Aihe: Hyviä selityksiä kotiväelle tärkeista laitehankinnoista!
1 2 3 4 5 6 7
Les Fender
26.12.2007 14:29:19
"En välttämättä tarviskaan, mutta omilla rahoillani saan tehdä ihan mitä haluan."

Hmm, jäin miettimään. Pystyiskö vapaaehtoisesti luopumaan kamojen vaihtamisesta ja haalimisesta?

.........

Ei!
"Living is easy with eyes closed!"
Silppuri
28.12.2007 09:25:35

Yksi hyvä nyrkkisääntö on se, ettei koskaan laita viimeisiä rahojaan likoon. Aina pitää olla rahhaa jemmassa pahan päivän varalle, kun ei tiedä mitä käy.

... jos vaikka sattuu tulemaan käytettynä myyntiin se kauan haluttu ja himoittu kitara, joka on aivan ainutlaatuinen (kuten kaikki ne mitä on matkan varrella tullu ostettua). :)
"I havent slept since I woke up."
Catfish blues
28.12.2007 10:13:15
.."voin viedä rahani myös baariin, jos se on sinusta parempi vaihtoehto"
Lay down your soul to gods rock´n´roll
HeavyMachinery
28.12.2007 11:20:26

Mulle on kertynyt kaikkea kamaa niin paljon että voi aina sanoa että möin sitä ja tätä että ostin sen ....

Onneksi vaimo on itsekkin musisoiva ihminen niin soittimet ei aiheuta turhaa hella säröä. Paitsi sen kerran kun olo huoneessa oli 2 marsun täyttä stäkkiä ja rummut :)
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Silppuri
28.12.2007 11:58:01

"voin viedä rahani myös baariin, jos se on sinusta parempi vaihtoehto"

Aivan niinku se kitaran ostaminen yhtään vähentäis viinan juomista tai tupakan polttoa... :) Niihin tuntuu aina löytyvän rahaa, vaikka kuin olis persauki....
"I havent slept since I woke up."
Lateksu
28.12.2007 16:22:07
"Kaverit tuhlaa rahansa viinaan ja tupakkaan, meikäläinen kitaroihin"
Texas Oil
28.12.2007 16:26:01
mitäpä niitä selittelemään, jos on omilla rahoilla hankittu?
Fillmore East & West
Painajaismainen
28.12.2007 16:26:13
...Paitsi sen kerran kun olo huoneessa oli 2 marsun täyttä stäkkiä ja rummut :)

Hoho, kiva sisustus teidän olkkarissa.
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi
Kivijalka
28.12.2007 17:58:56
Hoho, kiva sisustus teidän olkkarissa.

Pitäisi perustaa sellainen "Musician eye for the regular guy" ohjelma jossa joukko muusikoita tunkisi tavan kuolevaisen kotiin ja sisustaisi tämän asunnon sekä stailaisi kaverin skenen periaatteiden mukaiseksi. Edellämainitut stäkit olkkariin, jääkaappi täyteen viinaa, vaatekomeroon vain paskaisia ja risaisia rokkikuteita yms.
If you ain't a ninja, you ain't shit!
Painajaismainen
28.12.2007 18:04:44
Pitäisi perustaa sellainen "Musician eye for the regular guy" ohjelma jossa joukko muusikoita tunkisi tavan kuolevaisen kotiin ja sisustaisi tämän asunnon sekä stailaisi kaverin skenen periaatteiden mukaiseksi. Edellämainitut stäkit olkkariin, jääkaappi täyteen viinaa, vaatekomeroon vain paskaisia ja risaisia rokkikuteita yms.

Tai sellainen että kaveri on töissä ja tyypit tunkevat kämppään, sisustavat sen, vetävät rokkikeikan mahdollisimman villille ja suurelle yleisölle ja jättävät kaiken kuin paskan persiistään. :)
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi
oipe
28.12.2007 20:52:37
Bluesmies tulee kotiin uuden kitaran kanssa. Vaimo kysyy "paljoks makso"? " Tonnin" " Häh, ja osamaksulla ostit taas !!! Saatana , tää on yhtä kitaran vingutteluu ja ainaista pennin venyttelyy, sun kanssas!!!" " No ni, jos kerran on niin miten tää kitara kauppa siihen liittyy ???"
kondensaattori
28.12.2007 21:26:33
Mistä porukalla riittää rahaa hankintoihin? Koulu ja muut vie aikaa sillein, ettei missään töissä ehdi käydä. Kummastuttaa kun jollain 15vee jätkällä seittemän gibsonia ja "omalla rahalla ostin". Miten se on mahdollista?
Räbbänä
28.12.2007 21:29:12
Mistä porukalla riittää rahaa hankintoihin? Koulu ja muut vie aikaa sillein, ettei missään töissä ehdi käydä. Kummastuttaa kun jollain 15vee jätkällä seittemän gibsonia ja "omalla rahalla ostin". Miten se on mahdollista?

Pappa betalar.
"Nyt kävi näin."
vmak
28.12.2007 21:32:33 (muokattu 28.12.2007 21:34:49)

Kyllä minä ainakin käyn töissä, koulussa ja vielä soittelen ja käyn vähän urheilemassa päälle ja naisenikin kanssa pitäisi keretä olla. Kiireistähän se on, mutta kun sellaista se vaan välillä on väkisin :)

Edit. En tosin ole 15-vuotias :(
Ei nämä riitä mihinkään, käydään vielä lisää.
koponen
28.12.2007 21:33:34

Se on mahdollista näin:

- Kenenkäs rahoilla tämän hankit?
- No kuule ihan omilla rahoilla
- Oho hienoa, mistäs olet rahat saanut
- No isältä tietty
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
Jaqqi1991
28.12.2007 21:39:29

Mä olen käyttänyt kaikki rahani kitarakamoihin. Ei löydy mopoa tai mitään muuta ylimääräistä krääsää. Rippirahat ja palkan jonka sain koko kesän työskentelystä olen käyttänyt kitarakamoihin. Nyt talvellakin teen viikonloppuisin töitä. Vanhemmille en ole kuin 200€ velkaa ja kitarakamoja löytyy 3500€ edestä
We may be humans, but were still animals
Jäärä
28.12.2007 22:41:06
Mulla lojuu kamat yleensä jossain muualla kuin kotona ja vaimoketta ei taida kiinnostaa mitä kamaa omistan tai ainakaan hän ei muista vermeen mallia, merkkiä ym. Hän voisi ehkä huomata, jos uusi vahvistin olisi esim. vaaleanpunainen sen tavallisen mustan sijasta.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Painajaismainen
28.12.2007 22:46:56
Mä olen käyttänyt kaikki rahani kitarakamoihin. Ei löydy mopoa tai mitään muuta ylimääräistä krääsää. Enkä polta tai juo, minimalisoin kaikki kulut. Rippirahat ja palkan jonka sain koko kesän työskentelystä olen käyttänyt kitarakamoihin. Nyt talvellakin teen viikonloppuisin töitä. Vanhemmat eivät ole kuin 250€ velkaa ja kitarakamoja löytyy noin 3000€ edestä.
J.Hollström
28.12.2007 22:57:48
Enkä polta tai juo, minimalisoin kaikki kulut. Vanhemmat eivät ole 250€ noin 3000€

Vanhemmat velkaa? Joopa joo. Onkohan hekin kirjanneet lapsen kasvatukseen menneet kulut aikojen saatossa? Asutko himassa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)