Aihe: Kokemuksia Esp Ltd M-1000
1 2
Sicktoid
18.12.2007 11:17:30
M-1000:n olisin muuten varmaan ostanutkin, mutta EMG-81 tallamikkinä Leppäbodyssa kuulostaa kovin ohkaiselta minun korvaani... Ei, vaan vielä pahempaa: EMG-81 kaulamikkinä leppäbodyssa kuulostaa kovin ohkaiselta minun korvaani...

Mutta tuohan korjaantuu jo pätevällä equlla ja jos ei korjaannu, niin mikithän voi aina vaihtaa. Mitään muuta valituksen aihetta minulla ei tuosta kitarasta ole. Hyvä soittotuntuma, mukava kaula ja hyvät osat. Loisto vehjes.
Liikaa ei ole tarpeeksi.
Tooppi
20.12.2007 17:10:20
Kun tuossa nyt floikasta puhuttiin, niin itse hieman harmittaa, kun en ostanut floikallista kitaraa. Olen soitellut vasta vuoden ja ajattelin, etten tietenkään tarvitse floikkaa, kun enhän edes osaa soittaa kunnolla mitään mihin sitä käytettäisiin.

Minullakin oli tuo squieri ensimmäisenä kitaranani, jolla soittelin vähän päälle puoli vuotta. Ostin pari kuukautta sitten ESP LTD EC-500:n, joka kyllä minun korvaani kuulostaa aivan mahtavalta ja muotokin on lähes täydellinen, mutta floikka tästä vaan puuttuu. Kannattaa ehdottomasti testailla tarpeeksi tuota floikkaa ennen kitaran ostoa.
Xizor
22.12.2007 02:30:51
Kun tuossa nyt floikasta puhuttiin, niin itse hieman harmittaa, kun en ostanut floikallista kitaraa. Olen soitellut vasta vuoden ja ajattelin, etten tietenkään tarvitse floikkaa, kun enhän edes osaa soittaa kunnolla mitään mihin sitä käytettäisiin.

Minullakin oli tuo squieri ensimmäisenä kitaranani, jolla soittelin vähän päälle puoli vuotta. Ostin pari kuukautta sitten ESP LTD EC-500:n, joka kyllä minun korvaani kuulostaa aivan mahtavalta ja muotokin on lähes täydellinen, mutta floikka tästä vaan puuttuu. Kannattaa ehdottomasti testailla tarpeeksi tuota floikkaa ennen kitaran ostoa.

Jos olet vasta vuoden soitellut, niin "floikka-kikat" ei ehkä ole se tärkein juttu mihin kandee panostaa.. =)

Niitä ehtii sitten treenailla myöhemmin kun perusasiat on kunnossa......sen floikan tuoma lisäanti on kumminkin kitaransoitossa kokonaisuudessa aika pieni asia..
The difference between genius and stupidity is that genius has limits.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)