Aihe: Mistä hääbändi?
1 2 3
EkiEkiEki
28.12.2007 10:27:39
Etsin hääbändiä Helsinkiin syyskuulle. Olen netistä etsinyt bändejä ja jotain löytänytkin mutten vielä sopimusta tehnyt. Pyyntö olisi n. 1 settille perinteistä tanssimusiikkia ja loput pari rockirallattelua. Saa laittaa tarjousta sähköpostiin esko.nurmikari @poista. suomi24.fi

Mikä on paras paikka/tapa etsiä sopiva pumppu? Ohjelmatoimistoihin en ole ottanut yhteyttä kun budjetti on alle 1000e.

Kiitti vastauksista ja neuvoista.
Timi
28.12.2007 12:17:01
Etsin hääbändiä Helsinkiin syyskuulle. Olen netistä etsinyt bändejä ja jotain löytänytkin mutten vielä sopimusta tehnyt. Pyyntö olisi n. 1 settille perinteistä tanssimusiikkia ja loput pari rockirallattelua. Saa laittaa tarjousta sähköpostiin esko.nurmikari @poista. suomi24.fi

Mikä on paras paikka/tapa etsiä sopiva pumppu? Ohjelmatoimistoihin en ole ottanut yhteyttä kun budjetti on alle 1000e.

Tämäkin on hyvä tapa.Tavoittaa monta bändiä!
Kylmän viileesti!
Timi
28.12.2007 20:31:23
Täh!Onko tämä joku miina johon vain Timi lankesi?
Kylmän viileesti!
jykke65
29.12.2007 00:49:08

Jep! Alle tontun miina! Se on suutari jo lähteissään......
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
isojussi
29.12.2007 00:53:06 (muokattu 29.12.2007 00:54:29)
...Ohjelmatoimistoihin en ole ottanut yhteyttä kun budjetti on alle 1000e...

No juurikin olis tossa tapauksessa kannattanu. Tollahan saa ihan taulukkopalkoilla jo ainakin kvartetin.

E: EI ollut vittuilua!!!

Eipä kestä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
jykke65
29.12.2007 00:59:10 (muokattu 29.12.2007 01:01:01)

E: EI ollut vittuilua!!!

Ei! Vittuilua on se että samalla rahalla tulee 18: OMB:tä......

Vitsi,vitsi, huumori ja hauska :)

Hei Iso! Tää oli vitsi!!!!
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Sertzo S
29.12.2007 08:21:37
Ei! Vittuilua on se että samalla rahalla tulee 18: OMB:tä......

Vitsi,vitsi, huumori ja hauska :)

Hei Iso! Tää oli vitsi!!!!

Kyllä tuo kohta sodaksi taas kääntyy.
Hei tää ei ollut vitsi!
EP
29.12.2007 08:42:26
Kannattaa ensimmäisenä käydä kaikki tutut ja sukulaiset läpi ja kysyä olisko heidän joukossaan ..tai tietäisikö heistä joku soittimia omistavia henkilöitä, joista olisi helppo koota ko. tilaisuuteen viihde-/juhlaorkesteri!
Ukko
29.12.2007 12:12:13

Kannattaa ensimmäisenä käydä kaikki tutut ja sukulaiset läpi ja kysyä olisko heidän joukossaan ..tai tietäisikö heistä joku soittimia omistavia henkilöitä, joista olisi helppo koota ko. tilaisuuteen viihde-/juhlaorkesteri!

Eiks sukulaisten ja tuttujen tehtävänä ole häissä juopotella eikä viedä musikanttien tienestejä :/
Mandoman
29.12.2007 12:19:02
Eiks sukulaisten ja tuttujen tehtävänä ole häissä juopotella eikä viedä musikanttien tienestejä :/

Niin justiisa! Ja vaikkapa vähäsen nahistella! Minua sieppaa tämä sukulaishyväksikäyttö kun joka kissanristiäisiin pitäs mennä kuvia ottamaan "Kun sulla on niin hyvät kamerat ja sinä ossoot" ja vielä" Sinähä se tuletkii sitten kesälä soittamaan vähän musiikkia meille"
Nykyään olen sanonut ihan suoraan, että "en tule kun ei huvita tehhä ilmasta työtä, mutta tulen jos maksatte sen minkä oikealle valokuvajaalle/soittajalle"
Eiku!
Sertzo S
29.12.2007 12:20:35 (muokattu 29.12.2007 12:20:51)

Noin sen pitää olla prle, eikä viedä toisten ja osaavimpien töitä!
Onpa tuosta vuosia aikaa, kun häissä soitin. Enää en lähe...paitsi isosta rahasta.
baron
29.12.2007 12:39:52 (muokattu 29.12.2007 14:25:57)

Niin justiisa! Ja vaikkapa vähäsen nahistella! Minua sieppaa tämä sukulaishyväksikäyttö kun joka kissanristiäisiin pitäs mennä kuvia ottamaan "Kun sulla on niin hyvät kamerat ja sinä ossoot" ja vielä" Sinähä se tuletkii sitten kesälä soittamaan vähän musiikkia meille"
Nykyään olen sanonut ihan suoraan, että "en tule kun ei huvita tehhä ilmasta työtä, mutta tulen jos maksatte sen minkä oikealle valokuvajaalle/soittajalle"

- Joo, tuupa pikkuisen soittelemaan pianoa meidän juhliin.
- Onks teillä pianoa?
- Ei oo, tuo mukanasi
- No mun liksa on 200
- No mut eiks riitä että saat juoda viinaa niin paljon kuin haluat?

PS Jos ihmiset olisi fiksuja, ne hankkisi pianon paikalle eikä pyytäisi mua soittamaan, kutsuisi vain vieraaksi.
Muutaman paukun jälkeen mä kysyn saako vähän soitella ja muutama paukku lisää, niin soitan vaikka en saisikaan.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
mack the knife
29.12.2007 12:44:35
- Joo, tuupa pikkuisen soittelemaan pianoa meidän juhliin.
- Onks teillä pianoa?
- Ei oo, tuo mukanasi
- No mun liksa on 200
- No mut eiks riitä että saat juoda viinaa niin paljon kuin haluat

Tuo on kyllä niin ristiriitaista kuin voi olla.
"Saat juoda viinaa niin paljon kuin haluat."

Sitten kun sitä juo niin paljon kuin haluaa, niin: "Voi vittu kun sekin oli päissään ja yritti muka vielä soittaa. Kyllä ne soittajat on niin sen viinan perään."

Tuo sama juttuhan on bändikeikoillakin: Liksaa ei nyt pystytä niin paljon maksamaan, mutta viinaa kyllä riittää.

"Paska bändi, turpa täynnä turasivat eikä mikään taittunu. Kerrotaan kyllä kavereillekin, että tuota bändiä eivät ota mihinkään."

Seuraavan kerran kun pyydetään viinapalkalla johonkin yksityishommaan, niin menen. Ja juon kanssa, turha tulla selittämään, että kun vähän lipsuu.
COVS n:o 1.
Musiikkia korville
29.12.2007 12:54:31

Se nyt on ihan sama, että viekö jonkun tienestin vai ei... Mut se ei oo ihan sama, että pitäskö jollekkin tehdä ilmasta työtä. Nimittäin kenenkään ei tarvi tehdä ilmasta työtä KENELLEKKÄÄN, paitsi jos välttämättä haluaa. Yleisesti ottaen talkooajatus on kuollu.
By: MK
uruttaja
29.12.2007 12:58:19
Otahan yhteys ohjelmatoimistoon. Ne on ihan niillä töin että ne myy bändejä. Niitä on kymmenittäin jokaisella paikkakunnalla pitkin Suomea.

Vai oliko tarkoituksesi maksaa pimeänä`?

Tämä ketju lukkoon heti. Ei mitään uutta auringon alla tuo tämä enää. Lukkoon lukkoon.
isojussi
29.12.2007 13:03:47
Otahan yhteys ohjelmatoimistoon. Ne on ihan niillä töin että ne myy bändejä. Niitä on kymmenittäin jokaisella paikkakunnalla pitkin Suomea.

Tätähän minäkin - eiks tolla budjetilla nyt saa ihan ammattimiehet ehtooksi töihin ja ihan käyvällä liksalla kuluineen?

Ja voin mäkin ton hoitaa.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
uruttaja
29.12.2007 13:09:23
Tätähän minäkin - eiks tolla budjetilla nyt saa ihan ammattimiehet ehtooksi töihin ja ihan käyvällä liksalla kuluineen?

Ja voin mäkin ton hoitaa.

Justiin noin. Tässä on jo vaikka kuinka monta vastausta tullut avaajalle, joka tosin saattaa olla provo.

Kuka perk....le pyytää neuvoa Kittilän Kaukosen ainoalta maitotilalta, mistä saisi ostaa edullisimmin rastavonta hylaluomumaitoa Porvoossa. Voi pe...rseen henki.
Riksteri
29.12.2007 13:50:11
Se nyt on ihan sama, että viekö jonkun tienestin vai ei... Mut se ei oo ihan sama, että pitäskö jollekkin tehdä ilmasta työtä. Nimittäin kenenkään ei tarvi tehdä ilmasta työtä KENELLEKKÄÄN, paitsi jos välttämättä haluaa. Yleisesti ottaen talkooajatus on kuollu.

Tuo talkoohenkiajatus kumpuaa sellaisista ajoista, jolloin mestarit, kisällit, muusikot, vieraat, kissat ja koirat tavallaan kaikki yhdessä pitivät hauskaa yhdistäen huvin ja hyödyn. Onko musiikki muuttunut jotenkin liian esittäväksi, sitä kautta työksi ja yleisö taas jäänyt enemmän statistin rooliin? Jos talkoohengellä lähtee soittamaan, mitä pitäisi muuttaa että homma tuntuisi hauskalta, mielenkiintoiselta ja vähemmän työltä?
Musiikkia korville
29.12.2007 14:06:26

Tuo talkoohenkiajatus kumpuaa sellaisista ajoista, jolloin mestarit, kisällit, muusikot, vieraat, kissat ja koirat tavallaan kaikki yhdessä pitivät hauskaa yhdistäen huvin ja hyödyn. Onko musiikki muuttunut jotenkin liian esittäväksi, sitä kautta työksi ja yleisö taas jäänyt enemmän statistin rooliin? Jos talkoohengellä lähtee soittamaan, mitä pitäisi muuttaa että homma tuntuisi hauskalta, mielenkiintoiselta ja vähemmän työltä?

Karkaa taas käsistä, mut menköön.

Mä en tarkottanut pelkästään musiikkia vaan mitä tahansa työtä. Maailma on muuttunut ja nykyaikana vaivaa sellanen kiire (ja dresshi), että kenenkään ei voi olettaa tekevän minkäänlaista työtä ilmaiseksi. Omissa hommissa on jo yleensä tarpeeks.
By: MK
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)