Exhausted 24.12.2007 13:40:37 | |
---|
Ruotsihevarit tapaavat tehdä niin että yhteen 4x12-kaapin elementtiin laitetaan kaksi mikkiä, toinen suoraan ja toinen kulmassa, mutta kuitenkin niin, että etäisyys elementtiin on sama. Kuulemma toimii. |
BaldieFarman 26.12.2007 03:49:52 | |
---|
Ruotsihevarit tapaavat tehdä niin että yhteen 4x12-kaapin elementtiin laitetaan kaksi mikkiä, toinen suoraan ja toinen kulmassa, mutta kuitenkin niin, että etäisyys elementtiin on sama. Kuulemma toimii. No tämmöiseen ratkaisuun minäkin olen törmännyt mutta tulipa nyt niin paljon erilaisia kommentteja että enpä ottanut selvää:) Mulla on nyt joku shuren laulumikki (en muista mallia... ei ole 57 eikä 58) mikitettynä siihen ala-vasempaan suorassa linjassa ja ihan hyvin toimii... ja kun tuo 4x12 työntää itsessään jo aika ison tilan täyteen kitarasoundia:) No... täytyy katsoa sitten kun on rahaa ja aikaa, että jos jotain päivitystä tuohon tilanteeseen tekisi... Om du vill ha köttbullar... Say YEAH! |
Silppuri 27.12.2007 12:17:54 | |
---|
Onko jollain käytössä senheiserin E606:sta? Hinta samaa luokkaa tuon 57:n kanssa. Joku jossain sano, että soundi on enemmän keskiäänipainotteinen. Onko muita kommentteja? Hevanderia soittelen ja tässä punnitsen, että kumpi olis parempi. Soundilta haen sellasta Machine Head -tyylistä jämäkkää kitararoimetta. "I havent slept since I woke up." |
tommiot 27.12.2007 12:29:25 | |
---|
Onko jollain käytössä senheiserin E606:sta? Hinta samaa luokkaa tuon 57:n kanssa. Joku jossain sano, että soundi on enemmän keskiäänipainotteinen. Onko muita kommentteja? Hevanderia soittelen ja tässä punnitsen, että kumpi olis parempi. Soundilta haen sellasta Machine Head -tyylistä jämäkkää kitararoimetta. Ne on aika samantyylisiä mikkejä oikeastaan. 57 on ollut yleensä käytössä yksinään, mutta e606 ja 57 yhdessä tuotti aika hyvää murinaa joskus. |
Jos Senkkua kaipaa, niin 906 vois olla aika kiva vaihtoehto. Vähän raikkaampi soundi, kuin noissa edellämainituissa. Myös vanha 609 toimii varsin mainiosti. 606 sensijaan mulla meni vaihtoon, kun oli vähän liian hiljainen yläpää. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |