Aihe: Hyviä selityksiä kotiväelle tärkeista laitehankinnoista!
1 2 3 4 5 6 7
pekip
24.12.2007 14:33:32
Olisko jotain uusia, kaverilta lainassa..kokeilussa..säilytyksessä jne. tilalle?
you don´t have to be the best one,just be a good´un
Tomtom
24.12.2007 14:41:02
..sen voi sitten myydä kun ei enää tartte ja siitä saa vähän enemmän ku sen myy.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
elbowski
24.12.2007 14:45:19
"Laitan nyt nää kaks tonnia kitarakamoihin ettei mun tarvitse sitten opiskelijana penniä venyttää!"

Ymmärsivät kyllä.
pekurides
24.12.2007 14:47:20

Tämä on investointi.
Tunteella päin vittua.
hapan
24.12.2007 14:49:10
"Sain tän korjattavaksi, on noissa sähköissä jotain vakavaa vikaa, et kestä varmaan aikakauan, et saa kuntoon..."
Painajaismainen
24.12.2007 14:57:36
Muistuttakaa rouvashenkilöiden kenkä- ja laukkukokoelmista, hiljenevät kummasti. Äitiini olen kokeilllut kyseistä metodia ja hyvin toimii. :)
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi
saastara
24.12.2007 15:08:35
Emäntäväkeen toimii kyllä hyvin tuo vaate- / laukku- / kengät- / ymv -muistutus.

Kavereille olen vain sanonut, jos on naljailua tullut, että minä en harrasta laitteita musiikin vuoksi vaan musiikkia laitteiden vuoksi.. :p Tosin kaveripiirissä kaikki ovat samanlaisia muusikonretkuja (sossurahat vaan laitteisiin) joten harvemmin sieltä noottia tulee.

Parentaaliyksiköille on tullut joskus sanottua kun ovat vierailulle tulleet, että "parempihan sijoitus tämä on kuin viina tahi tupakki".. Hiljentää myös.
-This is madness! -Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1
Thule
24.12.2007 16:05:44
Hauskaa huomata kuinka porukoiden, tai lähinnä faijan, suhtautuminen musakamahankitoihin on muuttunut sen jälkeen, kun kotoa pois muutin. Ei sillä, olen mä aina sitä ensimmäistä kitaraa lukuunottamatta maksanut vehkeeni, mutta joka kerta siitä on tullut sen päiväinen narina ja valitus kuinka kaikki on typerää, turhamaista ja kallista. Eikä siihen auttanut vaikka kuinka koitin sanoa ettei täältä lähdettäessä mitään saa mukaan. No, muutama päivä takaperin faija tuli poikkeamaan ja innoistui LP:tä näppäilemään: "Komee peli - oispa mullakin ollut nuorempana tämmöinen". Meinasin pudota tuolilta.
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island."
Da Make
24.12.2007 16:24:01
Minä "hankin sen halvalla käytettynä, ei kait myyjä tajunnut todellista arvoa."
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
pöpö
24.12.2007 17:16:02
No, muutama päivä takaperin faija tuli poikkeamaan ja innoistui LP:tä näppäilemään: "Komee peli - oispa mullakin ollut nuorempana tämmöinen". Meinasin pudota tuolilta.

Jos se oli kännissä. Tai sit niin paha darra, ku meni tuommosta sanomaan. ;D
MiKs Mä OoN TäÄlLä, VaI SiElLä.. Ai MiSsÄ? EnKö Mä SaIs OlLa JuSt TäSsÄ?
-Cale
24.12.2007 19:43:04
Se on kuin rahaa laittais pankkiin. Jos ei se tepsi niin sitten että parempi se on että sijoitan näihin musakamoihin saati sitten rellestäisin joka viikonloppu gänässä tai röökaisin, näistä saa kumminkin rahansa melkolailla aina pois jos järkeviä kauppoja tekee. Tai sitten perustelen jonkun laitteen hankintaa sillä että kun mulla on jo tuo niin tarvitsen vielä tuonkin että systeemi toimii.
pekip
24.12.2007 19:46:17
Aivan loistavia!! Lisää vaan, näitä tarvitaan(`Investointi`,...sen voi sitten myydä kun ei enää tartte ja siitä saa vähän enemmän ku sen myy......)
you don´t have to be the best one,just be a good´un
32788
24.12.2007 19:48:37
"Vanha on paska"

Ei tosin toimi sitten kun nurkissa lojuu kymmenen 2000e kitaraa.
Sam Hotman
24.12.2007 20:10:18
Onneks mun isä-ukko on kans kitaristi :D
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
käsi
24.12.2007 20:33:30

Tämä on ulkoisesti niin kaunis että sopii sisustuselementiksi myös...

vaimokkeelle kannattaa tätä ainakin tarjota
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
saastara
24.12.2007 20:46:03 (muokattu 24.12.2007 20:46:20)
Tämä on ulkoisesti niin kaunis että sopii sisustuselementiksi myös...

vaimokkeelle kannattaa tätä ainakin tarjota

Tätä yritin myös viimeksi, mutta ei tuo Pod Xt Live mennyt oikein sisustuskriteereistä läpi.. :p Yksi kikka mitä tulee usein käytettyä on hämmennys. Puolustaudun jorinoimalla kaikkea laitteideni spekseistä ja ominaisuuksista ja mitä tämä uusi laitteisto mahdollistaa siinä signaaliketjussa myv, kunnes vastapuoli antaa periksi ja kyllästyy..

Yksi perustelu on myös, että on suunnitellut hieman bändin kanssa laajentavansa äänimaailmaa niin täytyy niitä laitteitakin olla.. Tämä toki vaatii huijattavalta hieman laitteistollista osaamista ymmärtääkseen, sillä ummikolle kaikki kitarat ja vahvarit ovat ihan samanlaisia.

E: Taikaisin saunaan.. Jouluja vaan kaikille.
-This is madness! -Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1
Wolfie
24.12.2007 22:07:45
"Omatpa ovat rahani." Tällainen lausahdus hiljentää vastalauseet tehokkaasti. Lisäksi tuo perinteinen: "tämän saa sitten myytyä helposti samaan hintaan tai jopa kalliimmalla kuin itse maksoin". Eniten piti puolustella oikeastaan vahvistimen vaihtoa. Porukat tykkäsivät enemmän Line6 Spider2:sta kuin Carvinin X-60A:sta. Kuulemma hiljaisempi peli tuo Line6, joten sitä myöten parempi.

Eipä noita sinällään ole suuremmin tarvinnut selitellä. Penniäkään en ole muilta kysynyt, tai kysynyt olen, mutten tarvinnut. Tila vain alkaa loppua kesken, joten tavaraa lähdössä maailmalle ja muutenkin kierrolle. Mitähän sitä sitten hommailisi...
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita...
LesPaulBastardos
24.12.2007 22:14:53
Vanhat meni rikki. Kaikilla muillakin on tämmönen.
Antti1
24.12.2007 22:18:20
"Omatpa ovat rahani." Tällainen lausahdus hiljentää vastalauseet tehokkaasti.

Paitsi, jos sä elät naispuolisten ihmisten kanssa samassa taloudessa. Ne rahat voisi kuulemma käyttää johonkin molempia hyödyttävään ja järkeväänkin toimintaan.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)