jannu 05.12.2007 00:29:55 | |
---|
Toki, mut ootko kuullut noita uusia liveversioita kyseisestä biisistä? Siinä levyversiossa on niin mahtavaa pehmeetä jatsimeininkiä, livenä tollasta jytäävää tomirunttausta. Eihän se nyt vaan toimi. Levyversio on munsta aika pirun kaukana pehmeestä. Jatsia ehkä vähän, mutta kyllä sen mun korvaan on enempikin helvetin raskassoutuinen goottisinfonia. Ja joo, on siitä aika ankeita livevetoja olemassa jo ihan Machina-kiertueen ajoilta. Välillä bändillä on ollut selkeästi ongelmia sovittaa uudelleen biisejään. Välillä tosin on onnistunut jopa mestarillisen hyvinkin. Niin joo, perkele jos eivät soita jäähallissa Starlaa. Sillon menee sipuli. Starla oli ehkä Tukholman keikan hienoin hetki. jotain muuta persoonallista |
piupau-kolibri 05.12.2007 12:28:41 | |
---|
Oho! Starla on kyllä paras biisi. Hmmm, uskaltaiskohan sitä ostaa lippua tonne? Vaarana on vaan se että menee maku vanhasta suosikista. Toisaalta taas voi kyllä tulla hieno ja nostalginen ilta. Ai että tätä valintojen maailmaa. |
Ze Kink 05.12.2007 15:32:38 | |
---|
Jeje, viime yöpäivityksessä oli tullut lisää kenttälippuja, ja sain kuin sainkin kaksi ostettua juuri äsken. Hätäilin siis turhaan. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
konehes 08.12.2007 00:13:29 | |
---|
Kiva kun käyttää nettiä vaan noin kerran kuukaudessa eikä seuraa muitakaan tiedotusvälineitä lainkaan. Tämäkin meni siis täysin ohi. No, onhan noita nähty. cherub with heavy metal machine |
Stain 08.12.2007 11:19:36 | |
---|
Kiva kun käyttää nettiä vaan noin kerran kuukaudessa eikä seuraa muitakaan tiedotusvälineitä lainkaan. Tämäkin meni siis täysin ohi. On sinne vielä lippuja. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
KillingMachine 10.12.2007 16:14:00 | |
---|
On sinne vielä lippuja. Ehkä konehes tarkotti että meni kenttäliput ohi niin kuin monelta muultakin, mukaanlukien minä. Se että istuu paikallaan kattomassa ja kuuntelemassa konserttia on melkein sama ku kotona ihailis bändiä DVD:ltä, ainakin minun näkökannassani. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Stain 10.12.2007 17:04:07 | |
---|
Se että istuu paikallaan kattomassa ja kuuntelemassa konserttia on melkein sama ku kotona ihailis bändiä DVD:ltä, ainakin minun näkökannassani. No en mä tiedä. Kyllä live on aina live. Mulle ainakin sama istuuko sitä vai seisooko. Vaikka täytyy myöntää että olisihan se kiva vähän pogoilla jonkun Cherub Rockin tahdissa. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
jannu 12.12.2007 16:15:05 | |
---|
Ehkä konehes tarkotti että meni kenttäliput ohi niin kuin monelta muultakin, mukaanlukien minä. Se että istuu paikallaan kattomassa ja kuuntelemassa konserttia on melkein sama ku kotona ihailis bändiä DVD:ltä, ainakin minun näkökannassani. Mä en ehtiny kenttälipuille 2000 Hartwallilla, mutta se ei estänyt mua pogoamasta siinä penkkirivistöllä ihan eläimenä. Olin kyllä aika yksin siinä riehuessani. :D jotain muuta persoonallista |
Heavy Metal Machine 20.12.2007 09:58:31 | |
---|
HELSINGIN JOKERIT 1967 |
wil-le 21.12.2007 16:01:19 | |
---|
Ehkä konehes tarkotti että meni kenttäliput ohi niin kuin monelta muultakin, mukaanlukien minä. Se että istuu paikallaan kattomassa ja kuuntelemassa konserttia on melkein sama ku kotona ihailis bändiä DVD:ltä, ainakin minun näkökannassani. Ainut ero on siinä että DVD:llä on paremmt soundit ja pääsee lähemmäs bändiä :D I lie for only you,
And i lie well hallelujah |
jannu 22.12.2007 01:59:07 | |
---|
Ainut ero on siinä että DVD:llä on paremmt soundit ja pääsee lähemmäs bändiä :D Hyville keikoille ei mennä soundien takia, vaan fiiliksen. Sitä samaa fiilistä on aivan turhaa edes yrittää löytää jostain tallenteilta. jotain muuta persoonallista |
konehes 23.12.2007 15:42:34 | |
---|
Mä en ehtiny kenttälipuille 2000 Hartwallilla, mutta se ei estänyt mua pogoamasta siinä penkkirivistöllä ihan eläimenä. Olin kyllä aika yksin siinä riehuessani. :D Sama juttu:) Nyt olisin kyllä halunnut kovasti kentälle, joten näkemättä jää. Eikä olisi kyllä varaakaan. cherub with heavy metal machine |
Neljän biisin ep "American Gothic" ulos tammikuussa: http://www.smashingpumpkins.com/news_2846 Voi visva mitä paskaa, ei kai nyt kukaan ihan oikeasti halua mitään tiedostoja koneellensa, vaan käsin kosketeltavan levyn. Helevetin kuustoista. cherub with heavy metal machine |
mrk 23.12.2007 15:55:58 | |
---|
Voi visva mitä paskaa, ei kai nyt kukaan ihan oikeasti halua mitään tiedostoja koneellensa, vaan käsin kosketeltavan levyn. Helevetin kuustoista. Sittenhän voit käydä ostamassa levyn kaupasta. "Short On Long Term Goals" |
jannu 23.12.2007 18:47:05 | |
---|
Voi visva mitä paskaa, ei kai nyt kukaan ihan oikeasti halua mitään tiedostoja koneellensa, vaan käsin kosketeltavan levyn. Helevetin kuustoista. Niin no, eurooppalaisia hemmotellaan taas ja täällä toi ilmestyy ihan levynä. Tämänkin tietäisit kun malttaisit lukea loppuun. ;D jotain muuta persoonallista |
konehes 24.12.2007 01:27:05 | |
---|
Niin no, eurooppalaisia hemmotellaan taas ja täällä toi ilmestyy ihan levynä. Tämänkin tietäisit kun malttaisit lukea loppuun. ;D Hehe, hupsista rallaa:) Tosiaan, "hieman" huolimattomasti luin tuon jutun.. Että eipä sitten mitään, hieno homma! cherub with heavy metal machine |
jannu 31.12.2007 14:46:08 | |
---|
Perkele, Ma Belle on törkysen kova biisi! Jotenkin käsittämätöntä, että jättivät tän ja Stellarin pois albumilta alun perin. jotain muuta persoonallista |
Heavy Metal Machine 31.12.2007 19:15:17 | |
---|
Perkele, Ma Belle on törkysen kova biisi! Jotenkin käsittämätöntä, että jättivät tän ja Stellarin pois albumilta alun perin. Stellar on kyllä jotain niin mahtavaa että. Hyvin toimii Siamese Dream uuden vuoden dogailun taustamusaksi :) Viskiä ja kolaa! Seuraavaksi Stellar. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
konnamatti 02.01.2008 22:03:01 (muokattu 02.01.2008 22:59:56) | |
---|
Mites tuo American Gothic? Onko mahtia vai pitäskö oottaa sitä fyysistä julkasua. Joku on varmaan jo ostanu? http://www.smashingpumpkins.com/news_2889 E: Sain ku sainkin, erittäin positiivinen yllätys. Rauhallista menoa. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
professori 14.01.2008 17:11:39 | |
---|
Kitaristit hoi. Kertokaa tyhmälle mitä juttuja kannattaa opetella, jos haluaa omaksua Corganin tyylistä soittoa? Mitä skaaloja jne kikkoja se pyörittelee. Vai onko tää liian offtopic :-? Varsinkin tämmöset Siva/Rhinoceros-tyyliset vingun vangun-soolot on parhautta. |