GrungeRock 28.12.2007 14:48:23 | |
---|
Joo siis itse kuulun heihin, jos jossain näkyy tai kuuluu soitin mikä miellyttää silmää (vaikka sitä ei osaisi soittaa tai ei ole tarvetta) niin se on hankittava ja niistä en sitten pysty luopumaan, ja vaimo tykkää!! Olenko yksin kyseisin "harrastuksen salauhri" vai uskaltaako joku tulla ulos kaapista, nyt on sen aika 8-) Tärkeintä ei ole musiikki vaan rakkaus musiikkiin.. |
Karlsson 28.12.2007 15:06:16 | |
---|
Joku Hemmo vois kyllä tulla kertomaan kokemuksiaan. "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
Rumpukapulat 28.12.2007 15:47:03 (muokattu 28.12.2007 15:48:14) | |
---|
Joo siis itse kuulun heihin, jos jossain näkyy tai kuuluu soitin mikä miellyttää silmää (vaikka sitä ei osaisi soittaa tai ei ole tarvetta) niin se on hankittava ja niistä en sitten pysty luopumaan, ja vaimo tykkää!! Olenko yksin kyseisin "harrastuksen salauhri" vai uskaltaako joku tulla ulos kaapista, nyt on sen aika 8-) Voisin ostaa jonkun mattamustan lespaulin, koska se on niin pirun siisti. Pätkääkään en osaa kitaraa soittaa. Tällasen(tai vastaavan samantyyppisen) voisin laittaa seinälle kans. http://app.infopia.com/img/image/fp/vpid/2205288 |
Nöksö 28.12.2007 17:05:00 | |
---|
Voisin ostaa jonkun mattamustan lespaulin, koska se on niin pirun siisti. Pätkääkään en osaa kitaraa soittaa. Kyllä, jopa ennemmin kuin miehen. |
Milkop 28.12.2007 18:37:11 | |
---|
Jos olisi rahaa, niin ostaisin Martin D45:n. Muuta en enää tarvitsisi sen jälkeen. Ehkä... "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Tomtom 28.12.2007 18:41:13 (muokattu 29.12.2007 10:54:31) | |
---|
Yritän pitäytyä ainoastaan kitarakamoissa, vaikka bassot ja rummutkin (!) kiinnostavat. Jotkut harrastaa musiikin vuoksi, toiset laitteiden. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
LamaAjanElvis 28.12.2007 18:56:21 | |
---|
Yritän pitäytyä ainoastaan kitarakamoissa, vaikk bassot ja rummutkin (!) kiinnostavat. Jotkut harrasataa musiikin vuoksi, toiset laitteiden. Tykkään soitella kyllä, mut ihan vain omaksi huviksi kotosalla. Kauhea himo kuitenkin olisi kaikenlaisiin kitaravehkeisiin vaikka vähempikin tänne riittää. Sen verran kuitenkin nälkäpalkka jarruttaa että ei kovin usein pysty ostelemaan. Parin/kolmen kitaran lisäksi löytyy halpisbasso ja rolandin sähkörummut. Viimeksi mainittu lähinnä pyykkitelineenä, motivaation loputtua heti alkumetreille. Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
Minulla on pakottava tarve omistaa instrumentteja, mutta onneksi saan sen pidettyä aisoissa. Musiikkikaupoilla käydessäni minun on pakko hipelöidä jokaista vastaantulevaa esinettä, ja vähintään puolen tunnin ihmettelyn jälkeen keskityn varsinaiseen asiaani, jos sellaista oli. Muussa tapauksessa sählään taas lisää. Jonkin aikaa sitten etsin helsingistä pientä patterikäyttöistä synaa. Kävelin F-Musiikkiin, rämppäsin kaikkia eri syntikoita melkein tunnin, sitten myyjä huomasi minut ja kysyi tarvitsenko mahdollisesti apua. Pientä synaa ei kuullemma ole. Noh, rämppäsin kaikken kalleinta synaa vielä vartin ja sitten lähdin matkoihini. Sama juttu joka musiikkikaupassa. Tällä hetkellä omistan kitaran, koskettimet ja rummut. Kitaraa en osaa soittaa oikeastaan yhtään, silti haluaisin uuden. Ja melodican haluaisin. "Melodica" kuulostaa niin hauskalta. "Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed |
Enya 28.12.2007 23:02:37 (muokattu 28.12.2007 23:03:26) | |
---|
Joo siis itse kuulun heihin, jos jossain näkyy tai kuuluu soitin mikä miellyttää silmää (vaikka sitä ei osaisi soittaa tai ei ole tarvetta) niin se on hankittava ja niistä en sitten pysty luopumaan, ja vaimo tykkää!! Vähän samaa vikaa, olen tuossa bouzoukeja silmäillyt jo pidemmän aikaa vaikka en osaakaan niitä soitella. Kovasti himottaisi, materialismin piikkiin menee. Toistaiseksi ovat pysyneet kaupassa, kiitos nykyisen eksän. Vaan mitä teen, kun seuraavan kerran joudun kohtaamaan kiusauksen yksin? Mmmh, kysymys oli lähinnä retorinen =) Edt: Jawskin lailla voisin viettää kokonaisia päiviä musiikkiliikkeissä. Ei kiirettä pois. "Nauti omin käsin tekemisestä ja iloitse onnistuneesta lopputuloksesta!" |
Bentley 02.01.2008 11:31:37 | |
---|
Mulla on varmasti jonkinsortin addikti musakamoihin. Pääpaino on kitaralaitteissa ja efekteissä mutta muutkin instrumentit kiinnostavat. Viimeisin ostos on ollut Pearlin Export sarjan rummut joilla olen lähtenyt aloittamaan rumpujen soittoa ja motivaatio ei ole lähteny kävelemään onneksi. Syy miksi Exportit ostin oli se että ne oli kampanjatarjouksessa pikkaisen kalliimmat kuin ne mitä olin ostamassa alunperin. Basso pitäisi saada ja parempi syna. Viulukin olisi tosi mukava hommata mutta pidän kuitenkin järjen matkassa näissä asioissa. Viulukin VOI maksaa maltaita mutta kun en sitä osaa soittaa niin tietysti ostaisin jonkun halvemman harjoitusviulun. Sit se (mikä se on) kiinnostaisi todella paljon mitä soitetaan kahdella tai neljällä nuijalla josta kuitenkin tiedän ettei olisi niin paljon kiinnostusta opetella sitä kuitenkaan :) Se oli se joku ihme polyfonikello vai mikä lieneekää. Sellainen iso kuitenki omilla jaloilla oleva ettei kuitenkaan mikään syliversio :D For those who can't be without the music! |
JudeJude 03.01.2008 10:47:44 | |
---|
Se oli se joku ihme polyfonikello vai mikä lieneekää. Sellainen iso kuitenki omilla jaloilla oleva ettei kuitenkaan mikään syliversio :D Marimba? Kellopeli? Ja melodican haluaisin. "Melodica" kuulostaa niin hauskalta. Melodica on kyllä mainio soitin. Suosittelen! Mutta hankintaa tehdessä kannattaa kokeilla kaikki yksilöt läpi, vireys näet on kovin suhteellinen käsite parhaimmissakin merkeissä. Itselläni on sekä Hellas-Pianosta ostettu iso Victory että kirpparihankintana vanha Hohner, ja täytyy sanoa, että se Hohner on paremmin vireessä vaikka vanha onkin kuin mikä. Soitettavuus ei taas siinä ole parhaasta päästä. |
JussiKoo 03.01.2008 11:13:52 | |
---|
Voisin ostaa jonkun mattamustan lespaulin, koska se on niin pirun siisti. Pätkääkään en osaa kitaraa soittaa. Tällasen(tai vastaavan samantyyppisen) voisin laittaa seinälle kans. http://app.infopia.com/img/image/fp/vpid/2205288 Ei perhana. Just tollaiset on olleet minunkin haaveet. Kitaransoiton jätän suosiolla muille, mutta olisi tuollaiset kiva ripustaa seinälle. Mmmm... Mattamusta Les Paul... ja viereen punertava Gibsonin ES tai Gretsch. Mä meen nyt vessaan :) |
Bentley 03.01.2008 13:09:02 | |
---|
Marimba? Kellopeli? Juuri nämä pelit. Kiitokset. Lottovoiton jos voittaa niin pitänee ostaa vissiin molemmat soittimet :) For those who can't be without the music! |
ANtTIKRISTUS 04.01.2008 01:10:25 | |
---|
Mikä on semmonen heleä-ääninen "metallikuppi", jota kaikki kilpikonnat ja ravut soittelee biitseillä aina? Haluun semmosen. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
jannu 04.01.2008 02:20:07 | |
---|
Kyllä, jopa ennemmin kuin miehen. Oon kuullu, että miehiä sais jostain ostamattakin. jotain muuta persoonallista |
Kalamazoo 04.01.2008 08:01:47 | |
---|
Mikä on semmonen heleä-ääninen "metallikuppi", jota kaikki kilpikonnat ja ravut soittelee biitseillä aina? Haluun semmosen. Steel-rumpu? |
Krice 04.01.2008 13:52:50 | |
---|
Yritän pitäytyä ainoastaan kitarakamoissa, vaikka bassot ja rummutkin (!) kiinnostavat. Sama, paitsi että kaikki soittimet kiinnostavat. |
ANtTIKRISTUS 04.01.2008 14:49:21 | |
---|
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
JussiKoo 04.01.2008 19:20:16 (muokattu 04.01.2008 19:20:42) | |
---|
Just just. Tuli sitten tänään ostettua kitaristilta Strato-kopio, vaikka kitaran soitto on mulle melko vierasta... Nooh, saihan kuoma ostettua kakkoskitarakseen Telecasterin ;) |