Mirrinsane 02.12.2007 21:57:28 | |
---|
kalamies#52 >-)))> |
Ratloz 02.12.2007 23:24:10 | |
---|
Värit tuo aina lisähintaa, mustalla tehtynä en hirveästi yli sataaviittäkymppiä maksaisi, voi olla, että menisi allekin. Ja riippuu paikasta missä ottaa. Itse tein päätöksen talouden ja muiden asioiden kannalta, että liikkeessä en enää käy kuvia ottamassa sillä tapasin erään herran joka on kuvia hakkaillu noin 10 vuotta ja tällä hetkellä tekee kotonaan vähemmän riistohinnalla ja hiton hyvää jälkeä. Siis kyseessä tosiaan ammattimainen tatuoija, ei mikään puoskari jolla on jotkut omatekemät koneet sun muut. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Mirrinsane 03.12.2007 07:23:09 | |
---|
Ja riippuu paikasta missä ottaa. Itse tein päätöksen talouden ja muiden asioiden kannalta, että liikkeessä en enää käy kuvia ottamassa sillä tapasin erään herran joka on kuvia hakkaillu noin 10 vuotta ja tällä hetkellä tekee kotonaan vähemmän riistohinnalla ja hiton hyvää jälkeä. Siis kyseessä tosiaan ammattimainen tatuoija, ei mikään puoskari jolla on jotkut omatekemät koneet sun muut. Tottapa tuo, maksoin omasta kuvastani satasen liikkeessä, joyel vissiin kaheksankymppiä ammattilaisen kotona. kalamies#52 >-)))> |
Lesko 03.12.2007 08:15:44 | |
---|
Värit tuo aina lisähintaa, mustalla tehtynä en hirveästi yli sataaviittäkymppiä maksaisi, voi olla, että menisi allekin. Värit tuo lisähintaa? Tuokin on kyllä niin hassu käsite, koska musta on väri muiden joukossa. "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Mirrinsane 03.12.2007 09:10:25 | |
---|
Värit tuo lisähintaa? Tuokin on kyllä niin hassu käsite, koska musta on väri muiden joukossa. Paitsi että musta pigmentti maksaa sikana vähemmän. kalamies#52 >-)))> |
BondakeBunny 03.12.2007 09:51:37 | |
---|
Siihen hintaan vaikuttaa kanssa kuvan monimutkaisuus/yksityiskohtaisuus ja koko. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
Mirrinsane 03.12.2007 20:39:56 | |
---|
Siihen hintaan vaikuttaa kanssa kuvan monimutkaisuus/yksityiskohtaisuus ja koko. Toisin sanoen. Kuva mukaan ja liikkeeseen. Hinnan osaa sanoa taiteilija itse. Kysyminen ei maksa mitään. kalamies#52 >-)))> |
Lesko 03.12.2007 20:56:56 | |
---|
Paitsi että musta pigmentti maksaa sikana vähemmän. Niin, mä en tiedä mistä tietosi otat, mutta usean tatuointiliikkeen tiedoissa, joita olen lukenut, on seuraavanlaista tai vastaavaa tekstiä: "-Tatuoinnin hintaan vaikuttaa koko, kuinka monimutkainen kuva on, kuinka paljon väriä kuvaan tulee. Värit eivät sinänsä maksa lisää vaan hinta tulee väritykseen kuluvasta ajasta, ei eri värien käytöstä." Tämä siis nopea ja suora lainaus 69tattoon sivuilta. Mutta huomasin kyllä, että joissain paikoissa lukee hinnan määräytyvän yksityiskohtien, koon värien yms. mukaan... en tiedä.. kai niitä sitten on tapoja niin monta kuin paikkaakin... :D "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Mirrinsane 03.12.2007 22:32:27 | |
---|
Niin, mä en tiedä mistä tietosi otat, mutta usean tatuointiliikkeen tiedoissa, joita olen lukenut, on seuraavanlaista tai vastaavaa tekstiä: ... Mutta huomasin kyllä, että joissain paikoissa lukee hinnan määräytyvän yksityiskohtien, koon värien yms. mukaan... en tiedä.. kai niitä sitten on tapoja niin monta kuin paikkaakin... :D Ainakin oman kokemuksen mukaan, muista kuin tatskaväreistä, väriaineiden koostumukset ja ainesosat on eri arvoisia. Samoin muistelen jonkun tatskatyypin sanoneen joskus jossain, tästä en takuuseen tosin mene, mutta melkein. kalamies#52 >-)))> |
BondakeBunny 04.12.2007 00:33:23 | |
---|
Sen kuvan kanssa on minusta silleen paras tehä, että kuva mukaan tatuoijalle ja sitte sanoopi paljoko on maksimi budjetti. Sitte tatuoija arvio sen koon mitä se suunnilleen tulee olemaan ja tämän jälkeen kuvan ottaja voi päättää haluaako sen. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
JivE 15.12.2007 13:33:12 | |
---|
Kai se riippuu aikalailla paikasta minkä hintainen kuva on ja miten se hinta määräytyy! Toisilla se määrääntyy väreistä ja monimutkaisuudesta sun muusta ja toisilla ihan vaan siitä kauan aikaa kuvan tekemiseen menee (minimitaksa on kuitenkin olemassa). Mutta muistakaa kaikki tämä tosiasia: Hyvät tatuoinnit maksaa! Kolmea paikkaa voin lämmöllä suositella www.tatuata.comwww.legacytattoo.fiwww.vidaloca.fiIf you give me interesting questions, i'll give you interesting answers. |
Nieby 16.12.2007 16:35:42 | |
---|
Uusin maksoi 80€ 2,5 tuntia teki mies töitä. Tuli helevetin hieno. Kuvaa tulee heti kun ruvet irronneet. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Stalkah 19.12.2007 13:21:15 | |
---|
kuulema tulee kuvaa tuosta edellisestä, siis "tulee". Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
inot88 21.12.2007 13:42:21 | |
---|
Puuuh, tänään kävin hakkauttamassa kolmannen tatuointini. Tuli tuohon ranteen ympärille jatkuen käsivartta pitkin ylös. Oli ensimmäinen kerta kun oikeasti pystyin sanomaan että *sattui* teki mieli melkeinpä irvistää, sen sijaan kummiskin hymyilin nätisti... Mutta hieno tuli, oli kivun arvoista :) |
MOiiiiiiiiiiiiiiiiiii! No nyt on omassa mun kuvassa käsi kuvassa, mun käsi! Siin näkyy setit ihan jees! Fakjeah! ja hyvää jouluu! Human nature. I do something nice for you, you do something nice for me, like not kill me. Next thing you know, we're friends.
MacGyver |
Nidhöggr 22.12.2007 20:10:33 | |
---|
MOiiiiiiiiiiiiiiiiiii! No nyt on omassa mun kuvassa käsi kuvassa, mun käsi! Siin näkyy setit ihan jees! Fakjeah! ja hyvää jouluu! Aika huima. "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
slowdive 22.12.2007 21:33:12 | |
---|
MOiiiiiiiiiiiiiiiiiii! No nyt on omassa mun kuvassa käsi kuvassa, mun käsi! Siin näkyy setit ihan jees! Fakjeah! ja hyvää jouluu! Hieno on! Ja koko käden kuvaksi mukavan selkeä ja ilmava, ei tule sellaista vähän tunkkaista tunnetta kuten vaikkapa Ville Valon kädestä, jota osuvasti on Black Horse -kalsareitten lahkeeksikin kuvattu... "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Hohhoijaa 23.12.2007 12:25:56 | |
---|
MOiiiiiiiiiiiiiiiiiii! No nyt on omassa mun kuvassa käsi kuvassa, mun käsi! Siin näkyy setit ihan jees! Fakjeah! ja hyvää jouluu! Hiton komea ja tyylikäs! |
RocknRoll 27.12.2007 20:52:03 | |
---|
Mikä muuten siinä kuvan ottamisessa tekee sen hinnan? Värit, koko ja tekijä tietysti. Mutta olen tässä miettinyt ei niin omaperäistä ratkaisua, mutta kuitenkin että ottaisin lieskan käsivarteeni. Siis sellaisen pelkän ääriviiva hässäkän, tyyliä autojen kyljissä olevaa siistiä liekkiä. Eihän tuollainen nyt hirveän kallis ole kun sitä mustettakin menee vain pikkuinen määrä koska ääriviivat on kyseessä. |
Mirrinsane 28.12.2007 11:44:45 | |
---|
Mikä muuten siinä kuvan ottamisessa tekee sen hinnan? Värit, koko ja tekijä tietysti. Mutta olen tässä miettinyt ei niin omaperäistä ratkaisua, mutta kuitenkin että ottaisin lieskan käsivarteeni. Siis sellaisen pelkän ääriviiva hässäkän, tyyliä autojen kyljissä olevaa siistiä liekkiä. Eihän tuollainen nyt hirveän kallis ole kun sitä mustettakin menee vain pikkuinen määrä koska ääriviivat on kyseessä. perushinta on siinä viiden-kuudenkympin paikkeilla, eli sen joudut vähintään maksamaan luultavasti kuitenkin. (ja mulle auringon yhteydessä sanottiin, että pelkät ääriviivat voi näyttää keskeneräisiltä, ota ihmeessä edes vähän varjostusta, onneksi kuuntelin) kalamies#52 >-)))> |