tiger_s 16.12.2007 13:46:48 | |
---|
Kyllä jälleen kerran Trivium pisti kunnon shown pystyyn! Setttilista oli loistava vaikkain lyhyt. Tuli joka ikinen sano hoilattua mukana ja sainkin hyvin kontaktia bändiltä kun olin ihan eturivin tuntumassa ja huusin siuluni kyllyydestä. Sitten vaan meet & greediiin trivium luo jätkien setin jälkeen missä juteltiin niitä näitä jätkien kanssa ja otettiin kuvia ja saatiin nimmarit. Oli todella uskomaton kokemus! sain Heafyltä vinkkejä kitaran soittoon ja vähän tietoa uudesta albumista jne. Mukaan tarttui 2kpl Mattin plekuja ja Coreylta 1kpl. Perkeleen mukavia tyyppejä! Puheet siitä, että kusi olisi pojilla noussut päähän on täyttä paskaa. :) http://metallica-foorumi.com |
fiftie 17.12.2007 00:16:07 | |
---|
Kovan keikan vetivät kyl tampereella! Soitto suju kyllä ihan hyvin, mut Travis sekos becoming the dragonin yhessä kohtaa kyl aika pahasti. Enkä mäkäään kyllä kuule Heafyn ja Hetfieldin laulussa mitn samaa. Diablon laulaja kyl kuulostaa Hetfieldiltä, mut ei Heafy. |
No ei ihan uppoo se on vaa joteki semmosta,semmosta,no semmosta... Dont drink Battery,listen it! |
cadabra 28.12.2007 21:57:51 (muokattu 28.12.2007 22:41:05) | |
---|
No ei ihan uppoo se on vaa joteki semmosta,semmosta,no semmosta... Samma häär. Mua on kans se kovis asenne vähä aina rieponu ja mitä nyt katto haastiksen ku ne siinä kerto jotenki kuin minkää bändin ei pitäs päästä helpolla ja pitäs tyyliin paskasessa pakettiautossa nukkua ekalla kiertueella jne. Jos niille ois sillon tarjottu jotai suihkukonetta ni varmaa ne ois sanonu et "hei me halutaa olla nii badassejä et mennää vaikka polkypyörällä keikoille". www.mikseri.net/insidefear |
valtse 28.12.2007 21:58:58 | |
---|
No ei ihan uppoo se on vaa joteki semmosta,semmosta,no semmosta... Trash metallia parhaimmillaan. Life is a clay urn on the mantle. |
Meadow 28.12.2007 23:37:40 | |
---|
Rässiä nähnykkään. |
tiger_s 29.12.2007 00:18:09 | |
---|
Rässiä nähnykkään. So fucking what? Triviumin musiikki on silti ihan saatanan kovaa! Nykyisin varsinkin livenä kun on 2vokalistia ja vanhat biisit kuullostaa jälleen munakkailta karjunnan myötä, Heafynkin puhtaat vokaalit paranee kokoajan! Joo joo miun mielipide, työ ette tykkää, mie tykkään. se riittää miulle. http://metallica-foorumi.com |
valtse 29.12.2007 02:03:18 (muokattu 29.12.2007 02:08:39) | |
---|
Rässiä nähnykkään. Noh, mietipä uudestaan mitä tarkoitin tuolla viestillä :). Niin joo, ja olen samaa mieltä. Life is a clay urn on the mantle. |
Shred-Tatti 29.12.2007 18:46:59 | |
---|
Trashia parhaimmillaan on kuules poijat semmonen kiva bändi ku Metallica Dont drink Battery,listen it! |
ballfish 29.12.2007 19:39:29 | |
---|
Trashia parhaimmillaan on kuules poijat semmonen kiva bändi ku Metallica Totta. Roskaa on. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Shred-Tatti 29.12.2007 19:59:44 | |
---|
No sanotaan metallica oli,se uus homma iha................................ Dont drink Battery,listen it! |
Räkkipeli 29.12.2007 20:23:36 | |
---|
Samma häär. Mua on kans se kovis asenne vähä aina rieponu ja mitä nyt katto haastiksen ku ne siinä kerto jotenki kuin minkää bändin ei pitäs päästä helpolla ja pitäs tyyliin paskasessa pakettiautossa nukkua ekalla kiertueella jne. Jos niille ois sillon tarjottu jotai suihkukonetta ni varmaa ne ois sanonu et "hei me halutaa olla nii badassejä et mennää vaikka polkypyörällä keikoille". No noi jätkäthän on aika helpolla päässy silleen mitä tulee tohon promootioon sun muuhun levytyksiin. Monet yhtyeet tekee vähintään yhtä tasokasta shittiä ja joutuu raatamaan vuoskymmeniä ennen ku pääsevät ees ulkomaille keikoille. Ihan pellejä mun mielestä. Biisessä vaan ei oo munaa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Khammett 30.12.2007 13:25:28 | |
---|
TRIVIUM on erittäin hyvä bändi ja taitavia soittajia tutustuin bändiin silloin kun Trivium oli Maidenin lämppäri ja ostin heti Te Crusaden ja Ascendancyn. The Crusade levy on loistava viisi tähteä, mutta debyytti ember to inferno ei ole niin hyvä. |
Shred-Tatti 30.12.2007 15:04:47 | |
---|
Ihan pellejä mun mielestä. Biisessä vaan ei oo munaa. absoluuttinen totuus Dont drink Battery,listen it! |
tiger_s 30.12.2007 16:02:26 (muokattu 30.12.2007 16:02:51) | |
---|
absoluuttinen totuus Absoluuttinen mielipiteesi. Minun mielipide on: Trivium rokkaa! http://metallica-foorumi.com |
Speedball 30.12.2007 23:40:30 | |
---|
TRIVIUM on erittäin hyvä bändi ja taitavia soittajia tutustuin bändiin silloin kun Trivium oli Maidenin lämppäri ja ostin heti Te Crusaden ja Ascendancyn. The Crusade levy on loistava viisi tähteä, mutta debyytti ember to inferno ei ole niin hyvä. Hmm... tää on taas tää mikä jakaa fanit nii kahtia. Mun mielestä Crusade on munatonta hengentöntä muka-thrashia A.K.A Paskaa. Kun taas Ember To Inferno ja Ascendancy on ehkä yhet loistavimmat levyt ikinä. Metal up your ass!!! |
loituma 31.12.2007 13:44:00 | |
---|
Ite diggailen aika paljonkin. Eniten juuri Crusadesta. Jänniä nämä mielipiteet... |
RekoS 01.01.2008 15:20:05 | |
---|
Jänniä nämä mielipiteet... Näin juuri. Meitsikin tykkää juuri Crusadesta, ja nimenomaan The Crusade biisi.. Loistavaa materiaalia! |
Akiman 21.01.2008 09:11:33 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: STEVEN WILSON, VIIKATE ja G.O.R.E. :: |
Punteri 21.01.2008 17:06:19 | |
---|
Trashia parhaimmillaan on kuules poijat semmonen kiva bändi ku Metallica Vois jengi opetella ne termit kuntoon ennnenkuin niitä käyttää |