samantien 18.12.2007 19:57:25 (muokattu 18.12.2007 23:42:59) | |
---|
Kyseessä on 60-luvun thinline tele mallisen kiinalaisen kitaran kevyt modausoperaatio oman maun mukaiseksi. Alkuperäinen ulkoasu oli liian hieno ja liian "blues" minulle. Maalailin siis alkuperäisen mustan maalin päälle vähän kuvioita. Vaihdoin mikit (kiitokset arppahille humpparista, toimii!!). Alkuperäinen valkoinen helmiäispleksi meni roskiin ja tilalle tuli alumiinista ja vanhasta Carvin vahvarin piirilevystä askarreltu viritelmä. Ei vieläkään ollut tarpeeksi erikoinen, joten jyrsin kolon, johon upotin pari savuketta kirkkaan muovilevyn alle. Volumenuppi löytyi vanhasta mikrouunista. Balanssinupin alla oleva tähti hohtaa pimeässä. F-aukon viereen on porattu 3cm halkaisijalla oleva reikä. Lavan päälle liimattu kuva kiinalaisesta piirroksesta, jossa äijä pesee ilmeisesti käsipyykkiä. Alkuperäinen teletalla vaihdettu kiinteään stratotallaan. Hyvät naiset ja herrat, arvoisa M-net raati! tässä se on. Syöpäcaster! http://muusikoiden.net/dyn/users/33501.jpgJos sinulla on bändi ja uskot, että teillä on jotain hienoa, uutta ja omaperäistä tarjottavaa musiikillisesti, haista paska, olet väärässä. |
arppah8 18.12.2007 20:45:11 | |
---|
Hyvien röökien hukkakäyttöä (paitsi jos ovat mentholeita). Ei vaan... oothan sie hullu. Silleen hyvällä tavalla. Komee on omalla perverssillä tavallaan. Oliko tossa humpparissa muuten ihan käyttökelpoinen soundi vai onko se vaan koristeena tossa? Hitto kun muistaisi mistä se on peräisin. I rather be a jerk than being hip like you. |
samantien 18.12.2007 20:51:55 | |
---|
Hyvien röökien hukkakäyttöä (paitsi jos ovat mentholeita). Ei vaan... oothan sie hullu. Silleen hyvällä tavalla. Komee on omalla perverssillä tavallaan. Oliko tossa humpparissa muuten ihan käyttökelpoinen soundi vai onko se vaan koristeena tossa? Hitto kun muistaisi mistä se on peräisin. oli mentholeita :D !! kyllä ainaki mun vahvarilla kuulosti mainiolta tuo humppari. tosin mun saundimieltymykset taitaa olla hieman poikkeavat myös. Jos sinulla on bändi ja uskot, että teillä on jotain hienoa, uutta ja omaperäistä tarjottavaa musiikillisesti, haista paska, olet väärässä. |
jukkasil 19.12.2007 07:08:03 | |
---|
Helvetin hieno, lisää tällaisia persoonallisia tekeleitä peräänkuulutan. Kitaranrakennusyritelmää: http://windyhilllguitars.blogspot.com/ |
texjazz 19.12.2007 10:06:02 | |
---|
Vuoden nimi kitaralla! http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc |
gasser 19.12.2007 13:36:23 | |
---|
Antakaa kamera, niin kuvaan ton mun pascasterin tänne. ihan tosi? |
Pavezer 19.12.2007 21:17:38 | |
---|
pascasteri Heh, hauskalta kuulostava projekti :) |
darkus 20.12.2007 14:02:13 | |
---|
Hieno mutta jotenki liian sekasen näkönen Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan? |
samantien 20.12.2007 17:21:23 | |
---|
Hieno mutta jotenki liian sekasen näkönen itse olet. Jos sinulla on bändi ja uskot, että teillä on jotain hienoa, uutta ja omaperäistä tarjottavaa musiikillisesti, haista paska, olet väärässä. |
tcitc 20.12.2007 23:17:43 | |
---|
Ompi kyllä upeimpia näkemiäni telejä :) Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
IJarro 21.12.2007 12:32:00 | |
---|
Hieno mutta jotenki liian sekasen näkönen nojaa. Ehkei tässä oltu haettukaan mitään pelkistettyä 70-luvun telecaster -ulkoasua. Hieno peli musta ainaki. Ja nimenomaan hienointa on erilaisuus ja se _sekavuus_. Näyttää peus lespat ja srtatot aika tylsilta tohon verrattuna. Let's do some living after we die... |
darkus 22.12.2007 00:20:07 | |
---|
iisisti nyt kaverit. Enhä mä tota moittinu mitenkää hieno kitara. Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan? |
IJarro 22.12.2007 16:47:22 | |
---|
iisisti nyt kaverit. Enhä mä tota moittinu mitenkää hieno kitara. Samoin! Joulumieltä =) Let's do some living after we die... |
Hannu A 22.12.2007 19:57:49 | |
---|
jåå-å melko häiriintynyt, siis hyvällä tavalla... Ehkä pari naamankuvaa liikaa tossa bodyssa, tulee liian "tasapainoton" minun makuun, toisaalta lienee myös tarkoitus. Jokatapauksessa hyvin tehty, eikä mikään purkalla ja tarroilla viritelty, joten siitä meikäläisen sympatiat. *nostaa tonttulakkia" Basisti Jumalan armosta |
samantien 22.12.2007 22:51:56 | |
---|
siis onhan tuo vähän niinku vasurilla röydetty, mutta ihan tarkoituksella. ei vaan jaksa nähdä oikeasti vaivaa kitaran takia. sitäpaitsi tuo on muutenkin sellainen kitara joka heitetään lattialle soiton jälkeen.. ja pistetään roskiin, jos menee rikki. Jos sinulla on bändi ja uskot, että teillä on jotain hienoa, uutta ja omaperäistä tarjottavaa musiikillisesti, haista paska, olet väärässä. |
jra 23.12.2007 02:50:32 | |
---|
Alkoi tuon nähtyä kummittelemaan mielessä 'Orgaster'. Eli semmoinen David Lynchin orgaanisten öljyvärimaalausten inspiroima kitara, jossa olisi pleksin alla esim. raakaa jauhelihaa, joka sitten päivien ja viikkojen aikana alkaisi keräämään erilaista kuhinaa ympärilleen ja sisäänsä, soitin alkaisi ikään kuin elämään ja muuttamaan muotoaan. Nimi olisi ainakin hyvä. |
onko saatavilla soundinäytettä? on muute hieno :) e: kerroppa mite sait ton kuvan kii lapaan? Use your hot moves to melt the ice between you and the audience |