IommI 25.10.2005 10:00:33 | |
---|
Kertokaapas paljonko maksaa syntikkaan "vahvistin/kaiutin"? Lisää äänenvoimakkuutta olisi tarkoitus saada. Olen soitellut Casiota polvenkorkuisesta eikä asialle ole vieläkään tapahtunut mitään. Mitään mitä ei ymmärrä ei tartte allekirjottaa.. |
Titares 25.10.2005 13:32:35 (muokattu 25.10.2005 13:34:46) | |
---|
|
baron 25.10.2005 14:51:21 | |
---|
Muista kuulosuojaimet myös! My name is Baron, Sir Baron. |
IommI 25.10.2005 15:06:11 | |
---|
Osta aktiivikaiuttimet, niin et tarvitse erillistä vahvistinta: Pitääpä käydä kahtomas... tyyristä touhua.. Mitään mitä ei ymmärrä ei tartte allekirjottaa.. |
polyfonken 25.10.2005 15:39:30 | |
---|
katso myös basso(&kitara)kaappeja, usein niistä saa ihan hyvät kiippariäänet ulos casiostakin jos ei halua mitään hifiä. t. (http://www.polyfonken.com/ghostmonkey) |
Leikari 25.10.2005 18:08:52 | |
---|
katso myös basso(&kitara)kaappeja, usein niistä saa ihan hyvät kiippariäänet ulos casiostakin jos ei halua mitään hifiä. mielummin kuitenkin kiippari -comboa behringerillä on halpa alesiksen kalliimpi malli: http://www.sweetwater.com/store/detail/Sumo300/ halvempi on sumo-100 -- en tiedä, että joko noita liikkeissä näkyisi Soitetaan jamia! |
Titares 23.12.2007 11:13:47 | |
---|
|
Titares 24.12.2007 12:38:45 | |
---|
Kuulottimista saa tietenkin parhaan äänentoiston ja halvalla (!!), mutta niistä puuttuu potku. Itse en niitä käytä kuin, jos pitää olla hiljaa, kun jotenkin tulee aina korvat kipeiksi, vaikka kuuntelenkin mahdollisimman hiljaisilla tehoilla. Korvat puutuvat tms. |
JPQ 24.12.2007 12:59:50 | |
---|
Kuulottimista saa tietenkin parhaan äänentoiston ja halvalla (!!), mutta niistä puuttuu potku. Itse en niitä käytä kuin, jos pitää olla hiljaa, kun jotenkin tulee aina korvat kipeiksi, vaikka kuuntelenkin mahdollisimman hiljaisilla tehoilla. Korvat puutuvat tms. oletan korvien ilmastointi kärsii ja eräissä kuulokkeissa studioluureista en tiedä on aika hyvätkin bassot. |
Sami H 24.12.2007 19:05:26 | |
---|
Kaikista nopein konsti on se että varmaan jokaisella on jonkinnäköiset kotistereot. Jos takaa löytyy aux liitäntä niin siihen kiinni. Boss DR-670 Korg X2 ym... |
teroyk 26.12.2007 01:08:22 | |
---|
katso myös basso(&kitara)kaappeja, usein niistä saa ihan hyvät kiippariäänet ulos casiostakin jos ei halua mitään hifiä. Suosittelen vain bassokaappeja, sillä kitarakaappeja on onnistu hajottamaan syntikan bassosoundeilla. |
kannattais ehkä miettiä kuinka paljon volaa tarvittee! Jos kotioloihinvaan meinaa niin joku tommonen bassocombo/kiipparikombo voisi olla hyvä. tai jotkut etulliset lähietäisyys studiokajarit.(aktiivit) ja jos enemmän volaa bänditouhuihin/monitoriksi niin joku kunnon aktiivi kajari.. tyyriyttä itsekin olen ihmetellyt, mutta niinhän se on, että hyvästä tai edes jonkimmoisesta joutuu aina maksamaan oli kyse mistä hyvänsä. kannattaakin miettiä tarkkaan, millainen äänentoisto sinun tarpeisiin riittä. Ja jos kyse yhteissoitosta niin jos mahdollisesti voi jollain lailla vähentää yleistä äänentasoa tai jotain.. |