Aihe: Riittävätkö nämä laulukamat meille?
1
Tapani L
31.01.2004 20:10:23
Kun haku ei toimi enkä löytänyt minkäänlaista juttua juuri näistä vehkeistä parilta viime sivulta, niin aloitan uuden threadin.

http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-166183.html?iwid=3

Eli tuossa on kamat, riittääkö tehot? Meillä on kitara, basso ja rummut bändissä ja laulukamat, jotka kuuluisivat soittimien yli, puuttuvat. Eli treenikämpällä tuota tarvitsisimme vain ja ehkä hätävara pa-kamoiksi jollekkin pienelle keikkapaikalle.
Anteeksi häiriö...
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Vilhelmus
31.01.2004 21:23:10

Minä sijoittaisin sellaisiin, mitkä pääsee testaamaan..
Tanistaa, saatana
Burning Winter The Coveralls
MattiAuer
01.02.2004 15:44:14

Äänenpaine riittänee hyvin.

Kokemukseni ja perstuntumani kyseisen sarjan kamoista vihjailee, että saundi voi olla kelvoton mihinkään muuhun kuin juuri "nippanappa" treenikämppäkuunteluun. Käytettiin itse kovaäänisen möykän soittoon treenislaulukamoina t.box -muovilaatikoita (200W monovahvari ja jotkut aika vastaavat kajarit) ja kyllähän se laulu kuului. Kuulosti kyseenalaiselta ja kiersi helvetisti (noisegate auttoi jonkin verran), mutta laulu kuului.

Ihme homma muuten, että kun vahvistuspuoli vaihdettiin Crowniin ja kaiuttimet Martineihin, kierto väheni mielestäni huomattavasti, vaikka kuuluvuus parani. Siksi miettisin tarkkaan tämän tuotteen hankkimista saksasta. (Toisaalta, minulta voisitte saada halvalla käytetyn t.amp-laulupaketin)

Kuitenkin, varsinkin jos vaikutatte pääkaupunkiseudulla, tarkistaisin vaihtoehtoja vielä:
-www.audiodivari.com saattaa tarjota hyviä käytettyjä kamoja sopivaan hintaan. Itse ostin sieltä juuri (uutta käytetyn hinnalla) - kamat sai viedä kämpille testiin, bonuksena muutenkin ystävällinen ja avulias palvelu.
-Uutta ja halpaa haluaville Soundata (Arabiassa, Hämeentiellä) myy Behringer-kamaa, jota sitäkin saa testata kämpillä ja hinta usein pärjää Tompalle (tai alittaa sen).
"Uniikki unikorni olikin korni koni"
Tapani L
01.02.2004 17:10:19
Äänen riittänee hyvin.

Kokemukseni ja perstuntumani kyseisen sarjan kamoista vihjailee, että saundi voi olla kelvoton mihinkään muuhun kuin juuri "nippanappa" treenikämppäkuunteluun. Käytettiin itse kovaäänisen möykän soittoon treenislaulukamoina t.box -muovilaatikoita (200W monovahvari ja jotkut aika vastaavat kajarit) ja kyllähän se laulu kuului. Kuulosti kyseenalaiselta ja kiersi helvetisti (noisegate auttoi jonkin verran), mutta laulu kuului.

Ihme homma muuten, että kun vahvistuspuoli vaihdettiin Crowniin ja kaiuttimet Martineihin, kierto väheni mielestäni huomattavasti, vaikka kuuluvuus parani. Siksi miettisin tarkkaan tämän tuotteen hankkimista saksasta. (Toisaalta, minulta voisitte saada käytetyn t.amp-laulupaketin)

Kuitenkin, varsinkin jos vaikutatte pääkaupunkiseudulla, tarkistaisin vaihtoehtoja vielä:
-www.audiodivari.com saattaa tarjota hyviä käytettyjä kamoja sopivaan hintaan. Itse ostin sieltä juuri (uutta käytetyn hinnalla) - kamat sai viedä kämpille testiin, bonuksena muutenkin ystävällinen ja avulias palvelu.
-Uutta ja halpaa haluaville Soundata (Arabiassa, Hämeentiellä) myy Behringer-kamaa, jota sitäkin saa testata kämpillä ja hinta usein pärjää Tompalle (tai alittaa sen).

Kiitos hyvistä vihjeistä! Pitääkin muistaa tuo audiodivari sitten kun on tuo laulukamojen oston aika lähempänä. Vielä emme siis ole mitään ostamassa, kun rahaa saadaan vasta kesällä, mutta ajattelin, että olisi hyvä ottaa vähän asioista selvää jo näin etukäteen (innoissani asiasta kun olen, GASiksiko tuota nyt sitten täällä kutsutaan).
Anteeksi häiriö...
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
poppamies
02.02.2004 21:44:17

No joo en kyllä minäkään lähtisi noita ostamaan. Ei riitä tehot. Sijoita miluummin hyvään käytettyyn mikseriin ja käytettyihin kaappeihin ja käytettyyn päätteeseen. Päätteen ja kaapit voitte sitten päivittää kun varallisuutta tulee lisää. Hyvä mikseri on kuitenkin se lähtökohta. Soundi ei koskaan, missään olosuhteissa voi tulla paremmaksi mitä mikseri antaa myötä.
"G-strings are for strippers"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)