J.Hollström 11.09.2006 18:51:10 | |
---|
|
2541 19.09.2006 23:25:03 | |
---|
|
rideon 20.09.2006 06:44:45 | |
---|
Pekka Pohjola ei voi olla läpitylsämusateorianyhjäri kun hän on soittanut Lapinlahden Linnuisakkin.Harva lienee muistaa sen televisiosta tulleen lappareitten juhkakonsertin jossa Silu Seppälä ja Pekka Pohjola soittavat bassosoolot josta on ns. oksat pois? |
2541 20.09.2006 10:26:36 | |
---|
Harva lienee muistaa sen televisiosta tulleen lappareitten juhkakonsertin jossa Silu Seppälä ja Pekka Pohjola soittavat bassosoolot josta on ns. oksat pois? Pohjolan bassosoolon muistan, mutta Silukin? |
Jamppa2 25.09.2006 14:54:02 | |
---|
Tuli vaan mieleen tuosta Live music from the twilight zonesta, että on kyllä yks mun suosikki Wigu-levyjä kun on vielä Rekkukin matkas niin bändi on kyllä timanttinen pakkaus livenä. Kuunnelkaapa tuo Let it be jos haluatte kuulla kovan soolon Pekalta. On kyllä sellaista haipakkaa. Pekka vaan laittaa kokoajan lisää löylyä ja bändi paahtaa mukana. |
Groovelover 06.11.2006 20:17:43 | |
---|
"It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
2541 06.11.2006 20:20:09 | |
---|
Jos tämän nostaisi ylös kun jotain PP-aktiviteettia taas havaittu, mnetin keikat-sivuilta bongasin tämän: http://muusikoiden.net/keikat/keikka.php?id=26785 Hienoa, että Pekka on lähtenyt mukaan. Mielellään tietysti näkisi miehen soittamassa omaa musaa, tuo Orrenmaan musiikki kun ei oikein uppoa. |
Basismi 18.12.2006 10:50:28 | |
---|
Kuulin tuossa pitkästä aikaa lappareiden älä pure mun ananasta -kipaleen. Siinähän on vallan muikea bassolinja! Hetken pitäisi tahkota jos sen kaikkine hienouksineen plokkaisi. Soolo ja kaikki. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Van Hannes 29.12.2007 11:57:53 | |
---|
Ah sain joululahjaksi äidiltäni Visitationin ja ai että oli mahtavaa. Piti käydä levykaupassa ja sieltä löyty Jokamies joka ei ollutkaan niin hyvää kun huomasin että se oli suondtrack (tai siis kyllä te tiedätte), mutta mitä muuta kannattaisi kuunnella tältä. Kaveri nous samantien suosikkibasistiksi Huom! Olet kirjoittamassa yli 376 päivää vanhaan ketjuun! Ei kiinnosta "There Can Be Only One Hannes" |
2541 29.12.2007 12:13:15 | |
---|
Ah sain joululahjaksi äidiltäni Visitationin ja ai että oli mahtavaa. Piti käydä levykaupassa ja sieltä löyty Jokamies joka ei ollutkaan niin hyvää kun huomasin että se oli suondtrack (tai siis kyllä te tiedätte), mutta mitä muuta kannattaisi kuunnella tältä. "Jokamies" on yksi suosikkejani, mutta ei taida niin monelle kolista. Hienoja melodioita sillä kuitenin on, muutamat ihan Pohjolan kauneimmista, esim. "Toivo/Koraali" ja"Rakkaus-Vapautus". Hommaa seuraavaksi levyt "Keesojen Lehto" ja "Urban Tango". |
Van Hannes 29.12.2007 12:17:33 | |
---|
"Jokamies" on yksi suosikkejani, mutta ei taida niin monelle kolista. Hienoja melodioita sillä kuitenin on, muutamat ihan Pohjolan kauneimmista, esim. "Toivo/Koraali" ja"Rakkaus-Vapautus". Hommaa seuraavaksi levyt "Keesojen Lehto" ja "Urban Tango". Selvä pitää katella jos löytyis jostain kun ei oikein tuo tilaaminen innosta, odottaminen ja kaikki muu. "There Can Be Only One Hannes" |
hollstro 29.12.2007 12:33:13 | |
---|
Selvä pitää katella jos löytyis jostain kun ei oikein tuo tilaaminen innosta, odottaminen ja kaikki muu. Stockmannilla on aika usein ollut Pohjolaa hyllyssä. Kyllä ne on kaikki hyviä, itse pidän 80-lukulaisista eniten. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Kyllä ne on kaikki hyviä, itse pidän 80-lukulaisista eniten. Joo, ne kaikki kannattaa kuunnella. Minä taas tykkään erityisesti 70-luvun Pohjolasta ja sitten uudestaan 90-lukulaisista. |
doppelgänger 27.05.2008 20:49:33 | |
---|
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=95&t=397&a=3438 Ton livevedon katoin ja sehän oli parasta ikinä niin nyt sitten vois levyjä hommata kyseiseltä jampalta, kun noin hyvää musiikkia kuulostaa olevan. Mitäs suosittelette? Jotain ton tyyppistä mielellään. Oisko Pihkasilmä kaarnakorva tai Kätkävaaran lohikäärme hyviä vaihtoehtoja? |
2541 27.05.2008 20:53:11 | |
---|
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=95&t=397&a=3438 Ton livevedon katoin ja sehän oli parasta ikinä niin nyt sitten vois levyjä hommata kyseiseltä jampalta, kun noin hyvää musiikkia kuulostaa olevan. Mitäs suosittelette? Jotain ton tyyppistä mielellään. Oisko Pihkasilmä kaarnakorva tai Kätkävaaran lohikäärme hyviä vaihtoehtoja? Toi on "Harakka Bialoipokku" -lätyltä, että se sitten. "Visitation" on yksi komeimmista levyistä joten osta se sille kaveriksi. Lopulta hommaat koko tuotannon. |
Santukka 27.05.2008 21:13:16 | |
---|
Virallinen varabasisti. |
doppelgänger 28.05.2008 16:11:47 | |
---|
Lainasin kirjastosta Pekka Pohjolan Pihkasilmä kaarnakorvan ja just sain sen kuunneltua läpi. Aika mahtava lätty! Pohjolan bassottelut on kyllä hunajaa korville. |
badcompany 28.05.2008 22:34:47 (muokattu 28.05.2008 22:37:17) | |
---|
eikös pohjolan pekka ole Basson ohella aika osaava viulussa ja pianossa?.itse olen vaan törmännyt pekkaan basson varressa!.millä levyllä voisi muuten kuulla miestä noissa kahdessa muussa soittimessa?(jos hän on levyttänyt kyseisillä soittimilla). |
J.Hollström 28.05.2008 22:40:47 | |
---|
eikös pohjolan pekka ole Basson ohella aika osaava viulussa ja pianossa?.itse olen vaan törmännyt pekkaan basson varressa!.millä levyllä voisi muuten kuulla miestä noissa kahdessa muussa soittimessa?(jos hän on levyttänyt kyseisillä soittimilla). Pekan viulunsoittoa on ainakin näillä Wigwamin levyillä: Tombstone Valentine (1970), Fairyport (1971) ja Being (1974). |
2541 28.05.2008 22:42:43 | |
---|
eikös pohjolan pekka ole Basson ohella aika osaava viulussa ja pianossa?.itse olen vaan törmännyt pekkaan basson varressa!.millä levyllä voisi muuten kuulla miestä noissa kahdessa muussa soittimessa?(jos hän on levyttänyt kyseisillä soittimilla). Ekalla levyllä ("Pihkasilmä Kaarnakorva") on viulua ja myös Wigwamin levyillä "Tombstone Valentine", "Fairyport" ja "Being", sekä sinkulla "Pedagogi/Häätö". Pianoa ynnä muita koskettimia (80-luvulla pääosin syntikoita) Pohjola soittaakin lähes kaikilla soololevyillään. |