Aihe: Mistä hääbändi?
1 2 3
Jami
29.12.2007 22:31:45

Kaasoa kyllä. Mutta sitä ei varmaan lasketa, ku me jo vähän silleen seukattiin.

Kaaso on perinteisesti kuulunut bändin hoideltaviin. Kaikki teille nuorille pitääkin opettaa.

No on tässä otettu oppia nuoriltakin. Oon päättäny perustaa onemanbandin jolle teen tässä studiolla taustat. Hoidan jatkossa kyllä tuolla tonnilla homman jossa pitää ensin olla vähän tanssimusaa, perinteistä, jatkossa vartti lapsille ja lopuksi ensin suomirokkia ja loput karaokea. Tuossahan se tulee koko sakki tyydytettyä. Sitä vartenhan soittajat on. Kyllä mä sen tonnilla hoidan.
Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää.
riff
29.12.2007 22:34:16
Kaaso on perinteisesti kuulunut bändin hoideltaviin. Kaikki teille nuorille pitääkin opettaa.

Viimeks kun olin hääkeikalla, kaaso oli päissään niin pahapäinen, että olis tullut ympäri korvia!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
riff
29.12.2007 22:39:57
Te nyt vaan ette osaa. Olsit edes sanonu että niin ruma ettei kukaan kehdannu. Mutta että pahapäinen. Kielii siitä että ette olleet riittävästi asialla. Suuttuu siitä asiallinenkin kaaso!

Ei se niin mennyt. Eikä ollu ruma..mut ei uskaltanu kukaan sanoa sanaakaan. Oli äkeissään...
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
Jami
29.12.2007 23:27:26

Myyntimiesoppia. Vihainen asiakas pelaa tunteittensa varassa. Järki on kaukana. Käytämme siis tunteita hyväksemme saavuttaksemme haluamamme päämäärän.

Mikä sua vituttaa? Just joo, oon täysin samaa mieltä!!!! Roistomaista eikö totta! Korjataan homma sillä että teemme kuten kukaan näistä vihamiehistä ei halua. Me pannaan bändinä jono pystyyn ja sä kostat näin kaikille. Eikö loistavaa. Me kyllä kerrotaan homman nimi kaikille joille haluat kostaa. Harvoin tälläistä tilaisuutta tulee. Vai mitä?
Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää.
jykke65
29.12.2007 23:55:49

No voi v**tu, tähän asti ollaan murjottu morseenta oikeen porukalla ja nyt sanot että kaasoa olis pitäny?? Ja seuraavaks kai pitopalvelun emäntää vai?? =)
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Ukko
30.12.2007 13:25:30

No voi v**tu, tähän asti ollaan murjottu morseenta oikeen porukalla ja nyt sanot että kaasoa olis pitäny?? Ja seuraavaks kai pitopalvelun emäntää vai?? =)

Kunhan ette sulhasta :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)