emuva 24.12.2007 19:47:27 | |
---|
Moro! Minun kiipparista on yksi kosketin murtunut, ja tiedustelisinkin, onko syntikoihin saatavilla mistään varaosia, ja onko tuommoisen koskettimen vaihtaminen ylipäätään mahdollista/järkevää? Kyseessä Korg X5, jonka ostin juuri, ja haluaisin sen tuunata täydellisen timmiin kuntoon (kun tykkään räplätäkin vielä). Onnistuuko? Jouluterveisin emuva. |
Saa varaosia. On mahdollista vaihtaa. Soita maahantuojalle, sieltä saat koskettimen. Jos et usko itse pystyväsi sitä vaihtamaan, saattaa olla helpompaa toimittaa koko härveli jonnekin huoltoon. Kysy paikallisesta musakaupasta. "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies |
moder 25.12.2007 19:34:51 | |
---|
Suht simppeli nuo on itekin vaihtaa, jos vähääkään pysyy (ruuvi)meisseli kädessä. |
emuva 26.12.2007 00:06:13 | |
---|
Suht simppeli nuo on itekin vaihtaa, jos vähääkään pysyy (ruuvi)meisseli kädessä. Loistavaa. En malta odottaa, että päästään joulupyhistä irti ja että saan irtokoskettimen tilaukseen... |
Snowblind 26.12.2007 03:22:36 | |
---|
Eiköhän noita maahantuojalta, vai viimeistään itse valmistajalta löydy. Fatarin kosketimethan nuo ovat, mallia: http://www.fatar.com/Pages/TP_7BA.htm Pitäisi itsekin jaksaa jostain hommata uudet kumimatot ja bendirullaan jousi omaan äksvitoseen, mutta ei ole vaan saanut aikaiseksi ruveta etsimään mistä noita saisi. toi kötsöm ötsöm mötsöm -kohta menee oikeesti "nytsynlää, nytsynlää..." -Tuntematon viiksimiees tulkitsee sanoituksia kappaleesta Piramis - Kobol Angyal. |