MadMatt 23.12.2007 22:24:03 (muokattu 23.12.2007 22:25:55) | |
---|
No täällä viittoillaan ja otetaan kura vastaan! Hit me! Ei hyvä. ei huono. Eli tylsä kuitenkin. persoonatonta tavaraa joudun ikäväkseni sanomaan. Miks ihmisen pitää kaikki osaaminen peittää tolkutomaan kasari säröön ok mö öön plyesmies but... Nothin' but the blues |
Jos joku haluaa kritiikkiä reaaliajassa huonotuuliselta bluesmieheltä niin sitä tulee nyt. Ketä on seuraavana vuorossa? No annahan palaa. |
zakkhare 23.12.2007 22:53:16 | |
---|
Ei hyvä. ei huono. Eli tylsä kuitenkin. persoonatonta tavaraa joudun ikäväkseni sanomaan. Miks ihmisen pitää kaikki osaaminen peittää tolkutomaan kasari säröön ok mö öön plyesmies but... Kiitos. arvostan mielipidettäsi. Mutta tästä " tolkutomaan kasari säröön" oon niin saatanasti eri mieltä.. Onko toi sun mielestä oikeasti kasari, ja vieläpä tolkuton sellainen särö?? Huh ja hoh! Keep On Rockin'! |
MadMatt 23.12.2007 22:55:35 | |
---|
No annahan palaa. Soundi oli ihan hyvin upottettu taustaan mutta epäselväksi jäi mitä halusit sanoa. Vaikka bendaukset menisivätkin kuinka oikeaoppisesti tahansa niin se ei riitä. Jotain omaa lisää kuvioihin ensi kerralla niin se on siinä. Persoonaa kaipaisin lisää soittoon niinkuin sitä löytyy herroilta Stratomaster, Velsa, Kuha, BigPapa yms.. Nothin' but the blues |
MadMatt 23.12.2007 22:57:13 | |
---|
Kiitos. arvostan mielipidettäsi. Mutta tästä " tolkutomaan kasari säröön" oon niin saatanasti eri mieltä.. Onko toi sun mielestä oikeasti kasari, ja vieläpä tolkuton sellainen särö?? Huh ja hoh! En mä edes tiedä mitä kasari särö oikeasti on. mutta tuli vaan ensimmäisenä se mieleen. :) Nothin' but the blues |
Forest 23.12.2007 23:02:28 | |
---|
emmie osaa tiluttaa ku kotitarpeiks........enempikin yritän aina pysyä messissä kappaleen tunnelmassa.....ajatella sitä sooloa vähän niinku laulun kannalta.....se kun on tämmösen vanhan pierun mielestä mahtavampaa ku silmitön musiikillinen ilotulitus johon ei tosin eväätkään riitä kovin pitkälle.......mutta mitä näistä......näähän on vain maku asioita.......yks äidist ja toinen tyttärest......8) enkä miä osaa tiluttaa EDES kotitarpeiks...enempikin...kappaleen tunnelmassa...ja oon täsmälleen yhtä vanha pieru kun siä....enkä välillä omistanut edes sähkökitaraa (akustisella joskus satunnaisesti tuli bluesia veivattua) about 20:een vuoteen...ja sen kyllä kuulee kun vertaa mun tatsia sun tatsiin....mut ihan kiva taas yrittää rämpytellä....vaikka en tilusta välitä, niin on se kiva joskus kuulla kun joku hallitsee senkin taidon....kunhan ei tiluta koko ajan... :) "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
zakkhare 23.12.2007 23:09:54 | |
---|
En mä edes tiedä mitä kasari särö oikeasti on. mutta tuli vaan ensimmäisenä se mieleen. :) Ei herramunjee.... Ja piti kuitenkin sanoa se!? Älä nyt itseäsi nolaa. Edelleen arvostan suoria mielipiteitäsi! :) Keep On Rockin'! |
MadMatt 23.12.2007 23:18:16 (muokattu 24.12.2007 14:04:41) | |
---|
Ei herramunjee.... Ja piti kuitenkin sanoa se!? Älä nyt itseäsi nolaa. Edelleen arvostan suoria mielipiteitäsi! :) En mä mitään tässä nolaa. Mä oon vain edelleen se sama bluesmies mikä ei kaikkia asioita ymmärrä mut eikä mun tarviikkaan. Mulla on omat jutut ja sulla omat ja kritiikkiä on ihan terve heitellä välillä molemmin puolin. E: No joo. Sanoin vain mitä mieleen tulee fiilis pohjalta. Eihän tuo nyt mitään niin rakentavaa kritiikkiä ollut. Tänään sun soolosi voi kuulostaa taas ihan muulta. Lahjuspulloksi saatu Jameson väritti varsin voimakkaasti mielikuvia... Nothin' but the blues |
Lennu 23.12.2007 23:39:09 | |
---|
En mä mitään tässä nolaa. Mä oon vain edelleen se sama bluesmies mikä ei kaikkia asioita ymmärrä mut eikä mun tarviikkaan. Mulla on omat jutut ja sulla omat ja kritiikkiä on ihan terve heitellä välillä molemmin puolin. Mulle kans kommenttia. Shoot. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
MadMatt 24.12.2007 07:23:22 | |
---|
Mulle kans kommenttia. Shoot. Hyvä laulava vibra! tuli mieleen vähän Albert Collins. Hiukan oli yli suorittamisen makua mutta muuten ihan jees. Rentoutta lisää ni vielä paremmalta kuulostaa. Nothin' but the blues |
Krice 25.12.2007 22:57:20 | |
---|
Krice - Karsee soundi. Olen jo harjoitellut seuraavaa kisaa varten Grassroots-stratolla (yksikelaiset mikit), kevyellä vintage-mallinnuksella, tone puolivälissä kitarasta ja ilman plektraa. |
PappaSF 25.12.2007 23:51:53 (muokattu 26.12.2007 01:19:53) | |
---|
Löysin tuossa erään sivuston jossa on pohjia lisää. Osa pohjista on aika hyviä ja osa ehkä ei niin täydellisiä. Ajattelin taas tänne pistää tämänkin jakoon kun noita pohjia ei liene aina niin helposti löytyvän. Tuolta voi katella vaikka aakkosittain bändin nimen mukaisesti. Ite kopsasin muutaman mp3:n koneelle. http://www.guitarbackingtrack.com/ Hyviä joulun jälkeisiä hetkiä itse kullekin ja kohtahan se vuosikin vaihtuu ;-) |
ejhfi 26.12.2007 01:54:06 | |
---|
cflempka: 3p ejhfi Mukavia linjoja Danke schön! En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
cflempka 26.12.2007 09:53:53 | |
---|
Danke schön! Kiitos itsellesi. Kaunista soittoa! |
velsa 26.12.2007 14:02:53 | |
---|
Velsalle yksilöity arvostelu: jotenkin kuulostaa väsyneeltä, Jännite puuttuu. soundit ovat periaatteessa OK mutta silti jotekin ponnettomat sut tuntien, soitto laiskahkoa "kunhan jotain vetelen" osastoa. Sun tavaramekiksi muodostunutta vibraakin olis kaivannut lisää.... niin.....mun mielestä se alituinen raivoominen kitaran kanssa ei vaan läheskään aina puolusta paikkaansa.........ehkä se on sitten väsyneisyyttä ja laiskuutta.... ...mut pääasia et itellä on hyvä fiilis.......8) Kauas on pitkä matka........ |
cbs 26.12.2007 21:57:26 (muokattu 26.12.2007 22:08:01) | |
---|
No Johan Pomppas. Kiitokset pisteistä +kommenteista ja kippis sille. Edellisen skaban taustasta ei voi pistää paremmaksi, mutta ei se mittään. Ottaisin mielelläni seuraavaan turnajaiseen taustaehdotuksia vastaan joko pikaviestillä tai sähköpostiin. Yksi lainatavara löytyy, mutta tämän yhteisön versiot tai ehdotukset olisi paree. Odottelen huomiseen iltapäivään. Niin, miun omat kyhäelmät ei jostain syystä mene seulan läpi ;) |
Lennu 26.12.2007 22:02:44 | |
---|
Jotain laukkaheviä! Ka kun en ite pääse osallistumaan. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
blaekie 27.12.2007 12:32:53 | |
---|
Rouhee ja munakas tausta 111:ssa . ja onneks olkoon cbs:lle voitosta. Paras voitti ! Nii onkii ... |
GuitarManiac32 27.12.2007 13:15:07 | |
---|
Onnea cbs:lle täältä Saksasta. Uusi tausta on mahtava, mutta valitettavasti en ehdi täältä pois ajoissa osallistumaan. Toivottavasti skaba 112 on samalla tavalla rock. Linkit rakennuskuviini: http://img335.imageshack.us/gal.php?g=reunalistapetsitoinenkulma9zj.jpg
ja http://www.mikseri.net/users/kuvat.php?id=110922 |
SikaSilu 27.12.2007 14:17:33 | |
---|
Aika kinkkinen tämä 111. Kai sitä pitää jotain yrittää rääpiä. Nyt kun tuli se yks pointsikin, niin ei tarttee sitä kitaraa vielä polttaa... "Watch my back" sano kyttyräselkä... |