Aihe: Kyselyä tabloista: Teharit - C'mon baby yeah
1
Lepra
23.12.2007 21:13:34
TIEDÄN ettei täällä tabloja julkasta MUTTA kysynkin, jos joku voisi laittaa linkkiä?

Oon koettanu kuumeisesti ja hermoni menettäen etsiä omista arkistoistani, kysellä kavereilta ja googlettaa Tehosekottimen C'mon baby yeah viisun tabulatuureja. Ei ole tullut osumaa ja nyt ketuttaa.

Olen sen verta laiska ja tyhmä paska etten jaksa alkaa ite sointuja ym. ettimään kitaran kanssa (ja noloa myöntää, oon soittanu kuitenkin biisiä oman bändin kanssa jotain viis vuotta takaperin keikoilla.. mutta tämä ihmismieli on reikiä täynnä ja tuppaa unohtelemaan asioita.) /:(

Joten, nyt hiphei! Kaikille heleää joulumieltä ja etsimään internetin ihmeellisestä maailmasta onnettomalle tyttöselle noita tabloja ja pelastakaa jouluni (tai ainakin tuleva keikka..) /:P

Kiitskiits, hyviä pyhiä!
Kuumetta aivoissa
Valdemart
23.12.2007 23:08:00

...onnettomalle tyttöselle...

Heh ovelaa, sanomalla tuon ei tule varmaan yhtään kommenttia siitä kuinka tabejen käyttö on väärin jne. ;) Sori ei musta ole apua, hyvät joulut kuitenkin kaikille.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Lepra
24.12.2007 20:36:46 (muokattu 24.12.2007 20:37:30)
Tiedän olevani sika ja otin ihan tietoisesti, vitsinä tuon "onnetton tyttönen" ja "joulun pelastaminen" käsitteet käyttöön... naiset osaa olla rottia. /:DD (No ei.. vitsi vitsinä, mutta tulosta tuli!)

Ja suurkiitos siitä! (samoin kuin huomautuksesta, en tuota osiota oo huomannutkaan... Tulee nykyjään harmillisen vähän vierailtua täällä keskusteluissa...)

Mutta hei, kiitos, kumarrus ja hatun nosto! Toivottavasti pukki toi ekstra lahjoja!

Hyviä pyhien jatkoja! /:)
Kuumetta aivoissa
Lepra
24.12.2007 23:24:59
Hei, muuten tosiaankin suurkiitos huomautuksesta! oompas ollu taas puusilmä... Nyt selailin kerralla koko keskustelun läpi ja jotakuinkin 20 viisua löysi tiensä arkistoihini! Jeijei!
Kuumetta aivoissa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)