Aihe: Sano positiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi.
1 2
kimurantti1
25.12.2007 19:07:27
Laulaja: Hyvin spontaani henkilö, ja jos jonkinlaisia hulluja ideoita tulee vähän väliä. Jotkut niistä toimivat paremmin kuin toiset, mutta homman onnistuessa kaikilla on suupielet korvissa. Hänellä on superhieno luonnon ääni, jota monet tuntuvat kadehtivan, minä mukaanluettuna.

Toinen kitaristimme: Todella vilpitön suhtautuminen musiikkiin. Soittaa mitä soittaa, ja soittaa sen hyvin. Ottaa palautetta hyvin vastaan, kuten oikeastaan kaikki muutkin bändin jäsenet.

Kosketinsoittaja: Klassisen koulutuksen hankkinut ja tekniikka on kohdallaan. On myös parin viimeisen vuoden aikana alkanut hurahtaa jazziin, mistä minä olen tietenkin mielissäni.

Basisti: Verrattuna muihin bändin jäseniin on opiskellut musiikkia paljon lyhyemmän aikaa, mutta on jo aivan uskomattoman pitkällä soitossaan, niin basistina kuin muusikkona yleensäkin. Rauhallinen ja asiallinen tyyppi. Hän on juuri se henkilö, joka aivan varmasti hoitaa ajallaan sen minkä lupaakin hoitaa, ja jolle siis tärkeimmät asiat usein delekoidaan.

Rumpali: Hyvä muisti. Hänelle voi sanella neliminuuttisen biisin rakenteen koukkuineen, ja se menee oikein viimeistään toisella soittokerralla.
Maraaa
25.12.2007 19:48:10
Laulaja: Osaa sanottaa, kehittyy selvästi
Basisti: Asennoitunut, useiten sanoo: "Hei soitetaan nyt!"
Kitaristi: Osaa soittaa, opettelee asiat
Rumpali: Yleensä asennoitunut, kanssa kehityshaluinen, tajuaa ideat. Niin ja sillä on ainoat oikeasti pitkät hiukset
Minä: Öö, miul on paras penkki. Ja yritän tehdä kappaleita.
Hauiksethan on vaan tiellä
Twistaribasari
25.12.2007 21:10:56 (muokattu 25.12.2007 21:15:35)

Rumpali: Motivaatio kunnossa ja hallitsee myös kitaraa.

Kiitos paljon :) Kyllähän mä oon sen itsekin huomannu, ja kitaraakin mä soittelen kotona päivittäin.

Niin:
Komppikitaristi: Kehityshaluinen, haluaa bändistä jotain ja tietää aika paljon. Motivaatio kohdallaan ;)
Leadi: Osaa soittaa.
Basisti: Motivaatiota löytyy.
BassLass
25.12.2007 21:44:46
(Lead)kitara: Osaa soittaa ihan saatanan hyvin! Muutenkin paras jätkä kitaran taakse. Myös säveltäminen ja sanoittaminen onnistuu!

(Komppi)kitara: Tämäkin sälli hoitaa asiansa oikein ja mallikkaasti! Säveltämisen parissa mies on kuin kotonaan. Niin no kotona se säveltääkin...mutta. Sanoittamisessa on myös tullut pinnalle tietynlaista potentiaalia ja odotan kyllä suuria lyriikoita häneltä vielä tulevaisuudessa.

Basisti (minä): Paha mennä itteä kehumaan. Osaankait minä jo huonosti "soittaa" ja jonkinlaista lyrikkaakin irtoaa täältä suunnalta (teen suurimman osan bändin lyriikoista)

Runpali: Jaa'a...ehh...toottaaa...ehkä...eiku ei....Miten voi olla vaikeata keksiä jotain positiivista meidän rumpalista?
Stalkah
29.12.2007 22:42:57

laulaja - motivaatiota riittää että tursuaa korvista ulos, täysillä mukana

basisti - täysillä mukana perustamisesta asti, täydellisyyttä hipova musiikkimaku, kunnon kamat, helvetin hyvä bassottelija

kitaristi - helvetillisen hyvä soittaja (parempi ku minä), ei ollenkaan kusipää vaan hiton mukava kaveri

kitaristi (minä) - no mitä mie nyt ittestäni osaan sanoa (siis voin sanoa että kukaan uskoo)?!?! no, onha miuta ns. "ulkopuolisetkin" hyväks soittajaks sanottu, enemmästä en tiiä.

rumpali - on (tai siis oli) hyvä tyyppi ja paras rumpali joka bändillämme on ollut, taidokas ja täsmällinen soittaja (kun muu bändi sanoo et soitat täydellisesti ni rumpali tähän että "no itseasiassa miun mielestä tätä pitäs viel hioa.. kiitos")
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
Bilsom27
31.12.2007 13:18:48 (muokattu 31.12.2007 13:19:34)
Bändi 1

Laulaja: Bändin hauskuuttaja aina hyvillä päähänpistoilla. Laulaa pirun hyvin. Ottaa keikoilla yleisön aina hyvin haltuun.

Kitaristi(minä): Teen melkein kaikki biisit. Kyllähän se soittokin kulkee tarvittaessa.

Kitaristi/taustalaulaja: Sävellys ja sanoituspuoli on hyvin hallussa. Käyttää ilmastointiteippiä. Pikkupojista asti soiteltu samoissa bändeissä.

Basisti: Hoho, mitä tähän sanois? Hyvä livemeininki. Hyvä jätkä oikeesti.

Rumpali: Pitää huolta bändin taloudellisista asioista...hyvin. Soittaa hyvin.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Bändi 2

Laulaja: Kehittyy koko ajan hurjaa vauhtia. Pysyy hienosti nuotissa.

Basisti: Olen tuntenut vasta 3kk, mutta hyvä jätkä...osaa soittaa.

Kitaristit ja rumpali samoja, kuin bändi 1.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Bändi 3

Rumpali: Aivan prkl kova rumpali! taitaapi olla paras kaveri.

kitaristit ja basisti samoja kuin bändi 1.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Bändi 4 (tuurausbändi)

Laulaja: Hoitaa melkein kaikki bändin asiat yms. Hieno mies!

Kitaristi(lead): Ollut suuri vaikuttaja minulle jo pikkupojasta lähtien. Hyvät ja kalliit kamat. Parhain tuntemani kitaristi.

Kitaristi: Sama kuin bändi 1 kitaristi/taustalaulaja

Basisti: Voimakas ja hyvä soittaja. Pitää oikeasti bassoa lyömäsoittimena.

Rumpali: sama kuin bändi 3.
---------------------------------------------------------

Meni vähän sekavaks, mutta noh ei haittaa.
Butcheri
09.01.2008 15:33:57
Laulaja/kitaristi: Totaalinen rytmitaju. Ei laahaa eikä kiilaa ikinä. Ei soita väärin. Omaperäinen ääni. Tekee tapporiffejä. Omaksuu uudet asiat nopeasti.

Basisti: Uskomaton lavakarisma. Tekee myös tapporiffejä. Ei soita väärin. Omaksuu uudet asiat nopeasti.

Rumpali: Nopeutta piisaa joka raajassa. Omaperäinen tyyli.

Itseäni en ala kehumaan.
Tee jätöksesi internettiin, se on helppoa.
Two77Clash
09.01.2008 18:09:22
Kitaristi 1: Motivoitunut, hyvä riffittäjä

Rumpali: "Omistaa" kämpän, aivan seko!

Synisti: Jammailee pesismailan kanssa, energinen.

Kitaristi 2: Aivan psyke-hyvä soittamaan!

Minä (Kitaristi 1 tuomio): Motivoitunut, ainut joka on tulossa joka treeneihin.
I Gotta Have Complete Control
Sistis
10.01.2008 11:59:19
Koska olen tuntenut kaikki bändikaverit 15-25 vuotta, on aivan selvää, että jokaiseen heistä pätee "hyvä jätkä, jonka kanssa tulee vitun hyvin toimeen" -tyylinen yleiskuvaus. Oikeastaan en löydä mitään erityistä piirrettä, joka pätisi vain yhteen heistä. Heitetään hatusta:

- Laulaja-kitaristi: kunnianhimoinen ote sävellyksiin ja sanoituksiin, pyrkii siis välttämään moneen kertaan tehtyä radiohuttua ampumatta kuitenkaan yli.
- kitaristi-taustalaulaja: antaa hyviä ideoita taustalaulustemmoihin ja sovituksiin
- rumpali-taustalaulaja: omistaa pakettiauton, joka on kuljetuksien kannalta välttämätön
- basisti-taustalaulaja: asuu treenikämpän lähellä ja tarjoaa aina tarvittaessa majoituksen bändin pitkämatkalaisille.
Piru Kange: Uutta promoa nauhoitetaan tammikuussa Raken johdolla Inkfishillä.
WinterMad
10.01.2008 14:27:03
Rumpali: Helvetin kova soittamaan, osaa soittaa kitaraa, tekee biisejä, huumorintajuinen.
Toinen kitaristi: Reilu jätkä, tosi kova soittamaan, omistaa kämpän, huumorintajuinen, tekee hyviä biisejä, hyvä maku soiton suhteen.
Basisti: Hänelle sopii kaikki, huumorintajuinen
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
jss1
10.01.2008 19:40:07

Tämmöisen ketjun päätin laittaa pystyyn, koska joku tuossa "Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi"-ketjussa pohti tällaisen olevan hyödyllisempi.

Eli asiaan:

Itseäni en ala kehumaan, joten "komppikitaristi"-sarakkeen jätän tyhjäksi

Leadkitaristi: Hyvä improvisoimaan ja yleensäkin hyvä soittamaan.

Basisti: Motivaatio on kunnossa.

Rumpali: Motivaatio kunnossa ja hallitsee myös kitaraa.

laulaja-basisti: hyvä tekemään biisejä, ja soittaa bassoakin hienosti, rento tyyppi.

laulaja-kitaristi: intohimoinen säveltäjä, asennetyyppi. hyvä laulamaan.

rumpali-(laulaja): hyvä rumpali, rento, asenne tyyppi, rok rok, paukuttaa rumpuja asenteella, ja diggaa hyvästä meiningistä, osaa laulaa hyvin
kartmaan
11.01.2008 16:24:13
Rumpali: homo
Kitaristi1: homo
Kitaristi2: homo

Tämmösest mie tykkään.
Moimies
14.01.2008 16:01:45
Mei, kitara: biisi-ideoita piisaa.

Toinen kitaristi: motivaatiota tuntuu riittävän, osaa myös soittaa, vieläpä ilman säröjä toisin kuin minä. hymiö.

Basisti: soittaa helvetin hyvin siihen nähden kuinka kauan on soittanut. vallan huvittava tyyppi muutenkin.

Rumpali: mahdottoman hyvä keksimään riffeihin sopivat kompit/rumpaloinnit noin yleensä, osaa myös jonkin verran bassoa sekä kitaraa.
Pirikuono.
Väinämöinen
17.01.2008 10:50:41
Tämmöisen ketjun päätin laittaa pystyyn, koska joku tuossa "Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi"-ketjussa pohti tällaisen olevan hyödyllisempi.

Näkisin, että molemmat ovat yhtä hyödyllisiä. On hyväksi sanoa ääneen bändikaverien vahvuudet ja heikkoudet. Sitten asiaan.

rumpali: Treenaa paljon ja kurinalaisesti. Todella hyvät kamat. Tälle ukolle uppoaa ne kaikkein häiriintyneimmät ja henkisesti sairaimmat jutut, mikä onkin bändin yhteishengen kannalta erityisen keskeistä.

soolokitaristi: Tekee hyviä, biiseihin sopivia sooloja. Ei puhu liikaa vaan keskittyy soittamiseen. Biisien tekeminen tämän veikon kanssa on helppoa ja luontevaa.

basisti: Motivoitunut, omistautunut soittaja. Soittohistoriaansa nähden todella pitkällä muusikkona ja basistina.

minä(komppikitara/laulu): Teen bändin eteen aikaavieviä juttuja ja teenkin mielelläni. Sävel/sana/soitto/laulu- sekä soiton ulkopuoliset järjestelyt ovat lempiharrastukseni.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner Caught In The Between
Muovinen
17.01.2008 12:06:27

Stonestorm

Laulajakitaristi: äijä on pieni mutta ääntä lähtee ja kovaa! Ei ole kitaran kanssa maailman teknisin soittaja, mutta handlaa kyllä sen mitä tarvii ja tekee sen aina omalla tavallaan. On erittäin motivoitunut, ahkera ja uskoo omaan tekemiseensä. Laitteistopuoli on myös kunnossa ja soundi toimii.

Basisti: bändissä se joka tietää musiikkiteoriasta edes jotain. Loihtii kitarariffien alle hienoja harmonioita ja koukkuja sekä kruuvaa kivasti mun kompin kanssa. Hioo omia lainejaan loppuun asti, eikä taida soittaa biisiä koskaan samalla tavalla (luettakoon tämä myös huonoksi puoleksi). Innostuu helposti ja tekee asiat täysillä. Suunnittelee bändille tyylikkäät julisteet, logot ja kaiken muun visuaalisen matskun.

Kozaks of Metallishtan

Basisti: hyvä kaveri pitkän ajan takaa. Hoitaa soitto- ja lauluhommat aina niin hyvin kuin pystyy, eikä koskaan häröile turhia. Taimaus ja tatsi kohdallaan. Laulaa pirun paljon paremmin kuin minä. Hieno hc-huutosärö. On lahjakas tekemään sanallisia leikkejä ja osaa käyttää taitoaan sanoittamisessa hyödyksi. Vitsit ei lopu koskaan.

Rumpali: olen tuntenut miehen vasta reilun puoli vuotta, mutta voin jo sanoa luottamuksen kasvaneen isoksi. Osaa soittaa ja soittaa sellaisella tyylillä, ettei minun ole tarvinnut puuttua siihen juuri ollenkaan, vaikka olen itsekin rumpali ja tarkka asiasta. Oppii biisien rakenteet erittäin nopeasti, eikä tee virheitä joiden takia biisi jäisi kesken. Rento ja lupsakka tyyppi.
janick
24.02.2008 20:28:44 (muokattu 24.02.2008 20:30:24)
laulaja/kitaristi: bändin varmaan taitavin soittaja
komppikitaristi: idearikas hupiveikko, soittaa mitä pyydetään mukisematta. Taitava myös visuaalisen puolen luomisessa.
Basisti: PERKELEESTI asennetta, ainut jolla on parta, soitossa tatsia
Kiipparisti: järettömän hyviä ideoita ja näkemystä asioihin. intoa ja motivaatiota löytyy.
Rumpali: Bändin toinen hupiveikko. soittaa musiikkia eikä vain rumpuja.

Ja kaikki dokaa vitusti!
haluan tappaa musiikin välityksellä.
miikka_the_basist
25.02.2008 00:33:00 (muokattu 26.02.2008 22:43:40)

Canta per me

Laulaja: Suhtautautuu sanoittamiseen tosissaan ja osaa myös laulaa sekä on osoittanut tämän monta kertaa; on esim. alkanut kirjoittaa sanoja biisiin, vaikka olemme vasta treenaamassa lopun bändin kanssa kyseistä biisiä, ja liittynyt soittoon mukaan laulaen mukana omia lyriikoitaan todella hyvin ja biisin tunnelmaan sopien. Muutenkin hän on erittäin aktiivinen ajamaan bändiä eteenpäin ja uskoo, että me osaamme hoitaa jokainen oman tonttinsa ja muistaa myös mainita jos jonkun soittajan keksimä homma ei toimi tai toimii todella hyvin.

Kitaristi: Soittaa kyllä jokaisen nuotin jonka neuvon, oman tuotokseni ollessa kyseessä, mutta osaa myös soveltaa omia juttujaan joita en ole edes tullut ajatelleeksi ja kappale saa täten uusia ulottuvuuksia. Antaa myös minulle tilaa soitettaessa ja osaa perustella jos jokin soittamani osio ei toimi ja silloin keksimme jotain uutta tilalle ja tämä sujuu myös hyvässä hengessä.

Rumpali: Hän on alunperin kitaristi ja aloitti rumpujen soittamisen omasta tahdostaan. On osoittaunut todella hyväksi kyseisellä tontilla ja osaa sovittaa omat soittonsa biisiin sekä neuvoja vastaanottaessaan on erittäin yhteiskykyinen ja osaa tarkastella muiden ehdotuksia ilman negatiivista varausta. Osti kalliit rummut itse ja on todella motivoitunut soittaja joka myös tietäää vahvareista, äänittämisestä yms. Kyseessä on kaveri, joka on todella tärkeä jäsen yhtyeessä kuten myös kaikki muutkin.

Olen itse bändin basisti ja olen todella tyytyväinen yhtyeen jäseniin sekä olen onnellinen, että voin soittaa em. jäsenten kanssa, sillä koska jokainen bändin jäsen on sellainen joka osaa ottaa kritiikkiä vastaan ja ilman mielipahaa.

Itse olen todella kiitollinen, että bändiin on liittynyt sellaisia jäseniä, jotka osaavat sanoa suoraan, mitä mieltä ovat. Nämä kehumani kaverit ovat sellaisia, joita en vaihtaisi mistään hinnasta koska heillä jokaisella on oma mielipiteensä ja tätä täytyyy kunnioittaa joka tilanteessa.
Can't you see tears won't wash out the rage? Memories of the years that started the pain Memories... FALLEN YEARS that started the hate Paradise Lost - Unreachable
Gumar
26.02.2008 14:21:42
Kitaristi/Taustalaulaja:
Ollut mukana aivan alusta asti, ihan vitun hyvä järkkäämään asioita eli toimii käytännössä bändin managerina, hyviä biisi-ideoita tulee melko tiuhaan, motivoitunut, helppo työskentelykumppani eikä liian absoluuttisia mielipiteitä.

Rumpali:
Järkähtämätön kuin muuri, erittäin skilli, varsin laaja musiikkimaku, kuuntelee kaikkea klassisesta kummalliseen alternative metalliin ja progeen.

Basisti:
Häneltä olemme oppineet ainakin itsekritiikkiä, mikä varmasti on näytellyt osansa siihen, että kappaleet saattavat käydä läpi erittäin pitkän jalostusprosessin. Tämän ansiosta olen erittäin tyytyväinen oikeastaan kaikkiin biiseihimme. Lisäksi erittäin motivoitunut ja taitava basisti, taitavimpia joita tunnen henk.koht. Tulee varmasti treeneihin, paitsi ei nykyään, koska sattuneista syistä on vakavasti sairas.

Minä:
Enpä ala itseäni koehuskelemaan nyt laisinkaan.
'Me olemme nuorison ylevää kermaa'
tcitc
16.03.2008 02:42:21
Laulajakitaristi: tekee mahtavia lyriikoita, lauluäänestä plussaa.
Basisti: sopivasti hip, bassonsoitto taittuu upiasti.
Rumpali: hienoa nähdä oikeakätisen soittavan vasenkätisesti. Innokas kompinveivaaja.
Kitaristi eli minä: sopivasti lihava. Kiva parta. Bändissä se tyyppi jonka kanssa tulen parhaiten toimeen.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)