Synth 21.12.2007 23:29:21 | |
---|
elikkäs tuli kokeilumielessä ostettua hiilarit sähkösettiin, homma meni niin että kaveri kävi ostamassa ne enkä näin voinut niitä ensiksi koeajaa.. olin vaan kuullut että ne on kevyemmät ja kestävämmät mutta ensimmäisestä olen ainakin toista mieltä.. Pitää ruveta pädien herkkyyttä laskemaan jos tuollaisilla on soittaakseen ihan vakituisesti, mutta haukkuja on kuultu miten nämä rikkoo akustisten kalvot mutta mitenkä on sähköpädien laita? myös verkkokalvollisten.. Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä... |
McYaballow 22.12.2007 12:54:07 | |
---|
elikkäs tuli kokeilumielessä ostettua hiilarit sähkösettiin, homma meni niin että kaveri kävi ostamassa ne enkä näin voinut niitä ensiksi koeajaa.. olin vaan kuullut että ne on kevyemmät ja kestävämmät mutta ensimmäisestä olen ainakin toista mieltä.. Pitää ruveta pädien herkkyyttä laskemaan jos tuollaisilla on soittaakseen ihan vakituisesti, mutta haukkuja on kuultu miten nämä rikkoo akustisten kalvot mutta mitenkä on sähköpädien laita? myös verkkokalvollisten.. No ei niistä varmaan haittaa ole niille sähkörumpujen padeille, mutta suurin ongelma akustisten rumpujen ja symbaalien vahingoittumisen jälkeen on hiilikuitujen epämääräinen käyttäytyminen (rebound). Miks et soita vain puukapuloilla myös sähkörumpuja? Niiden soitossa kapulat kestävät jopa vuosia.. |
Mä olen kuullut semmoista että kädet hajoaa kun ei nuo hiilarikapulat yhtään jousta. Joskus testailin ja tatsi oli kyl semmonen että en yhtään eipäile. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Rumpukapulat 22.12.2007 14:05:41 | |
---|
Pienenä offtopikkina, hiilikuitukapulat on kyllä aivan hirveät. Tuntuma jotain aivan käsittämätöntä, ei reboundaa ja ikäänkuin joustaa ja lötkyy. Monestihan noita näkee ammattimuusikoilla livekeikoilla - etenkin raskaamman rokin soittajilla - mutta taitaa johtua ainoastaan siitä, että ne kestää osumaa. Kyllä mie soittelisin sähkörumpuja vain puukapuloilla, ei ne muovipellit ja -padit niitä riko. |
Syncopation 22.12.2007 20:39:47 | |
---|
hiilikuitukapulat on kyllä aivan hirveät. Olen samaa mieltä. Tatsi on niissä aika huono, luonnoton. Ja ne särkee peltejä ja rumpuja pahemmin kuin puukepit. |