Aihe: Ensi viikon lauantaina taas hatusta vedetään
1
nikolai
31.01.2004 22:35:18
Lycka till, käy se noinkin. Itellä ehdoton vaatimus tuurauskeikoilla on ajantasalla oleva mappi, taitaa olla vaan itseluottamuksen puutetta mut kuitenkin...
R.W. Piuha
31.01.2004 22:48:11 (muokattu 31.01.2004 22:49:09)
Olisi taas lähdettävä basson kanssa tanssikeikalle tuuraamaan ilman mitään muuta ohjetta, kuin että ehkä sävellaji sanotaan ennen kappaleen alkua. Tai sitten ei sanota, löytyyhän se intron aikana yleensä. Eikö tanssibändeillä tosiaan ole mitään kansioita nykyisin.

Sehän on jo paljon kun sävellaji kerrotaan...mä olen ollut muuten vastaavalla keikalla,mutta biisejä ei edes yleensä laskettu käyntiin,kosketinesa/solisti vaan alko vetään,mutta hyvin homma meni,tuttuja biisejä ja kapakkaveto!

Kyllähän bassolla pärjää ihan ok,ellei nyt sitten ole aivan korvaton lappuheikki,tollaset keikathan ovat ihan piristäviä,saa toteuttaa itseään ja testata musikaalisuuttaan :)
Have
01.02.2004 22:11:30
Lycka till, käy se noinkin. Itellä ehdoton vaatimus tuurauskeikoilla on ajantasalla oleva mappi, taitaa olla vaan itseluottamuksen puutetta mut kuitenkin...

Joutuu varmaan kieltäytymään joistakin keikoista.
Have
01.02.2004 22:12:59
Olisi taas lähdettävä basson kanssa tanssikeikalle tuuraamaan ilman mitään muuta ohjetta, kuin että ehkä sävellaji sanotaan ennen kappaleen alkua. Tai sitten ei sanota, löytyyhän se intron aikana yleensä. Eikö tanssibändeillä tosiaan ole mitään kansioita nykyisin.

No sehän on sen jälkeen helppoa. Vastuu jää tilaajalle.
nikolai
01.02.2004 22:34:30
Joutuu varmaan kieltäytymään joistakin keikoista.

Joistakin, joo. Taiteellisen riman pitäminen korkealla vaatii kipeitäkin ratkaisuja. Ja runsaasti tarjousmaksalaatikkoa :)
Have
02.02.2004 09:47:59
Joistakin, joo. Taiteellisen riman pitäminen korkealla vaatii kipeitäkin ratkaisuja. Ja runsaasti tarjousmaksalaatikkoa :)

Vitsi varmaan. Mä en Irja-humpasta saa taidetta tekemälläkään. T. Kansa ehkä.
baron
02.02.2004 10:37:37

Vitsi varmaan. Mä en Irja-humpasta saa taidetta tekemälläkään. T. Kansa ehkä.

Sentään K. Käyhkön mestariluomus.

Kun vaan muistaa jättää kolmijakoisuuden pois, niin johan kolahtaa.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)