Aihe: Pantera & Dave Mustaine
1 2 3
Sam Hotman
26.12.2007 21:58:07
Eipäs nyt aleta riitelemään. Dime oli kova jätkä ja Mustaine on kova jätkä, tosin hieman sekaisin. Ei ole oikein että Mustaine haukkuu Panteraa, sillä varmaan kaikki maailman thrash bändit ovat ottaneet vaikutteita Megadethiltä ja Metallicalta.
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
DethBanger
26.12.2007 23:10:00
Tuo Daven "lausunto" on ennen dimen kuolemaa

Tiedän. viriiihee!!!
1972
Askorbiinihappo
27.12.2007 01:06:23

Eipäs nyt aleta riitelemään. Dime oli kova jätkä ja Mustaine on kova jätkä, tosin hieman sekaisin. Ei ole oikein että Mustaine haukkuu Panteraa, sillä varmaan kaikki maailman thrash bändit ovat ottaneet vaikutteita Megadethiltä ja Metallicalta.

Millä tavalla Mustaine on mielestäsi sekaisin? Itse kutsuisin ennemmin tempperamentiksi.

En kyllä ymmärrä että miksi Dave muka vieläkin "vihaa" Metallicaa, kaikki Megadethin nykyiset jäsenet, ja useimmat vanhoistakin, ovat teknisesti huomattavasti parempia soittamaan kuin Metallicalla. Lisäksi Megadethin kannattajakunta on varmasti hyvin lähellä Metallican vastaavaa, jos ei niitä "Nothing else matters on IHQ!!!1!"-tyyppejä oteta huomioon.

No, onhan Panterakin yksi kuuluisimmista thrash metal-bändeistä koko maailmassa. Ja miksei muka Panteran veljekset saisi "kopioida" Metallicaa, Slayeriä tai Megadethiä? Niin se nyt vaan menee. Tottakai, jos joku keksii jotain hienoa, niin kilpailijat/kollegat alkavat jalostaa juttua eteenpäin, eihän homma muuten toimi. Mitäs helvetin järkeä siinä olisi, että Metallica ja Megadeth olisivat ainoat metallibändit koko maailmassa? Jos kukaan ei tässä asiassa kopioisi ketään, niin ei pitkälle pötkittäisi. Eiköhän Mustaine ole salaa kuitenkin ylpeä siitä, mitä on tehnyt metallikulttuurille.

Niin joo, ja Davehan pyysi anteeksi kaikilta jossain kirjeessä hieman sen jälkeen, kun Dimebag kuoli. Jopa Kerryltä. Taitaa pikemminkin noissa kavereissa, joille Mustaine on vittuillut, olla vikaa. Ainakin Kerry King on ymmärtääkseni yksi itseään täynnä olevimmista kusipäistä metallipuolella. Taitaa hattuilla kaikille.

No mutta joo, ei mulla muuta. Megadeth on hieno bändi, myös Pantera on hieno bändi. Harmi, ettei Panteran taru jatku. RIP Dimebag. Hell Yeah, hyvää yötä.
Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI! Ushimir FTW!
Lord of the strings
27.12.2007 01:21:55
Kirk Hammet käyttää liikaa wahia.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Askorbiinihappo
27.12.2007 01:25:27 (muokattu 27.12.2007 01:30:06)

Kirk Hammet käyttää liikaa wahia.

Eihän. Kun Trujillo kävelee oudosti. Nii ja St. Anger oli paska.

Ja tähänkö tää taas meni, huoh. Ja mä kun kirjotin pitkän viestin plussien toivossa.

Hetfield...!
Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI! Ushimir FTW!
valtse
27.12.2007 01:26:29
Ulrich on maailman taitavin rumpali.
Life is a clay urn on the mantle.
Deino
27.12.2007 02:38:20

Ulrich on maailman taitavin rumpali.

Älä kiroile.
Painajaismainen
27.12.2007 13:43:11
Ei saakeli, ei Metallicasta ja Megakulemasta voi keskustella yhtäaikaa asiallisesti missään. Nii-in, eikös tämä ketju käsitellyt alunperin Mustainen ja Panteran välejä, miksi M´thallica piti vetää tähän mukaan? =) Rölölöö...
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi
Räkkipeli
27.12.2007 14:04:55 (muokattu 27.12.2007 14:06:37)
En kyllä ymmärrä että miksi Dave muka vieläkin "vihaa" Metallicaa, kaikki Megadethin nykyiset jäsenet, ja useimmat vanhoistakin, ovat teknisesti huomattavasti parempia soittamaan kuin Metallicalla.

No mitäs väliä sillä on? Eikös siinä olekin elävä todiste ettei tarvitse olla maailman teknisin soittaja, että musiikki voi silti olla hyvää ja suosittua.
Päin vastoin sehän voi vaan lisätä katkeruutta jos omat jäktät on kovempia soittamaan mutta ei menestyksekkäämpiä.

Lisäksi Megadethin kannattajakunta on varmasti hyvin lähellä Metallican vastaavaa, jos ei niitä "Nothing else matters on IHQ!!!1!"-tyyppejä oteta huomioon.

Haha, millanen on sitten virallinen metallica fani? Minusta jokaisen, joka ostaa lipun metallican keikalle, voi luetella faniksi. Enemmän tai vähemmän. Ja Metallicalla nyt on isommat showt kun Megadethilla.
Vittu tolla periaatteella voisin sanoa että niitäkään ei lasketa metallica faneiksi, jotka ei tykkää Kirkin wahista, St.Angerista tai Larssin tuplista..

Niin joo, ja Davehan pyysi anteeksi kaikilta jossain kirjeessä hieman sen jälkeen, kun Dimebag kuoli. Jopa Kerryltä. Taitaa pikemminkin noissa kavereissa, joille Mustaine on vittuillut, olla vikaa. Ainakin Kerry King on ymmärtääkseni yksi itseään täynnä olevimmista kusipäistä metallipuolella. Taitaa hattuilla kaikille.

Eipä! King on vaan temperamenttinen. Kingi on kingi!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Sam Hotman
27.12.2007 14:09:44 (muokattu 27.12.2007 14:12:30)
Millä tavalla Mustaine on mielestäsi sekaisin? Itse kutsuisin ennemmin tempperamentiksi.

No sekaisin oli vähän huono ilmaisu. Tempperamenttinen hän kylläkin on, kun niin monen kanssa on vihoissa. Arvostan Mustainea silti suuresti. Nytkin minulla on kaksi Megadeth paitaa päällä ja Youthanasia pauhaa taustalla, sekä Megadethin kenttälippu tuossa pöydällä.
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
Askorbiinihappo
27.12.2007 14:45:47 (muokattu 27.12.2007 14:49:56)

No mitäs väliä sillä on? Eikös siinä olekin elävä todiste ettei tarvitse olla maailman teknisin soittaja, että musiikki voi silti olla hyvää ja suosittua.
Päin vastoin sehän voi vaan lisätä katkeruutta jos omat jäktät on kovempia soittamaan mutta ei menestyksekkäämpiä.

En tarkoittanutkaan teknisyydellä sitä, että teknisempi bändi olisi automaattisesti parempi. Sori, ota huomioon, että viesti on kirjoitettu yöllä. Olin aika pihalla :). Mutta en ole siteeramassa Megadethia Metallicaa paremmaksi yhtyeeksi tai toisinpäin. Kyllähän tästäkin jutusta saisi väiteltyä vaikka kuinka, mutta ei kiitos. Mulle on ihan sama kumpi on parempi. Muista, että pääpointtini oli se, että ihmettelin, miksi Mustainen ja Metallican välillä on vieläkin närää.

Haha, millanen on sitten virallinen metallica fani? Minusta jokaisen, joka ostaa lipun metallican keikalle, voi luetella faniksi. Enemmän tai vähemmän. Ja Metallicalla nyt on isommat showt kun Megadethilla.
Vittu tolla periaatteella voisin sanoa että niitäkään ei lasketa metallica faneiksi, jotka ei tykkää Kirkin wahista, St.Angerista tai Larssin tuplista..

Minä en ole virallistamassa ketään. Mietippä itse, että kuinka moni noista ihmisistä, jotka tykkäävät Nothing Else Mattersista tai ovat kuulleet Master Of Puppetsin kerran, ostavat lippuja Metallican keikalle? Metallicalla on isommat showt kuin Megadethilla. No shit? Millä tavalla tämä liittyy mihinkään? Mielestäni sana "fani" saa todellisen merkityksensä vasta sitten, kun faniksi itseään väittävä omistaa edes muutaman levyn, tai vaikka omistaa koneella biisejä. Tai on ainakin kuullut enemmän kuin yhden biisin. Vai voitko väittää, että joku, joka on kuullut jossain diskossa joskus yhden biisin joltain bändiltä, voi oikeasti väittää fanittavansa kyseistä bändiä. No joo, mulle on ihan sama, miten määrittelet "fanittamisen".

Eipä! King on vaan tempperamenttinen. Kingi on kingi!

Ok.

Ainiin, ja loppuun vielä, että en jaksa väitellä netissä. Tee ihan mitä haluut, tai ajattele noista mun kirjotuksista ihan mitä haluut, mutta mulla ei riitä verbaaliset lahjat tällaseen. Joku sanoi joskus, että netissä väittely on vähän kuin paralympialaiset; vaikka voitat, olet silti jälkeenjäänyt. No eihän se nyt ihan noin ole, mutta sori, mulla on parempaakin tekemistä. Moro kaikki.
foetor ex ore
27.12.2007 15:03:24 (muokattu 27.12.2007 15:03:30)
netissä väittely on vähän kuin paranoidlympialaiset; vaikka voitat, olet silti jälkeenjäänyt. No eihän se nyt ihan noin ole, mutta sori, mulla on parempaakin tekemistä. Moro kaikki.
Räkkipeli
27.12.2007 15:35:48
Ainiin, ja loppuun vielä, että en jaksa väitellä netissä. Tee ihan mitä haluut, tai ajattele noista mun kirjotuksista ihan mitä haluut, mutta mulla ei riitä verbaaliset lahjat tällaseen. Joku sanoi joskus, että netissä väittely on vähän kuin paralympialaiset; vaikka voitat, olet silti jälkeenjäänyt. No eihän se nyt ihan noin ole, mutta sori, mulla on parempaakin tekemistä. Moro kaikki.

Noo älä nyt housuun kaki. Enhän mä mitää sotaa ollut aloittamassakaan. ??
Mut joo oon sama mieltä että netissä väittely tai edes puhuminen toiselle ei vastaa tosielämän tilanteita, ja siksi monet juuri puhuu minkä kerkiää netin välityksellä mutta ei osaa sitten tosielämässä. Ja joo vois rupee tekee nyt jotai järkevämpää. Vaikka yrittää saada iPod toimimaan kun jumiutu koneeseen...prkl..
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
bedlam
27.12.2007 15:54:08 (muokattu 27.12.2007 15:54:44)

kaikki Megadethin nykyiset jäsenet, ja useimmat vanhoistakin, ovat teknisesti huomattavasti parempia soittamaan kuin Metallicalla.

Ei mee mulle läpi. Esim. millä perusteella Megadethin basisti on Trujilloa teknisesti parempi? Onko siihen joku taulukko? Ja miksei tää ketju ole lukossa?
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
DaKiller
27.12.2007 15:58:11

Ja miksei tää ketju ole lukossa?

Tätä minäkin ihmettelen.
Rumpukapulat
27.12.2007 16:01:14

Tätä minäkin ihmettelen.

Moderaattorit sulattelee edelleen jouluruokia eivätkä pääse sängystä ylös. Vitun pömppävattat.
shovi
27.12.2007 16:06:23
Onko siihen joku taulukko?

On joo, siinä maagisessa taulussa on kaikki maailman bändit välillä Ramones - Dream Theater. Tästä taulukosta foorumilaiset sitten tsekkailee bändejä. Sääli vaan, että jokaisella Ramonesin ja Dream Theaterin välillä olevat bändit sattuu olemaan eri järjestyksessä.
mega
27.12.2007 16:22:00

Voisiko joku kääntää tämän pätkän :
"When I got together with James , he and I created a guitar style that everybody and their brother is playing now, everyone. I'm not gonna name anybody 'cause I'm not gonna promote them. OK, we'll say "panther" in Spanish. You're welcome guys. We might as well be cooking their dinner for them or pushing their little wheelbarrow to the bank for them"
Itse ymmärsin sen jotenkin niin että Mustaine valittaa Panteran varastaneen musa tyylinsä (niin se ei kyllä mielestäni ole)

Teksti on wikipediasta

Ottamatta kantaa itse asiaan tai sen todenperäisyyteen, niin ja tässähän puhutaan soittotyylistä, ei musiikista kuten jotkut ovat väärin ymmärtäneet.
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
Askorbiinihappo
27.12.2007 16:52:50

Ei mee mulle läpi. Esim. millä perusteella Megadethin basisti on Trujilloa teknisesti parempi? Onko siihen joku taulukko? Ja miksei tää ketju ole lukossa?

Ainiin joo, niillähän on se Trujillokin. Muistin, että Newsted on pelissä vielä. No kyllähän Trujillo on pirun hyvä soittamaan. No joo, kai nuo kaikki kummankin bändin jäsenet on ylittänyt sellaisen tason soittamisessa, että paha sanoa, kuka on paras. Ja mitäs väliä sillä oikeastaan on; kummatkin tekee hyvää musaa.

Niin joo, ja nyt ketjun vois kyllä tosiaan laittaa lukkoon, mulla ei ainakaan ole enää mitään sanottavaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)