
Okei, en ole nähnyt Popedalta kuin yhden keikan Joka selittää koko jutun. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
shovi 11.12.2007 12:09:20 | |
---|
Joka selittää koko jutun. Niinpä niin, näkemäni keikka oli varmastikin juuri se huono keikka. Jep jep. Mutta näin se vaan on, et ensivaikutelma on tärkein. |
mikaman 11.12.2007 13:50:11 (muokattu 11.12.2007 13:54:01) | |
---|
Äläpäs nyt aloita provoamista. ;-) Popeda vetää suomeksi ja Hanoi englanniksi. Ei ole yksikään suomeksi laulava artisti tainnut menestyä ulkomailla, eikä sillä ole mitään tekemistä asenteiden tai musiikin kanssa. Suomenkielisen musiikin ainoa järkevä markkina-alue on Suomi. Mitä tulee Andyn kitarointiin ja Hanoi Rocksiin yleensä, niin se on rokkenrollia eikä mitään muuta. Monroen suurpiirteinen laulutyyli määrittää koko Hanoin tyyliä aikalailla ja Andyn kitarointi on täysin linjassa sen kanssa. Välillä se on todellakin suurpiirteistä, mutta kova draivi Hanoin musassa minusta on, Andy hoitaa tonttinsa ja homma toimii. Mikään älytön Hanoi Rocks -fani en ole, mutta kyllä bändi minusta ihan paikkaansa puolustaa Suomen rokkiskenessä. Kuten myös Popeda, jonka vetäminen tähän keskusteluun oli mielestäni aika älytöntä. Saattoi olla vähän älytön veto. Sorry! Oon kova Popeda fani ja siksi oli ihan kiva vetää se tähän keskusteluun mukaa. Toivottavasti ymmärrät? -No hyvä. Kiitos, hyvää tekstiä sulta. Hanoi on kova livebändi munkin mielestä. Lähinnä sillä vedin Popedan / Costellon, koska Costellokin on soittanut Hanoi Rocksissa. "On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa. Jopa luulis, että ei oo mua kovempaa..." -Mika Sundqvist |
mafiakingkong 11.12.2007 21:06:22 (muokattu 11.12.2007 22:18:29) | |
---|
Munki mielest vähän typerää vertailla Costellosta, jos kumminkin kyse on Andystä.. Ei ketää oo Conny Bloomistakaan mitään puhunut, vaikka samassa bändissä onki, tai Nasty Suicidista.. Kumpikin vallan mainioita kitaristeja. Vaan ootkos nähnyt tätä? http://youtube.com/watch?v=R9bdUlfqnSE |
brn2sk8 11.12.2007 21:32:56 | |
---|
No nyt vähän sit oon silmä kovana huomena keikalla kattelemassa andyn soittotekniikkaa kun meen kattoon niitä tampereelle... Motörheadin kanssa kikkailevat siellä, sit tuun kommentoimaan uusiks tähän ja kerron andyn salat soittamisen kannalta, yhden keikan perusteella pystyn jo kertoon kaiken ;D Cry Baby and ask me WHY WHY |
brn2sk8 11.12.2007 21:35:52 | |
---|
Munki mielest vähän typerää vertailla Costellosta, jos kumminkin kyse on Andystä.. Ei ketää oo Conny Bloomistakaan mitään puhunut, vaikka samassa bändissä onki, tai Nasty Suicidesta.. Kumpikin vallan mainioita kitaristeja. Vaan ootkos nähnyt tätä? http://youtube.com/watch?v=R9bdUlfqnSE Ja tästä videosta vielä että kyllä se näköjään aika hyvin ainakin akustisen handlaa, moni kitaristi ei tohon ESP:llään pystykään... Andylla on vaan aika tavaramerkkinä gibsonin les paul, toisin kun tossa videonpätkässä Cry Baby and ask me WHY WHY |
mafiakingkong 11.12.2007 21:57:22 | |
---|
|
brn2sk8 11.12.2007 22:01:53 | |
---|
Jep, ei oo näköjään kissaa karvoihin katsomista... Aika hyvin se black beautylläkin suju ja soundaski ihan hyvin, vaikka tossa oisin enemmän suosinu kyl akustista :) Andy on ihan dead man walking, miten se voi vielä olla hengissä kun miettii mitä kaikkia aineita se on vetäny ja vieläkin vetää koko ajan ja ikää on jo miehen mitta lasissa... Ihmettelen vaan enää :D Cry Baby and ask me WHY WHY |
mafiakingkong 11.12.2007 22:06:20 | |
---|
Mä ihmettelen miten se kävelee. Jäbä tippu parvekkeelta kolmannesta vai neljännestä? kerroksesta, eikä sen pitänyt enää kävellä.. Noh Andy on andy.. On se aika sisukas sälli.. |
M-Juhana 11.12.2007 22:08:07 | |
---|
Joo...olen nähnyt Hanoit 80 luvulla ja nyt. Andy toteuttaa vaan sitä näkemystä mikä hänellä on Rock'n Rollista. 80-luvulla oli villi ja energinen kitaristi jolla oli oma staili. Se oli jotain Chuck Berryn ja Johnny Thundersin sekoitusta omalla mausteellaan. Nyt vähän seesteisempi rock-stara joka toteuttaa edelleen sitä visiota rock'n roll-unelmasta. Nykykään muilla on bändissä enempi tilaa, kuin ennen ja nykymenoon se istuu ihan jep. Hieno kitaristi ja piisinikkari. Ei suomen passilla kulkevaa ton skenen jamppoja ole paljon muita. Rokki on katsokaas myös showta. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
mafiakingkong 11.12.2007 22:12:39 (muokattu 11.12.2007 22:14:02) | |
---|
Joo...olen nähnyt Hanoit 80 luvulla ja nyt. Andy toteuttaa vaan sitä näkemystä mikä hänellä on Rock'n Rollista. 80-luvulla oli villi ja energinen kitaristi jolla oli oma staili. Se oli jotain Chuck Berryn ja Johnny Thundersin sekoitusta omalla mausteellaan. Nyt vähän seesteisempi rock-stara joka toteuttaa edelleen sitä visiota rock'n roll-unelmasta. Nykykään muilla on bändissä enempi tilaa, kuin ennen ja nykymenoon se istuu ihan jep. Hieno kitaristi ja piisinikkari. Ei suomen passilla kulkevaa ton skenen jamppoja ole paljon muita. Rokki on katsokaas myös showta. Veit sanat suusta.. Andyllä oli nuorena vähän enemmän bändin pomo asennetta ja nykyään se tosiaan ottaa huomioon enemmän muutkin bändin jäsenet.. (liekö hyvä vai paha asia) |
shovi 11.12.2007 22:19:01 | |
---|
Rokki on katsokaas myös showta. Voi kristus, sä sen sanoit! Mä olen yrittäny sitä tolkuttaa mut "se on toi ikä sulla kato" ja paskan marjat! Loistavaa et joku hiffaa mistä on kyse. |
M-Juhana 20.12.2007 22:12:34 | |
---|
Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
mafiakingkong 22.12.2007 02:26:43 | |
---|
Tossahan Andy vetää soolona Whatcha Whant biisin loppuosaa TSOR - levyltä.. Hyvä ralli! |
brn2sk8 23.12.2007 23:53:54 | |
---|
Ei andy kylläkään mikään kovin erikoisen oloinen kitaristi ollut, varmaa soittoo pieneltä mieheltä tosin mutta aika kuluneen oloista... Marshallin soundi oli taattu mutta jotenkin se soitto ei säväyttänyt ollenkaan, eturivistä katselin los bastardosin, hanoit ja motörheadin mutta eniten säväytti motörhead, toki siksikin että oli illan pääesiintyjä mutta hanoitakin odotin osittain, onhan nekin aika legendoja jo... Mutta kyllä mike kaiken huomion vei, andyn soitto on aika kulahtanutta jo nykyisin.. Hienoja skittoja though Cry Baby and ask me WHY WHY |
kyllähän andy on hyvä skulaamaan.egokin on kohdalla, joskus vähän liikakin mut :) omasta mielestä hanoi rocks on tosi hyvä bändi ja andy tekee hyvää materiaalia siihen. ei varmaan kukaan meistä täällä ole kysenalaistamaan sen soittotaitoa kyllähän andy kikkaillakin osaa jos tarkoitatte että se tekis hyvän kitaristin http://www.youtube.com/watch?v=5E2o98rYhFA&feature=related ;) Miten näin pieneen mieheen mahtuu näin paljon alkoholia? |