Aihe: guitar hero nyypät
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
diabami
26.12.2007 01:38:07 (muokattu 26.12.2007 01:39:18)
Aivan mahtava peli. Kunpa itsellänikin olisi. Joku olisi voinut ostaa mulle tuon joululahjaksi ja olisi ollut sen jälkeen ikuisesti mun paras kaveri.
saastara
26.12.2007 19:00:12 (muokattu 26.12.2007 19:56:49)
En voi kyllä todeta kuin, että respectit noille kaikenmaailman guitar hero-tiluttajille.. Katselin tuossa viime viikolla pari tuntia päivässä Narinkkatorilla äänitiskin takaa kun sitä screeniltä naskit pelailivat..

Jotain Dragonforcen juttuja siinä tutkailtua tulin siihen lopputulokseen, että minulla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet oppia skulaamaan ne oikealla kitaralla kuin guitar herossa.. :p Sen verta kovalta urheilulta se näytti..

E: Itse en osaa peliä pelata siis laisinkaan.. Kitaristina itselle nousi täysin ylitsepääsemättömäksi esteeksi se, että ne iskut ruudulla eivät mene aina loogisesti kitarakuvion rytmin kanssa kappaleessa.. Yritin hahmottaa juttua liikaa "oikean kitaran" kautta.. Ja sehän ei sitten toiminut alkuunkaan.. :D
-This is madness! -Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1
slerbis
26.12.2007 19:30:36
Sen oon ainakin huomannut itsellä, että kun oikean kitaran soittaminen hankaloituu sitä myötä, mitä enemmän kaljaa menee, niin guitar heron pelaaminen vaan paranee :)
A tergo in bona nates
tono
26.12.2007 20:17:03

Jotain Dragonforcen juttuja siinä tutkailtua tulin siihen lopputulokseen, että minulla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet oppia skulaamaan ne oikealla kitaralla kuin guitar herossa.. :p Sen verta kovalta urheilulta se näytti..

Johtuneet siitä että olet soittunut kitaraa jo kauan aikaa. Jos soittaisit ekaa kertaa kitaraa ja yrittäisit Dragon forcea niin todennäköisesti soitat Guitar herossa ekaa kertaa paljon paremmin. Eli toisin sanoen: Jos olisit soittanut kitaraa ja pelannut Guitar Heroa vuoden, niin Guitar herossa olisit paljon parempi soittamaan kappaleita. :)

Guitar hero= Helppoa verrattuna kitaran soittoon. (DÅÅ!!)
Homma hanskassa bootsit jalassa.
haggi goira
27.12.2007 02:59:17
asiasta kolmanteen, mite tää frets on fire asennetaa mackille?!?!?
Izer
27.12.2007 05:11:26
E: Itse en osaa peliä pelata siis laisinkaan.. Kitaristina itselle nousi täysin ylitsepääsemättömäksi esteeksi se, että ne iskut ruudulla eivät mene aina loogisesti kitarakuvion rytmin kanssa kappaleessa.. Yritin hahmottaa juttua liikaa "oikean kitaran" kautta.. Ja sehän ei sitten toiminut alkuunkaan.. :D

Jep, tämän olen itsekin huomannut ongelmaksi.

Ja sehän vasta alkaa nakertaa kun joku kaveri alkaa kettuilemaan sillä, että kyllähän Guitar Herota pitäisi osata pelata kun oikeaa kitaraakin soittaa.
Ridin' with the wind!
Pande
27.12.2007 10:49:30

Enemmän mua ärsyttää se, että ihmisiä ärsyttää asiat, jotka eivät niiden elämään edes oikeasti vaikuta mitenkään.

Aivan!

Guitar Hero on myös osaltaan saanut omat pikkuveljeni innostumaan lievästi oikeankin kitaran soitosta. Ihan hyvä kuitenkin jos ihmiset osaavat erottaa kitaransoiton vielä pelaamisesta. :)
"Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Nazareth
27.12.2007 11:49:52 (muokattu 27.12.2007 11:50:16)
Aika heikkolaatusta tekoa toi sen ohjain ainakin. Kaverilla pelattii, iha biisin alussa mulla ohjain tilttas eikä saatu enää pelittämää mitenkään.
Man who buys a drowned cat pays for wet pussy.
atimoc
27.12.2007 15:13:30

Meinasin käydä ostamassa ennen joulua PS2:n ja jonkun Guitar Heron, mutta joka paikassa myytiin eioota, eli antaapa olla ainakin toistaiseksi. GH3:n PC-versiota kannattaa muuten kuulemma välttää. On kuulemma raskaampi kuin Crysis ja kyykyttää suunnilleen koneen kuin koneen, vaikka on ulkoisesti tosi vaatimattoman näköinen peli.
janik
27.12.2007 15:45:51
Meinasin käydä ostamassa ennen joulua PS2:n ja jonkun Guitar Heron, mutta joka paikassa myytiin eioota, eli antaapa olla ainakin toistaiseksi. GH3:n PC-versiota kannattaa muuten kuulemma välttää. On kuulemma raskaampi kuin Crysis ja kyykyttää suunnilleen koneen kuin koneen, vaikka on ulkoisesti tosi vaatimattoman näköinen peli.

Meillä ainakin toimii GH3:nen ihan hyvin pc:llä, eikä meillä edes ole mitään huippukonetta.

ps. pääsin muuten eilen saatanan mediumilla läpi :D
Traditional
27.12.2007 16:35:05
Ite kyllä pidän tuosta juuri sen rock tähti leikkimisen takia.

"nimim. 4 tuntia kaverin olohuoneessa polvillaan jne....
Musical violence since '05
NRider
27.12.2007 22:13:40
Itse en osaa peliä pelata siis laisinkaan.. Kitaristina itselle nousi täysin ylitsepääsemättömäksi esteeksi se, että ne iskut ruudulla eivät mene aina loogisesti kitarakuvion rytmin kanssa kappaleessa.. Yritin hahmottaa juttua liikaa "oikean kitaran" kautta.. Ja sehän ei sitten toiminut alkuunkaan.. :D

Juu, tämä. Kokeile expertillä, siinä noi menee suurimmalta osin paljon loogisemman oloisesti kuin helpommilla vaikeustasoilla. Ainakin plekukäden käyttö alkaa jopa muistuttaa hitusen kitaran soittoa.

Nimim. expert sujuu lähes jopa paremmin kuin medium
trashjones
29.12.2007 00:00:25
Jos ei Guitar Hero kelpaa hommaa Shredmaster.

http://www.youtube.com/watch?v=mRD8M2dMS5w
Oikeinkirjoitus ennen kaikkea.
825107
29.12.2007 00:42:53
Antaa niiden pelata GH:ta jotka haluavat, minä suosittelen muusikoille ennemmin esim. EarMaster ohjelmaa jolla pelaaminen on oikeasti hyödyllistä muusikoille.

E: www.earmaster.com

Kuinkahan paljo tommoset ohjelmat oikeesti kehittää sitä korvaa?
Shred-Tatti
29.12.2007 11:07:36
katoin videon,ja ai että on kuutio!
Se midi biisi meni vielä ihan väärinkin
Dont drink Battery,listen it!
sähkö
03.01.2008 14:06:16

Kuinkahan paljo tommoset ohjelmat oikeesti kehittää sitä korvaa?

Valitse sopiva vastaus:

a) 32,4 astetta, mikäli lähtökohtana on absoluuttinen kuurous. Siitä ylöspäin sitten sen mukaan miten monta Hertziä jaksaa yhden päivän aikana kuunnella.

b) Korva on ihmisen viidenneksi surkastunein lihas. Korvaa pystytään kehittämään samalla tavalla kuin muitakin lihaksia.

c) Sävelkorvaa voidaan kehittää, esim. juuri tämän ohjelman kaltaisilla harjoituksilla. Ihminen voi tämän tyylisillä harjoituksilla saavuttaa jopa relatiivisen sävelkorvan.
Sähkö tappaa vuosittain useita ihmisiä! Haluatko sinä olla seuraava?
IJarro
03.01.2008 14:10:57
Juu, tämä. Kokeile expertillä, siinä noi menee suurimmalta osin paljon loogisemman oloisesti kuin helpommilla vaikeustasoilla. Ainakin plekukäden käyttö alkaa jopa muistuttaa hitusen kitaran soittoa.

Nimim. expert sujuu lähes jopa paremmin kuin medium

Hehee, juuri näin. Tuli tossa (uudenvuoden)aattoyönä mätättyä kaverilla ekaa kertaa GHta, ja tosiaan, vaikeimmalla tuli jotain 40-50% ja easy ja medium kusi lähes täysin =)

Hauskaa ajanvietettä kyl, mut ei sitä yksinään mättäis vaan porukalla ja sillee. Pääsee ne futaajatkin kerranki kepinvarteen ;);)
Let's do some living after we die...
Skebaristi
04.01.2008 08:07:20

http://www.youtube.com/watch?v=mRD8M2dMS5w

Eissäääh :D
Möö
mipi
04.01.2008 10:34:39
GH3:n PC-versiota kannattaa muuten kuulemma välttää. On kuulemma raskaampi kuin Crysis ja kyykyttää suunnilleen koneen kuin koneen, vaikka on ulkoisesti tosi vaatimattoman näköinen peli.

Joo tämä on tullut huomattua; ostin ennen joulua PC:lle tuon GH3:sen ja eihän se suostunut pyörimään vaikka kohtuu uudella koneella kokeilin. Onneksi sain palautettua.
"Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)