Reddie 23.12.2007 20:46:53 | |
---|
Nyt on pakko vähän avautua: Oliin siis eilen katsomassa kyseisen keikan ja se oli EHDOTTOMASTI tämän vuoden kovin audiovisuaalinen kokemukseni. Ensinnäkin lähdemateriaali oli kunnossa. Bändi oli pirun kovassa vedossa, ja vierailijat Felix Zenger & Pekka Kuusisto hoiti homman kotiin. Mutta sit tän palstan aiheeseen : En ole oikeasti pitkään aikaan nähnyt tai kuullut vastaavaa valo- & miksaustyötä. Olikohan Mikael Riikonen -niminen hahmo se heidän valomiehensä? Oli kuka oli, mies oli loihtinut aivan uskomattoman valomaiseman Tavastian mustaan loukkoon joka ennen kaikkea tuki TÄYDELLISESTI biisien tunnelmaa. Show oli todella monipuolinen, mutta silti mies hoiti joka biisiin asiaankuuluvan tunnelman. Ja ne äänimaisemat.. Huhhuh.. En mä oikein voi muuta sanoa ku että kuka tahansa ,joka ylipäätänsä kerkeää pysymään moisessa mukana, on kova jätkä. Ja tää äänimies, jonka nimeä en kyllä nyt muista, ei pelkästään pysynyt mukana vaan sai kaiken kuullostamaan tasapainoiselta ja balanssissa olevalta. Ei mulla oikeestaan muuta. Kait tän kirjotuksen pointti oli vaan se, et halusin nyt kerrankin jakaa ruusuja niin aliarvostetulle tekniikan väelle. Jos tätä joku lukee joka tuntee kys. veikkoset niin taputtakaa mun puolesta selkään! |
Lennu 24.12.2007 00:05:13 | |
---|
Kyä Sonny Crockettilla on aina ollu tekniikka napissaan. Bändin lähtöbalanssi on jo niin hyvä kylläkin. Se perkansoittaja on mun idoli. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Se perkansoittaja on mun idoli. DJBB:ssä on kyllä ollut aina ihan luvattoman hyviä perkkareita. Ainakin Juusonik (Rinneradio jne.) on vaikuttanut tossa kokoonpanossa, mutta tänhetkinen lyömäsoittaja Rantasen Terokin on ihan vitun kova soittaja ja kaiken lisäksi tosi mukava tyyppi. Kudos. On-topiccia sen verran, että oon kyllä itsekin pariin kertaan nähneenä diggaillut DJBB:n liveäänestä tosi paljon. Paletti on jotenkin tosi hyvin hallinnassa, aina. |
miffe 24.12.2007 17:26:18 | |
---|
Olikohan Mikael Riikonen -niminen hahmo se heidän valomiehensä? Miika... Ja tää äänimies, jonka nimeä en kyllä nyt muista Teemu Korpipää, olettaisin. turkulainen |
Locrian 26.12.2007 15:33:10 | |
---|
Eiks Cal tee niiden saundit? Sama jäbä joka tekee COB:n. Vaik kai siellä tarvitaan tuuraajiaki. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua. |
miffe 27.12.2007 03:34:26 | |
---|
Eiks Cal tee niiden saundit? Sama jäbä joka tekee COB:n. Vaik kai siellä tarvitaan tuuraajiaki. Viimeks kun kuulin (dbtl) teki monnareita. turkulainen |
jorma666 27.12.2007 03:59:54 | |
---|
Eiks Cal tee niiden saundit? Sama jäbä joka tekee COB:n. Vaik kai siellä tarvitaan tuuraajiaki. Vittu mikä termi (tehdä soundit)... Kal tekee monitoreita molemmilla ko. bändeille. Eli osasyyllinen, mutta tuskinpa kädenjälkensä juuri yleisölle kuuluu (ja jos/kun kuuluu, jotain on pielessä..) we call it music - they call the cops |
Fuzzy Boner 27.12.2007 08:50:58 | |
---|
Korkalaisen Jaska on ainakin joskus miksuutellu DJBB:tä. Se on loistava. |
Reddie 27.12.2007 15:35:39 (muokattu 27.12.2007 15:36:07) | |
---|
Calia ei näkyny, Jaska (jos oikein muistan) oli monnareissa. Ja siis ilmeisen hyvin veti, koska bändi näytti nauttivan. :) |
stnprkl 27.12.2007 17:54:11 | |
---|
Calia ei näkyny, Jaska (jos oikein muistan) oli monnareissa. Ja siis ilmeisen hyvin veti, koska bändi näytti nauttivan. :) Kal on tuuraaja kuin myös minä ko. orkassa. Vakijätkiä on Teemo keulilla, Jaska monitoreissa ja Miika valoissa. Niin ja Kal tekee COB:n monitorit. Tuolla Tavastialla oli Teemu, Jaska ja Miika töissä, ton ekan viestin jo herroille välitin. Kiitokset arvostuksesta, muistamisesta ja kehuista. Heleijjaa Viltsu
audiokantaja |