FensonGibder 24.12.2007 10:02:27 | |
---|
Jos kaikista M.net-kaupoista olisi esimerkiksi 5% selvästi kusetusta, ja ehdotettu M.netin nimilistaus olisi esim. 90% paikkansa pitävä, niin silloinhan se ei paranna vaan huonontaa tilannetta. Ja mielestäni mitään listaa ei saa edes lähelle tuota 90% varmuutta. Itse olen myynyt torilla 2 kertaa ja tavannut henkilökohtaisesti ostajat (cash-deal). Haluasinkin tavata myyjän jos itse tulee joskus jotain ostettua torilta, lienee varminta.. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Tympee Huttunen 24.12.2007 10:04:36 | |
---|
Jos kaikista M.net-kaupoista olisi esimerkiksi 5% selvästi kusetusta, ja ehdotettu M.netin nimilistaus olisi esim. 90% paikkansa pitävä, niin silloinhan se ei paranna vaan huonontaa tilannetta. Ja mielestäni mitään listaa ei saa edes lähelle tuota 90% varmuutta. Itse olen myynyt torilla 2 kertaa ja tavannut henkilökohtaisesti ostajat (cash-deal). Haluasinkin tavata myyjän jos itse tulee joskus jotain ostettua torilta, lienee varminta.. 5% on todella yläkanttiin. Veikkaan vähintään 99,5% olevan onnistuneita kauppoja. Tavaraa liikkuu kuitenkin todella paljon ja huijaukset ovat melko harvinaisia. |
FensonGibder 24.12.2007 10:08:24 | |
---|
5% on todella yläkanttiin. Veikkaan vähintään 99,5% olevan onnistuneita kauppoja. Tavaraa liikkuu kuitenkin todella paljon ja huijaukset ovat melko harvinaisia. Aivan varmasti 5% on yläkanttiin - jos puhutaan tahallisista kusetuksista. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
M!Xu 24.12.2007 10:35:45 (muokattu 24.12.2007 10:41:30) | |
---|
Jos sulla on katuosoite tiedossa, niin voithan sinä tehdä yllätysvierailun kaverin kotiin. Ei siis mitenkään nyrkit heluen vaan enemänkin ystävällismielisesti, että "Hei sä lupasit maksaa.. Krhöm!". Jos ei noin onnistu niin sitten kyllä poliisille. ED: Joo, perkele kun voisin lukea topicin läpi ennen kun rupean pätemään omilla ideoillani... Sorry. Pöö. |
Eemil 24.12.2007 10:41:23 (muokattu 24.12.2007 10:42:09) | |
---|
Mulle on sattunut todella hämmentävä kokemus kanssa, olin ostamassa spedua ja kesken kaupan hieronnan myyjä ilmoittikin, että pedaali ei sovi mun soittamaan musatyyliin eikä näin ollen myy sitä mulle. Mulla kävi kerran niin, että sovittiin kaupat vahvistimesta. Myyjä ilmoitti laittavansa nupin tulemaan ennakolla. Seuraavana päivänä hän ilmoittikin, ettei myykään. Nuo myyjät sai tavarasta paremman tarjouksen ja keksi hätävalheen teille. Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin...
Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
K100#2 |
anttipi 24.12.2007 13:21:24 | |
---|
Laitoin hiljattain myyntiin EH:n Memory Manin, jota en ollut vähään aikaan käyttänyt. Testasin vehkeen, totesin toimivaksi ja laitoin myyntiin. Kauppoja oltiin jo lyömässä lukkoon, kun pedaalin kanssa viimeistä kertaa haikeasti leikkiessäni huomasinkin, että chorus-kytkin ei toimi. Aika noloa siinä vaiheessa ilmoittaa, että sori, olinkin myymässä sutta ja joudun viemään huoltoon. :( |
timppa67 24.12.2007 13:51:12 | |
---|
Laitoin hiljattain myyntiin EH:n Memory Manin, jota en ollut vähään aikaan käyttänyt. Testasin vehkeen, totesin toimivaksi ja laitoin myyntiin. Kauppoja oltiin jo lyömässä lukkoon, kun pedaalin kanssa viimeistä kertaa haikeasti leikkiessäni huomasinkin, että chorus-kytkin ei toimi. Aika noloa siinä vaiheessa ilmoittaa, että sori, olinkin myymässä sutta ja joudun viemään huoltoon. :( No mitäs?.. tuohan on vallan esimerkillistä toimintaa.. mukavaa että asiallista porukkaakin löytyy.. eikun hyvät Joulut sinulle ja samalla kaikille Mnettiläisille.. Ei se sormista lähde vaan haara-asennosta.. |
Kunpa nyt toi aleksi69 jäis kiinni siitä kusetuksesta.. Samoin hyvät joulut! |
atimoc 24.12.2007 15:11:40 | |
---|
Laitoin hiljattain myyntiin EH:n Memory Manin, jota en ollut vähään aikaan käyttänyt. Testasin vehkeen, totesin toimivaksi ja laitoin myyntiin. Kauppoja oltiin jo lyömässä lukkoon, kun pedaalin kanssa viimeistä kertaa haikeasti leikkiessäni huomasinkin, että chorus-kytkin ei toimi. Aika noloa siinä vaiheessa ilmoittaa, että sori, olinkin myymässä sutta ja joudun viemään huoltoon. :( Hyvä vaan, että asia tuli tuossa vaiheessa esille ja oli kanttia sanoa siitä, noita on nimittäin ikävä setviä jälkikäteen. Myin kerran pedaalin, jonka testasin ennen lähettämistä toimivaksi. Ostaja otti sitten yhteyttä ja sanoi, että vehje on rikki, ääni katoilee satunnaisesti. Onneksi lopulta ilmeni, että vika oli hänen käyttämässä patterissa, koska mitäs tuossa olisi tehnyt, jos pedaali olisi oikeasti ollut rikki? Mua ei olisi liiemmin kiinnostanut ottaa takaisin rikkinäistä laitetta, jonka olin todennut toimivaksi, eikä ostajakaan olisi tehnyt rikkinäisellä yhtään mitään. |
SH1THEAD 24.12.2007 21:14:17 | |
---|
Mulla meinas tossa loppukesästä päästä mesakaupat venähtämään totaalisesti, kun joutui odottamaan velkojen takaisinmaksua ja posti vielä onnistui venyttämään maksuaikansa toisista vahvistinkaupoista pariin viikkoon. Luojan kiitos myyjä oli kärsivällinen ja lopulta lupasin hakea vahvistimen ihan paikan päältä, ettei tarvi sitä rahaa kauempaa odotella, niin kaupat toteutuivat. Mitä olen tässä muuten soittimia ostellut ja kaupitellut, niin olen aina pitänyt kriteerinä suostumusta postiennakkoon molemmilta puolilta. En myöskään tee kauppaa pelkän nimimerkin varassa, vaan aina pitää olla oikea nimi tiedossa. Saatana on herra. |
J_Mikkonen 24.12.2007 21:52:26 | |
---|
Itse möin aikoinaan vanhan keppini kyseiselle nimimerkille, kauppa meni hyvin kun ihan kasvotusten raha ja kitara vaihtoi omistajaa. Tosin viikon päästä tuosta kitara oli myynnissä huuto.netissä muutamaa hunttia kalliimmalla. Eipä tuo minua haitannut, huvitti vaan. Eipä tuosta jutusta paljon apua ole, mutta kertoo jotain tyypistä. Äijä kävelee silloin tällöin kaupungilla vastaan, samassa kaupungissa kun asustellaan. |
Tympee Huttunen 24.12.2007 21:57:19 | |
---|
Itse möin aikoinaan vanhan keppini kyseiselle nimimerkille, kauppa meni hyvin kun ihan kasvotusten raha ja kitara vaihtoi omistajaa. Tosin viikon päästä tuosta kitara oli myynnissä huuto.netissä muutamaa hunttia kalliimmalla. Eipä tuo minua haitannut, huvitti vaan. Eipä tuosta jutusta paljon apua ole, mutta kertoo jotain tyypistä. Äijä kävelee silloin tällöin kaupungilla vastaan, samassa kaupungissa kun asustellaan. No mitäs tuosta? Olit tyytyväinen, kun sait kaupat tehtyä ja ostaja oli tyytyväinen saatuaan kitaran edullisesti. Ei se ole hänen vikansa, jos myit kitaran liian halvalla:) Jos taas hän pyysi kitarasta myöhemmin suurta ylihintaa, niin tuskinpa se kaupaksi meni. Ja voi toki olla, että hän pelkästään kokeili kepillä jäätä hintapyyntönsä kanssa. Mutta kuitenkin, kyllä monet ovat ostaneet halvalla ja myyneet kalliilla. Niin se maailma pyörii. |
J_Mikkonen 24.12.2007 22:03:58 | |
---|
No mitäs tuosta? Olit tyytyväinen, kun sait kaupat tehtyä ja ostaja oli tyytyväinen saatuaan kitaran edullisesti. Ei se ole hänen vikansa, jos myit kitaran liian halvalla:) Kuten sanoinkin, Eipä tuo minua haitannut, huvitti vaan. Ja tässä tapauksessa huvitti se kun luulin itse myyneeni ritsan kovaan ylihintaan. Mutta eipä tuo näkynyt menevän kaupaksi sitten enää. |
kipu69 24.12.2007 23:20:52 (muokattu 25.12.2007 09:54:25) | |
---|
blank "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |
Väsykäsi 25.12.2007 01:30:30 | |
---|
Itse möin aikoinaan vanhan keppini kyseiselle nimimerkille, kauppa meni hyvin kun ihan kasvotusten raha ja kitara vaihtoi omistajaa. Tosin viikon päästä tuosta kitara oli myynnissä huuto.netissä muutamaa hunttia kalliimmalla. Eipä tuo minua haitannut, huvitti vaan. Eipä tuosta jutusta paljon apua ole, mutta kertoo jotain tyypistä. Äijä kävelee silloin tällöin kaupungilla vastaan, samassa kaupungissa kun asustellaan. Itselläkin kävi tuommoinen kerran mielessä huomasin linekuutosen spider 2x50w vahvarin 160€ Tämä on oikea hinta mikä ilmoituksessa luki. ja oli vielä kunnossa. Ja sitten joku olisi vaihtanut ac30 tuohon vahvariin argh ja iskä sitte sano että ei oo rehellistä no elämä on Rokilla ei rikastu kuin roudarit! |
Väsykäsi 25.12.2007 01:34:08 | |
---|
Itselläkin kävi tuommoinen kerran mielessä huomasin lainkuutosen spider 2x50w vahvarin 160€ Tämä on oikea hinta mikä ilmoituksessa luki. ja oli vielä kunnossa. Ja sitten joku olisi vaihtanut ac30 tuohon vahvariin argh ja iskä sitte sano että ei oo rehellistä no elämä on ps tai no melkein samanlainen Kyllä... en ole humalassa!! Päätän viestin täältä tähän |
Sir Härö 25.12.2007 13:21:42 | |
---|
Nuo myyjät sai tavarasta paremman tarjouksen ja keksi hätävalheen teille. Näissähän varmaan paras menettelytapa on että tavara on niin kauan myynnissä kunnes sovitaan hinta, maksu ja toimitus tai kauppakohde laitetaan varaukseen tietyksi ajaksi. Kaupathan eivät ole vielä syntyneet jos... "Moro. Sulla on xxxxxxx myynnissä? Lähetätkö matkahuollon kautta jos maksan laitteen hinnan, xxx,xx, etukäteen?" "On joo. Toimitus matkahuollon kautta onnistuu." Kaupat ovat syntyneet jos... "Moro. Sulla on xxxxxxx myynnissä? Lähetätkö matkahuollon kautta jos maksan laitteen hinnan, xxx,xx, etukäteen? Toimitusosoite on xxxxxx xxxx xxx xxxxx. Annatko tilinumerosi niin siirrän rahat?" "Joo on. Matkahuolto ok. Lähetän laitteen kun rahat tilillä! Tilinum. xxxx xxxx" Nyt kaupat ovat jo syntyneet. Herrasmiessopimuksia. Rokkipolsii |
J_Mikkonen 09.01.2008 09:32:26 | |
---|
Mitenkäs tämä juttu on edennyt? |
Captain Farrell 09.01.2008 10:33:37 | |
---|
Mitenkäs tämä juttu on edennyt? Tein rikosilmoituksen. Nyt sitten vaan odotellaan... Badger and Bunny have got a secret hiding place in the forest. |
Lilli 09.01.2008 15:18:48 | |
---|
Tein rikosilmoituksen. Nyt sitten vaan odotellaan... Hyvä ratkaisu! Aina silloin tällöin täällä keskustelussa tulee esiin kaltaisia tapauksia (joku aikaisempi huijari joka saatiin Espoon käräjille, Veksi5, tämä) ja on hyvä jos tarmokkaan ja määrätietoisen toiminnan ansiosta rikollinen aines saadaan pysymään pois M.netin sivuilta. * vetäytyy tuolissa taaksepäin ja ihailee hengentuotettaan* "Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannuspäivänä 2000 |