Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki II
1 2 3 4 5112 113 114 115 116122 123 124 125 126
mos6581
27.12.2007 19:34:24
Jeah nyt on läski olo. Sori jäi äänestämättä, mutta taisinkin muutama sivu aiemmin asiasta informoida enivei. Onnittelut voittajalle, hyvä veto olj se!
stratomaster
27.12.2007 19:55:59

Jeah nyt on läski olo. Sori jäi äänestämättä, mutta taisinkin muutama sivu aiemmin asiasta informoida enivei. Onnittelut voittajalle, hyvä veto olj se!

No niinpäs informoit. Vaikka säännöissä ei asia olekaan mainittu, on tuollaisissa tapauksissa skabanvetäjän harkinnan mukaan saanut pitää pisteensä. Korjaan pisteesi tuloslistassa.
mos6581
27.12.2007 20:23:15
Eipä tuo niin nuukaa ole, oli kyllä tarkotus vielä tulla muistuttamaan ennen joulunviettoon lähtöä mut kiire pukkas ja lennosta piti napsauttaa päävirtakytkintä hehe.
ReBeat
28.12.2007 01:12:05

WanhaWetäjä: "wahi ja joku leslie-simulaatio/chorus?Tossa alussa se vähän häiritsi, mutta kun siihen tottu niin toimihan se"

Joo, wahi tuli jossain vaiheessa mukaan ja pohjalla oli sekä digitaalista urkukabinettia että chorusta. Kompuraa aika rutkasti myös.

Aika haastava tuo uus tausta kyl. Siinä on jonkin verran valmiiksikin tavaraa mikä riittäis jo ihan omillaankin. Mutta pitää tutkia hutkia.
WanhaWetäjä
28.12.2007 03:37:25

Rouhee ja munakas tausta 111:ssa .

ja onneks olkoon cbs:lle voitosta. Paras voitti !

Joo, no stratomasterille taisin antaa 3 pojoa, mutta hyviä oli molemmat!

Taitaa tuo 111 jäädä väliin, keikkaa pukkaa...

Ja pahoittelut jos arvon bluesherrat veti herneet noista mun arvosteluissa olleista heitoista ko lajin soittajia kohtaan, taisin pienissä kaljoissa provosoitua HullunMatin (myöskin pienissä kaljoissa/viskeissä?) heittämistä Gary Moore/yökerho-vihjailuista ja oli pakko heittää jotain "älykästä"takasin, olen pahoillani, katson peiliin, jälleen kerran!

No, Gary Moorea en oo ikinä kuunnellut, tuskin osaan herran tuotannosta nimetä kuin 3 biisiä...mutta perversioni ON imelä, wanha hissimusa, nää Ritenourit,Carltonit, joten tuon imelän yökerho-osaston otan mieluusti kohteliaisuutena,HOHO!Jos nuo Matin heitot nyt ylipäätään kellekkään olivat ihan suoraa tarkoitetut...

Ei tää oo niin vakavaa, hieno tausta oli vetää, eikä uudessakaan mitään vikaa oo, jos sitä pyhänä koittas jotain keretä vääntään.
jyrki_i
28.12.2007 23:38:39
En mä edes tiedä mitä kasari särö oikeasti on. mutta tuli vaan ensimmäisenä se mieleen. :)

Hei MadHatt, päteekö sama tietämisen taso kehumiesi Stratomaster, Velsa, Kuha, BigPapa yms. soittoon?
velsa
29.12.2007 01:18:29

Joo, no stratomasterille taisin antaa 3 pojoa, mutta hyviä oli molemmat!

Taitaa tuo 111 jäädä väliin, keikkaa pukkaa...

Ja pahoittelut jos arvon bluesherrat veti herneet noista mun arvosteluissa olleista heitoista ko lajin soittajia kohtaan, taisin pienissä kaljoissa provosoitua HullunMatin (myöskin pienissä kaljoissa/viskeissä?) heittämistä Gary Moore/yökerho-vihjailuista ja oli pakko heittää jotain "älykästä"takasin, olen pahoillani, katson peiliin, jälleen kerran!

No, Gary Moorea en oo ikinä kuunnellut, tuskin osaan herran tuotannosta nimetä kuin 3 biisiä...mutta perversioni ON imelä, wanha hissimusa, nää Ritenourit,Carltonit, joten tuon imelän yökerho-osaston otan mieluusti kohteliaisuutena,HOHO!Jos nuo Matin heitot nyt ylipäätään kellekkään olivat ihan suoraa tarkoitetut...

Ei tää oo niin vakavaa, hieno tausta oli vetää, eikä uudessakaan mitään vikaa oo, jos sitä pyhänä koittas jotain keretä vääntään.

Hyvä jätkät.........viina päissään lentää aina parhaat läpät.......ja seuraavana päivänä otetaan takasin niitä juttuja........enpä o vielä ketään tavannu kenestä se brenkku tekis jotenki viisaamman........ja jonku kilometrin oon niitä viinamäen miehiä tarkkaillu.......ja ollu mäessä itekkin mukana.........8)
Kauas on pitkä matka........
ilopertti
29.12.2007 03:41:10

Jos ei nimimerkkien takana leikkiä kestä niin son voivoi.
Nimim. "kitaristihuora" ja uutenavuotena alavudella keikalla, päätelkää siitä :D
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
WanhaWetäjä
29.12.2007 10:51:36

Jos ei nimimerkkien takana leikkiä kestä niin son voivoi.
Nimim. "kitaristihuora" ja uutenavuotena alavudella keikalla, päätelkää siitä :D

Joo...olin mä täällä pitkään ihan omana itsenäni, mutta tuli vähän vääntöä eräiden tanssimusapuolen turakaisten kaa, joten paree olla vaan mr nobody...

Leikin ja totuuden raja on myöskin joskus varsin häilyvä...?

"Huoraamassa"sitä ollaan täälläkin, eli huttukeikalla Savossa, ei mee hyvin,HOHO!
Eilisen illan toivekappaleita asiakkaiden suusta..."Jätkän humppa","Mä näitä polkuja tallaan","Linda Linda"...just!
Täällä ei paljo rokki raikaa eikä hevi helise!
MadMatt
29.12.2007 18:40:34

Kysynpä ihan mielenkiinnosta että minkälaisilla kaiuttimilla te yleensä näitä skaba vetoja kuuntelette. Itselläni on surffailu käytössä Behringer MS16 skobet jotka eivät nyt mitään maailman hifeimpiä laitteita edusta mutta hakkaavat toistossa kuitenkin selvästi suurimman osan niin sanotuista normi tietokonekajareista. Itseasiassa just passelit tälläiseen kevyeen tietokone käyttöön kun mökää ja bassoakin löytyy ihan riittävästi...Ja tietysti jos oikeen innostuu niin saatan kyllä pläjäyttää nuo isommat Tannoy-studiomonitoritkin päälle vetoja kuunnellessa.
Nothin' but the blues
Kuha
29.12.2007 18:48:38 (muokattu 29.12.2007 18:51:25)

Kysynpä ihan mielenkiinnosta että minkälaisilla kaiuttimilla te yleensä näitä skaba vetoja kuuntelette.

Mulla on vain Beyerdynamic DT 770 kuulokkeet (ja reservissä myös DT 880:t). Unelmissa on, jahka saisi kunnon studiotilan, laittaa kunnon kuuntelu ja muutkin tsydeemit paremmiksi.
willie
29.12.2007 18:53:33
Mulla on tietsikassa Logitechin 2.1 sydeemi. Kaks diskantti/middle loodaa pöydällä ja subbari tuolla lattialla. Alle 100e paketti, joka pitäs päivittää. Saundista ei saa kovin luonnollista vaikka kuinka EQ:ta säätäisi..
Bassoa vuodesta 1972.
Kuha
29.12.2007 19:03:17

Muuten, minkähän takia avatarta ei voi enää vaihtaa/lisätä; ei gif eikä jpg:nä eikä millään selaimellakaan näemmä?
mos6581
29.12.2007 19:03:50
Genelec 8020a parilla tulee kaikki hommat tehtyä. Referenssinä on tommoset parinkympin akg hypersuperbass luurit ja joku halpis mp3 soitin, joita tulee käytettyä lähinnä omia juttuja tehdessä. Mut pääasiassa geneillä kuuntelen.
willie
29.12.2007 19:14:45
Muuten, minkähän takia avatarta ei voi enää vaihtaa/lisätä; ei gif eikä jpg:nä eikä millään selaimellakaan näemmä?

TESTAAMME UUTTA PALVELINOHJELMISTOA. RAPORTOI LÖYTÄMISTÄSI ONGELMISTA PALAUTE-LOMAKKEELLA TAI KESKUSTELUPALSTAN BACKSTAGELLE!

Johtusko tästä..?
Bassoa vuodesta 1972.
Kuha
29.12.2007 19:17:49

TESTAAMME UUTTA PALVELINOHJELMISTOA. RAPORTOI LÖYTÄMISTÄSI ONGELMISTA PALAUTE-LOMAKKEELLA TAI KESKUSTELUPALSTAN BACKSTAGELLE!

Johtusko tästä..?

Joo, voi olla, palautetta meni.
ilopertti
29.12.2007 19:27:13

Kysynpä ihan mielenkiinnosta että minkälaisilla kaiuttimilla te yleensä näitä skaba vetoja kuuntelette.

Behringerin MS20:set ja AKG:n k271:set.

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
MadMatt
29.12.2007 19:45:16

Mulla on vain Beyerdynamic DT 770 kuulokkeet (ja reservissä myös DT 880:t). Unelmissa on, jahka saisi kunnon studiotilan, laittaa kunnon kuuntelu ja muutkin tsydeemit paremmiksi.

Mun "studiotilassa" on surkea akustiikka (100 Hz kuminat yms.) joten en ole kauheasti viitsinyt panostaa monitorointiin laitteiston osalta. pelkillä luureilla (Sennheiser hd 25) joudun aika pitkälle toimimaan mutta aina on ihan pakko jotain referenssiä kuulla muualtakin. Kaikkeen tottuu mutta pelkkien luurien varassa on homma aika vaarallista sooloskaboissakin, liikaa kaikua, kitara liian kovalla, liikaa kompuraa yms.

Heh, No niin eihän täällä nyt mitään levyä tehdä mutta kuitenkin :)
Nothin' but the blues
Illu
29.12.2007 21:25:31

Vähän tilanteen mukaan, joko pelikäyttöön tarkoitetulla Creativen mikki-kuuloke hässäkällä tai koneeseen kytketyllä wanhalla Technicsin SU-810 vahvistimella, jossa on pari jotain vapaussodan aikaista OR:n kaiutinta kiinni.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)