Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 555 56 57 58 59131 132 133 134 135
hullu_ukko
28.12.2007 19:36:47 (muokattu 28.12.2007 19:37:01)
Ai miksi? Koska eivät pidä Slayerin musiikista?

Totta kai. All but truu methäl shall perish!

E: Anteeksi
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
SH1THEAD
29.12.2007 01:11:54
Kyse nyt oli siitä, että kyseinen henkilö pitää musiikista, mutta ei pitäisi siitä, jos sen olisi tehnyt slayer eikä mokoma.
Saatana on herra.
Tohtori Tonus
29.12.2007 01:26:43
Kyse nyt oli siitä, että kyseinen henkilö pitää musiikista, mutta ei pitäisi siitä, jos sen olisi tehnyt slayer eikä mokoma.

Eli levy on hänen mielestään ihan hyvä, mutta ei niin timanttinen kuin Slayerin überkovat levyt, jolloin hän olisi pettynyt, jos Slayer olisi päästänyt sen tasoisen levyn ulos? Tai jotain semmoista.

Ei se minusta nyt _niin_ erityisen typerä mielipide ole. Eri mitta-asteikot kyseessä. Mokoman hyvä ei välttämättä ole Slayerin hyvä.

Vai ymmärsinkö ihan metsään...
Katsokaa tätä häviäjää
SH1THEAD
29.12.2007 01:33:45
Eli levy on hänen mielestään ihan hyvä, mutta ei niin timanttinen kuin Slayerin überkovat levyt, jolloin hän olisi pettynyt, jos Slayer olisi päästänyt sen tasoisen levyn ulos? Tai jotain semmoista.

Ei se minusta nyt _niin_ erityisen typerä mielipide ole. Eri mitta-asteikot kyseessä. Mokoman hyvä ei välttämättä ole Slayerin hyvä.

Vai ymmärsinkö ihan metsään...

VÄÄRIN.

Kyseinen henkilö pitää Mokomaa maailman kovimpana bändinä ikinä, eikä noteeraa mitenkään vanhan koulukunnan thrashbändejä, mitä nyt on joitakin kappaleita saattanut vahingossa kuulemaan. Hän sanoi, että "tässä (Mokoman uusin levy) on aika paljo slayermäisiä piirteitä, mutta jos Slayer olis tän tehnyt, niin en mä siitä tykkäis." Eli, jos Slayer olisikin tehnyt Mokoman uusimman levyn ja päin vastoin Mokoma Slayerin uusimman, niin Slayerin levy olisi silti täyttä paskaa ja Mokoma timanttista. Toisin sanoen tuijottaa siis pelkkää bändin nimeä eikä musiikkia.
Saatana on herra.
Tohtori Tonus
29.12.2007 01:38:18
Aaaaa... jaajaa, juujuu, asia olikin päin vastoin, ymmärsin samasta sanamuodosta asian eri tavalla. Vähän niinkuin jos joku random-bändi olisi tehnyt Divine Interventionin, niin pitäisin sitä aika kovana saavutuksena, mutta ei se Slayerin katalogissa mitenkään erikoinen lätty ole.

Ei varmaan pitäisi alkaa väsyneenä miettimään ja/tai pätemään mitään :D Pääasia että asia on nyt selvä.
Katsokaa tätä häviäjää
Räkkipeli
29.12.2007 12:10:24 (muokattu 29.12.2007 12:10:40)
VÄÄRIN.

Kyseinen henkilö pitää Mokomaa maailman kovimpana bändinä ikinä, eikä noteeraa mitenkään vanhan koulukunnan thrashbändejä, mitä nyt on joitakin kappaleita saattanut vahingossa kuulemaan. Hän sanoi, että "tässä (Mokoman uusin levy) on aika paljo slayermäisiä piirteitä, mutta jos Slayer olis tän tehnyt, niin en mä siitä tykkäis." Eli, jos Slayer olisikin tehnyt Mokoman uusimman levyn ja päin vastoin Mokoma Slayerin uusimman, niin Slayerin levy olisi silti täyttä paskaa ja Mokoma timanttista. Toisin sanoen tuijottaa siis pelkkää bändin nimeä eikä musiikkia.

Toisaalta joskus oon kuullu noin puhuttavan siinä asianyhteydessä, jos on kyse ollut siitä, että vertaillaan bändejä ja niiden tekemisiään niin, että vois sanoa vaikka "ihan hyvä tää Luihin Ja Ytimiin, mutta jos slayerin jätkät olis tehny tän ni olis parempi (paremman kuulonen)", eli tavallaan meinataan sitä että lopputuloskin olisi ihan erilainen jos toiset jätkät olis duunannu. Ei tossa muuten mitään jäkeä olisi. Mutta kai sinä itse sitten ymmärrät kaveriesi sanomiset oikein. =)

E:vittu mitä rölötystä..
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
DVD-SOITIN
05.01.2008 18:04:43
Ostin Divine Interventionin. Helvetin hyvää kamaa.

Divine on kyllä kova levy. Viimeinen Slayerin studiolevy joka viihtyy minun levyhyllyssäni. Ei se Bostaph pöllömpi jätkä ole sekään rummuissa.
Erskine
07.01.2008 04:54:10
Divine on kyllä kova levy. Viimeinen Slayerin studiolevy joka viihtyy minun levyhyllyssäni. Ei se Bostaph pöllömpi jätkä ole sekään rummuissa.

Vissiin aikaisemminkin tullut mainittua täällä samaa. Todella kova lätty! Divinen biisien plokkailu kannujen osalta paljastaa äkkiä missä mennään. Hulluja tempoja, älyttömiä fillejä jne. Nuo asiat ei tietysti mistään levystä tee suoranaisesti hyvää, mutta soitannollisesti kyseessä on mielestäni helposti Slayerin kovin levy rumpujen osalta.
"Tunnukset, jotka sisältävät valheellisia tietoja kuten tässä tapauksessa nimen "Erkki Perseenmerkki" poistetaan automaattisesti."
Painajaismainen
15.01.2008 14:47:40
Ajattelin laittaa vähän levyjä tilaukseen. Slayerilta en omista vielä yhtään kiekkoa joten ajattelin aloittaa Slayerin levyjen keräilyn. Reign in Blood minulla oli joskus poltettuna mutta minne lie hävinnyt ja ajattelinkin sen tilata aitona. Suositelkaas minulle jotain yhtä hyvää Slayer-kiekkoa. Googlaus kertoi minulle että sellainen loistava kappale kuin "Silent Scream" löytyy South of Heaven-levyltä, onko muut kappaleet samantasoista materiaalia. Lainasin kirjastosta muinoin Diabolus In Musica-albumin muttei sitä kehdannut ainakaan kuulokkeilla kuunnella järkyttävän pintaan miksatun basarisoundin takia vaikka kappalemateriaali olisi saattanut ollakkin hyvää. Joten en sitä ainakaan vielä tilaa. Yhdelle tai kahdelle levylle olisi tilauksessa vielä tilaa.

Sori, olen vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Vai?

:)
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen
Disposable
15.01.2008 15:59:24
Ajattelin laittaa vähän levyjä tilaukseen. Slayerilta en omista vielä yhtään kiekkoa joten ajattelin aloittaa Slayerin levyjen keräilyn. Reign in Blood minulla oli joskus poltettuna mutta minne lie hävinnyt ja ajattelinkin sen tilata aitona. Suositelkaas minulle jotain yhtä hyvää Slayer-kiekkoa. Googlaus kertoi minulle että sellainen loistava kappale kuin "Silent Scream" löytyy South of Heaven-levyltä, onko muut kappaleet samantasoista materiaalia. Lainasin kirjastosta muinoin Diabolus In Musica-albumin muttei sitä kehdannut ainakaan kuulokkeilla kuunnella järkyttävän pintaan miksatun basarisoundin takia vaikka kappalemateriaali olisi saattanut ollakkin hyvää. Joten en sitä ainakaan vielä tilaa. Yhdelle tai kahdelle levylle olisi tilauksessa vielä tilaa.

Seasons In The Abyss. Tasapainoisin levy, kestää pisimpään kuuntelua.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
kuollut_ukko
15.01.2008 16:09:52

Tilaa järjestyksessä:
1. Seasons
2. Reign in Blood
3. South of Heaven
4. Divine Intervention
5. Hell Awaits
6. Show no Mercy
7. loput

Itse pidän eniten Reign in Bloodista, mutta olenkin aikoinani ollut fanaatikko.
-J. "papa" R.
aivokuolio
15.01.2008 16:14:34
South Of Heaven ja Seasons In The Abyss ovat takuuvarmoja nakkeja. Ei huonoja biisejä, sopivasti raskasjunttaa ja laukkaa eikä missään nimessä puuduttavaa. Täydelliset soundit, sopivan likaista soittoa ja muutenkin yleisilme on sopivan rankka.
Painajaismainen
15.01.2008 16:19:14
Seasons In The Abyss. Tasapainoisin levy, kestää pisimpään kuuntelua.

South Of Heaven ja Seasons In The Abyss ovat takuuvarmoja nakkeja. Ei huonoja biisejä, sopivasti raskasjunttaa ja laukkaa eikä missään nimessä puuduttavaa. Täydelliset soundit, sopivan likaista soittoa ja muutenkin yleisilme on sopivan rankka.

Reign In Blood, South of Heaven ja Seasons In The Abyss, jos vaikkapa nuo tilaisin. Harmikseni taitaa levytilaus hiukan syrjäytyä kun kitarakama-hankinnat osoittatuivatkin tärkeämmiksi. No, maaliskuussa sitten...
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen
-jonne-
30.01.2008 21:36:32
hehe, aivan kuin Araya huutaisi Hellsinki! skeleton christissä kohdassa 2:05:) laittopa hymyilyttää
Sam Hotman
30.01.2008 22:03:33
Reign In Blood on kyllä pirun kova levy.
''Kirk Hammet käyttää liikaa wahia.'' - Lord Of The Strings.
ötzi
31.01.2008 08:47:50
Reign In Blood on kyllä pirun kova levy.

Ei tänne tarvitse tulla itsestäänselvyyksiä laukomaan :D
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
Henkka370
31.01.2008 16:27:05
hehe, aivan kuin Araya huutaisi Hellsinki! skeleton christissä kohdassa 2:05:) laittopa hymyilyttää

Eikös se huuda siinä jotaa "Hail satan" tjms? :D
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
Henkka370
14.02.2008 16:12:32
SLAYER TUSKASSA PERKELE!!!
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
Brother Tohveli
14.02.2008 23:36:21
SLAYER TUSKASSA PERKELE!!!

See ya in Hell.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)