Aihe: Slash
1 2 3 4 5 6 7 8 917 18 19 20 21
Peku911
21.12.2007 20:20:36 (muokattu 21.12.2007 20:21:07)
Joo kyllähän minäkin hänen suuri ihailijansa olen ja kyllä ei nykymaailmasta paremmalla lavashowlla ja ASENTEELLA soittavaa miestä löydy.

Mutta en sitten tiedä, mutta kyllähän tuo revolveri huonoa musiikkia on(minusta) ja kyllähän siinä uudessa libertad levyllä slashkin sortuu tiluttamaan ja se ei vain toimi hänellä.. "Valitettavasti" itse olen sitä mieltä, että ilman akselia ei kunnon biisejä vain synny ja kun kuuntelee tuon "uuden" Guns N' Rosesin uutta materiaalia niin kyllähän se huomattavasti parempaa on kuin velvetin, mutta nämähän ovat makuasioita.

Mikään ei voita vanhoja Gunnareita..

Oho tuli tuplat:S
brn2sk8
21.12.2007 22:02:10
Olen fani, totisesti...

Heh, oli hyvä kun luen tätä mötley cruen the dirtin suomenkielistä painosta ni siinä kun selittää että "rokkistaralla ei voi olla kihara tukka... ja slashillakin on möyhö" :DD Repeilin sille, slashilla ei oo kihara vaan möyhö... hehee

Oon pyrkiny slashia jäljitteleen mahdollisimman paljon, se on niin cool ja soitossa on se svengi... Tänään kun soitin meidän koululla sähköskitalla semmosen medleyn ni lopetin sen slashintyyliseen kummisetäcoveeraukseen, oli aika siistiä vaikka yleisö olikin ihan vitsin kuiva niin että oisin voinu kusta niiden päälle nesteiden säilyttämiseks.. Ja miettikääs, soitin vajaan kymmenen minsaa soolottelua ja sain 25e oppilaskunnalta!
Cry Baby and ask me WHY WHY
covenant
21.12.2007 22:10:23
Se oli se vuosi ku pääsi ala-asteelta ja kaveri tuli käymää Appetite levyn kanssa, siitä asti on kitaraa soitettu! Slash on kuningas, tyyli kohillaa ja soolot parhautta!
Peku911
21.12.2007 22:23:42
Se oli se vuosi ku pääsi ala-asteelta ja kaveri tuli käymää Appetite levyn kanssa, siitä asti on kitaraa soitettu! Slash on kuningas, tyyli kohillaa ja soolot parhautta!

Miksköhän kaikki ovat alkaneet ala-asteella diggailee?...Ihme homma. Itsellä sama ajankohta kylläkin.. Ehkä se siinä iässä uppoaa parhaiten:)
Valdemart
21.12.2007 23:33:54

Miksköhän kaikki ovat alkaneet ala-asteella diggailee?...Ihme homma. Itsellä sama ajankohta kylläkin.. Ehkä se siinä iässä uppoaa parhaiten:)

Siinä iässä ollaan valmitaa ihnuttamaan kaikkee mikä liikkuu ja on sekasin ja on cool ja on rockstar ja omaa bändin, jonka laulaja laulelee pelkissä boksereissa. Sitten myöhemminkin siitä voi digata, mutta jos tuolloin ei ole löytänyt esim. juuri gunnareita, ei heitä löydä koskaan. Itse pelastuin täpärästi.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Abysmal
22.12.2007 11:00:46
"Valitettavasti" itse olen sitä mieltä, että ilman akselia ei kunnon biisejä vain synny.

Jotenkin koomista, nimittäin jostain syystä Axl nostetaan aina esille puhuttaessa kappaleista, joita Slash on viime aikoina sävellellyt ilman häntä. Ei ne Guns N' Rosesin kappaleet vain pelkästään Rosen läsnäolon ansiosta syntyneet.
Peku911
22.12.2007 11:36:05
Jotenkin koomista, nimittäin jostain syystä Axl nostetaan aina esille puhuttaessa kappaleista, joita Slash on viime aikoina sävellellyt ilman häntä. Ei ne Guns N' Rosesin kappaleet vain pelkästään Rosen läsnäolon ansiosta syntyneet.

Joo eivät ei. Mutta onko Gunnareiden jälkeen Slashillä ollut enää sitä samaa "massiivisuutta ja mahtipontisuutta" niissä kappaleissa ja sen se Axl toi!

Ja toisekseen kyllä se oli Izzy joka ne soolotkin sillon slashin kanssa väsäili, että ei se slash niitäkään itse tehnyt, mutta silti paras jätkä on ja mikään ei sitä vähennä, koska sehän ne on soittanut!.
Abysmal
22.12.2007 11:54:05 (muokattu 22.12.2007 12:02:06)
Joo eivät ei. Mutta onko Gunnareiden jälkeen Slashillä ollut enää sitä samaa "massiivisuutta ja mahtipontisuutta" niissä kappaleissa ja sen se Axl toi!

Ja toisekseen kyllä se oli Izzy joka ne soolotkin sillon slashin kanssa väsäili, että ei se slash niitäkään itse tehnyt, mutta silti paras jätkä on ja mikään ei sitä vähennä, koska sehän ne on soittanut!.

Itse annan ehkä eniten arvoa juuri Izzylle Gunnari-biisien sävellyksistä, mutta ilmeisesti aika pitkälti ovat kuitenkin yhteistyönä ne oikeasti hyvät kappaleet syntyneet. Ja tuosta mahtipontisuudesta voisin sanoa, että melko harkitusti Slash on sen tainnut jättää pois. Ukkohan inhosi kuulemma juuri noita Guns N' Rosesin mahtiballadeja ja ajoi kokoajan mutkatonta rokkilinjaa soitossaan. Ja tuota rokkityyliä varmaan se haluaakin toteuttaa Velvet Revolverin kanssa.
Juzpe
22.12.2007 12:32:28

Mutta onko Gunnareiden jälkeen Slashillä ollut enää sitä samaa "massiivisuutta ja mahtipontisuutta" niissä kappaleissa ja sen se Axl toi!

Ootkos kuunnellut snakepittiä? Minusta siinä bändissä slash on parhaimmillaan sekä sävellyksellisesti, että soitannollisesti. Tokihan Appetitelta löytyy nuoruuden intoa ja Illusioineilta stadionrokkia, mutta snakepit laid-back takapihagrillibileboogiehardrock on jotenkin vaan helvetisti tarttuvampaa ja nautittavampaa kuunneltavaa.
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
trent
22.12.2007 23:16:46

Ööh, miksiköhän? Itsehän olin ala-asteella 80-90-lukujen taitteessa...
Mitä tehä jos ei blästbiitit lähe? -Runpali hetkeks ulos 30 asteen pakkaseen ja uus yritys
M!Xu
23.12.2007 16:06:43

Tämä äijä on syy siihen, miksi vanhempani joutuvat kuuntelemaan soittoani pahimmillaan kuusikin tuntia päivässä. Slash on syy siihen, miksi koskaan aloitinkaan soittoharrastuksen. Herra on myös syy siihen, miksi käytän improtessa ihan liikaa pentatonista ja bendejä. Helvetin tyylikäs soittaja ja säveltäjä. Suosikkejani.
Pöö.
pulliha
23.12.2007 16:22:36
Fani oon joo mut se o vähän "pehmentynyt" kun siirty VR:ään. Ei siis mitenkään huonosti vaan just paremmin ei oo aina nii paljo säröö ja vähän atakkia enemmän niinku itteki sano josain haastattelus. Sit tota droppi D on alkanu käyttää useesti, johtuukohan Kushnerista vai mistä...
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
MauCer
24.12.2007 16:26:37
Joo eihän läsä enää entisensä ole. Velvetissä jotekin tuntuu ettei läsän kitarointi ole niin suuressa osassa enää, ja on yhtä tavallista kuin missäkin muussa bändissä.
ANtTIKRISTUS
25.12.2007 14:32:35
Yliarvostettu, ei mitenkään hääppöinen kitaristi. Perussettiä.
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
MauCer
26.12.2007 01:08:45
Yliarvostettu, ei mitenkään hääppöinen kitaristi. Perussettiä.

Äläs sinä kuule, läsä omaa aivan oman tyylin, joka ei oo keneenkään verrattavissa! Ylipäätänsäkkään en ymmärrä sanan "yliarvostettu" massakäyttöä.
Peku911
02.01.2008 13:24:44
Äläs sinä kuule, läsä omaa aivan oman tyylin, joka ei oo keneenkään verrattavissa! Ylipäätänsäkkään en ymmärrä sanan "yliarvostettu" massakäyttöä.

Asiaa!! Miten edes voi olla "yliarvostettu"...Ehkä, jos saa ihmiset kiinnostumaan täytyy silloin jo olla jotain ihmeellistä.

"Aliarvostettu" termin ymmärrän, mutta ylitse ei voi minusta ketään arvostaa.

Kyllähän se oli oikeastaan pää-osassa akselin kanssa Gunnari aikaan ja nykyään soolot eivät ole yhtä hienoja, joten hänet on laitettu yhden veroiseksi muiden bändin jäsenien kanssa. Ei se varmasti bändissä ole päätetty, että nyt et sinä sooloile, mutta velvet ei vaan kiinnostaa niin suurta kansaa. Ehkä he soittavat nykyään sitä mitä haluavat, mutta kyllä miljoonat jäi sinne Axl aikaan. Valitettavasti.

Raha-asiatkin on pakko ottaa puheeksi, kun he kuitenkin työkseen hommaa tekevät. Mutta eiköhän ruisleipää vielä Slashkin pöytään saa.
Troomeri
04.01.2008 22:32:13
Slash on kingi
Elbura
05.01.2008 00:47:06
mun mielestä parasta slashissa on se, että vaikka se ei soittais les paulilla ja jcm 800:n kautta kaulamikillä ja säröllä niin silti sen soiton tunnistais jo muutamasta nuotista

Sehän siinä on, ku Slashilla on oma signature nuppinsa. Muistaakseni JCM900 joku modifikaatio.
Elbura
05.01.2008 00:49:53
Asiaa!!...

...Raha-asiatkin on pakko ottaa puheeksi, kun he kuitenkin työkseen hommaa tekevät. Mutta eiköhän ruisleipää vielä Slashkin pöytään saa.

Luulempa, että Slash saa myös 50% tuloistaan nykyään lehtien haastatteluista, kuvista, ja kaikesta missä lukee "Slash" tai on pörröä(;)) tai silinteriä. Loput sitten tulee GnR rojalteista ja radiosoitosta(tuleeko rojalteja radiosoitosta, vai pelkästä levynmyynnistä?). Aika vähän luulisin VR:n puolelta tulevan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)