Sir Härö 28.12.2007 13:19:26 (muokattu 28.12.2007 13:21:28) | |
---|
Mites eikö tuolla budjetilla saisi jo ESPin Custom shopista tilattua ihan omien speksien mukaisen basson? Ei. Vetävät aivan järkyttäviä hintoja. Joskus mielenkiinnosta "tilasin" sekä jacksonin että esp:n custom-bassot. Silloin molemmilla oli vielä nettisivuillaan käytössä sellanen hinta-arviolaskuri. Jackson lupasi toteuttaa unelmani ~5000e ja ESP ~7000e edit. Siis suht samoilla spekseillä oli molemmat "tilaukset" ja tilausaika oli molemmilla suunnilleen sama. Niin että kannattaako haaskata rahansa japanilaiseen kun jenkeistä saa halvemmalla ;) Rokkipolsii |
horror_ 28.12.2007 13:31:01 | |
---|
Ei. Vetävät aivan järkyttäviä hintoja. Joskus mielenkiinnosta "tilasin" sekä jacksonin että esp:n custom-bassot. Silloin molemmilla oli vielä nettisivuillaan käytössä sellanen hinta-arviolaskuri. Jackson lupasi toteuttaa unelmani ~5000e ja ESP ~7000e ei kuule oo totta :D katoin äsken esp:ncustom shopista ja sieltä saan unelmani hinnalla 3700$ (paljonko se nyt tekee euroissa?) B.T.B=Bass The Beast |
M-Juhana 28.12.2007 13:46:27 | |
---|
ei kuule oo totta :D katoin äsken esp:ncustom shopista ja sieltä saan unelmani hinnalla 3700$ (paljonko se nyt tekee euroissa?) n. 2600e Pelkkä hinta. Rahdit & tullit sit. (ellei ollu jo hinnassa) Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
Sir Härö 28.12.2007 13:59:10 (muokattu 28.12.2007 14:20:03) | |
---|
ei kuule oo totta :D katoin äsken esp:ncustom shopista ja sieltä saan unelmani hinnalla 3700$ (paljonko se nyt tekee euroissa?) Mitä helvettiä? :D Täytyy itsekin varmistaa. Ja selvittää että miksi olen saanut noin kovan hinnan. Edit. Eli euroiksi muutettuna mun bassoni maksaa 5000€ + rahdit + tullit e2. Ja jacksonilla ei enää ole sitä laskuria :( e3. Taitaa nyt kuitenkin olla niin että custom shop laskee hinnan basson speksien mukaan.. Rokkipolsii |
Niin tosiaan, itse jos olisin sijoittamassa 3000e bassoon niin kyllä melkein ottaisin yhteyttä osaavalla soitinrakentajalle ja tilaisin mittatilaustyönä juuri semmoisen kun haluan. Nimittäin tuommosellakaan tuskin ikinä saa omiaan takasin jos ei joku yksityiskohta miellytä. No offence Ite jos olisin pistämässä tuollaista rahaa bassoon en varmasti ostais mitään koittamatta soitinta eka. Kaikki ne on kuitenkin puupökkelöitä kielillä varustettuna ja mikään ei takaa että se 3000 euron vitkutin on oikeasti parempi kuin joku korean tekele. bassolla hanuriin |
TommiW. 28.12.2007 16:44:06 | |
---|
Ennenkuin muut ehtii, niin Custom-hevi-suunnikkaitahan saa myös täältä: www.avbasses.cz Yhtä nelikielistä hevander-bassoa kokeilin nopeasti jokin aika takaperin, ja soitin kyllä vakuutti työnlaadulla, puiden soinnilla ja järkevällä elektroniikkaskeemallaan. "sun bassokierto on osottanu että ei oo olemassa sunnäkösii bassoja, on vaa olemassa bassoja!" -Seak |
blessed 28.12.2007 21:28:48 | |
---|
AV bassoja voin myös itse suositella henk. koht., mutta tosiaan jos unelmabasso on se ESP Tom Araya niin eipä mikään custom omien speksien mukaan ole sitä. Eli jos meinaat ihan ykkös-soittobassoa ostaa (eli et ole bassonsoittoa harrastava keräilijä, jolla on ylimääräistä rahaa ja joka haluaa lisätä yhden uuden basson kokoelmiinsa), niin mieti kaikki vaihtoehdot läpi mielellään moneen kertaan ja tee päätös sitten oman mielen mukaan. Se on muiden mielipiteille loppujen lopuksi se ja sama, jos se basso vaan itseä miellyttää. |
Samu S. 28.12.2007 23:24:07 | |
---|
Se on muiden mielipiteille loppujen lopuksi se ja sama, jos se basso vaan itseä miellyttää. Aamen. Oli se sitten kolmen sadan kiinabasso tai kolmen tonnin custom, niin oman maun mukkaan se on mentävä - vaikkakin se oma maku on semmonen vähän muuttuvainen. Soittimista jos unohtaa sen työkaluaspektin mikä ehkä joillain proo-vetäjillä täällä on niin fiiliksestähän siinä pohjimmiltaan on kyse. Mielikuvista. Ja sitä omaa fiilistä ei kukaan tiedä paremmin kuin sinä itse. "My loathings are simple: stupidity, oppression, crime, cruelty, soft music." - V. Nabokov |
hollstro 28.12.2007 23:28:47 | |
---|
jos se oma unelma toteutuu vaikka viidellä tonnilla ja siihen on varaa niin siitä vaan. Soitin on erittäin henkilökohtainen juttu ja se on ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Ne kun ei sitä maksa eikä sillä soita. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
jaakonam 29.12.2007 00:07:34 | |
---|
Aamen. Oli se sitten kolmen sadan kiinabasso tai kolmen tonnin custom, niin oman maun mukkaan se on mentävä - vaikkakin se oma maku on semmonen vähän muuttuvainen. Soittimista jos unohtaa sen työkaluaspektin mikä ehkä joillain proo-vetäjillä täällä on niin fiiliksestähän siinä pohjimmiltaan on kyse. Mielikuvista. Ja sitä omaa fiilistä ei kukaan tiedä paremmin kuin sinä itse. Täsmälleen näin. Minulla fiilis kohosi TA-200:n hankinnan jälkeen, vaikka se olisikin monen mielestä ylihintainen kiinabasso (en edes maksanut siitä täyttä hintaa). Se vaan tuntuu minusta käsiin hyvältä, soi nätisti ja sen jälkeen on ihan sama mitä mieltä muut soittopelistä ovat. "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |