isojussi 18.12.2007 22:55:36 | |
---|
Mahtoi Pulliasta, Topia ja Silmua vituttaa. Ehkäpä se kakkoseksi jäännin syy löytyykin kahdesta kotaan tuota lausetta? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jakeni 18.12.2007 23:55:54 | |
---|
Täytyy sanoa että olipas aikas maukas ja tasokas joulukonsertti tänään Finkuilla ja Hulluilla ,Järvenpäässä. On ne saatana vie vaan ammaäijiä,ei voi kuin ihailla tyylikästä vetämistä! Sali oli täynnä ja soundi erottelevainen sekä hyvä balanssi,,mm. vocal reverbin käyttö oli myös hienoa. Täydet pisteet Eastwayn kundeille:homma oli nipussa ja valot ok,mielestäni. (yamahan SPX-900 efektillä ei muuten parempia "pikkuoravia" saa,tuntuu tulevan suorasignaalia liikaa ja menee jotenkin murolle?) -Hyvä nautittava homma,kiitos kaikille! t.JN Tultiin kakkosena,lähettiin ykkösenä! |
Coelhinho21 19.12.2007 00:23:22 | |
---|
Jytäliitolle kehut hienosta setistä. Urku huusi komeasti. Täältä komppausta myös Jytäliitolle ja kiitokset, viihdyttiin. Toivebiisikin pölähti samantien. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
isojussi 19.12.2007 00:50:57 | |
---|
...yamahan SPX-900 efektillä ei muuten parempia "pikkuoravia" saa,tuntuu tulevan suorasignaalia liikaa ja menee jotenkin murolle?... Ai se oli se mylly. Laskentateho ei tunnu riittävän - tulee semmonen "digivikinä" -Hyvä nautittava homma,kiitos kaikille! Joka tapauksessa ehdottomasti juuri näin! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mikaman 19.12.2007 10:57:06 (muokattu 19.12.2007 12:06:50) | |
---|
Vai poistuivat voittajina lavalta niin kuin yksi bändi on mun kuullenkin sanonut. Kukas ne järjestykseen pistää ja millä perusteella. Voi vittu mitä touhua. "Kakkoseksi jäivät." Erittäin suuri HÄHHÄH vaan tähän paikkaan. Älkää ny ottako liian tosissaan ;) Topi oli aika kännis, muutenki Agents keikalla. Ainakin kaksin puolin talutettiin keikan jälkeen Cadillaciin. Ja saundi oli huono (paikan syytä), Pulliasen kitara liian hiljaa ym. Se nyt vaan on niin, että meilläpäin, on sitten kuka tahansa pääesiintyjänä, niin nää maakunnanbändit vetää aina paremmin. ;) Kansan äänestää jaloillaan! "On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa. Jopa luulis, että ei oo mua kovempaa..." -Mika Sundqvist |
vesku.ka 19.12.2007 12:34:01 | |
---|
Tässä voiskin kehua, että Jorkka on Suomen paras ja ainoo kunnollinen rautalankasolisti. Tarkistappa lääkitys. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
sabian 19.12.2007 17:40:36 | |
---|
Ai jaa? Harva tässä maassa vetää pop-iskelmä-balladit niin tyylikkään vähäeleisesti ja uskottavasti kuin Lammela. Pitäiskö kaikkien laulaa epävireisellä humalaismylvintämöuruamisella tai (sulle ehkä läheisemmällä) Servo-tyylisellä huohotusvibralla? Ei luojan kiitos. Tässä voiskin kehua, että Jorkka on Suomen paras ja ainoo kunnollinen rautalankasolisti. Älä nyt saatana suutu. Ne on jussi kuule niitä makuasioita. Jos sä tykkäät lammelasta ok, minä en tykkää. Tästä maasta löytyy paljon huonompiakin laulajia kuin lammela mutta paljon parempiakin,mun mielipide edelleen. Ja mitä servon tulee niin omassa kategoriassaan ok. Ja ei se nyt niin lähellä mun sydäntä ole kun kuvittelet. Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä |
mack the knife 19.12.2007 18:01:14 | |
---|
Älkää ny ottako liian tosissaan ;) En mä liian tosissaan ottanu. Olen vain kuullu tuollaisen "voittajana poistuttiin" -lauseen livenä. :) COVS n:o 1. |
humppahanuristi 19.12.2007 20:26:36 | |
---|
Tässä voiskin kehua, että Jorkka on Suomen paras ja ainoo kunnollinen rautalankasolisti. Jaa, missäs RAUTALANKAorkesterissa se sooloilee? ;)
Humpasta rautalankaan... |
merirosvokissa 21.12.2007 14:36:34 | |
---|
Pitää kehua että täällä tanssimusiikin keskustelualueella on tähän asti ollu hauskimmat jutut kun oon päässyt lukemaan erinäisistä kommelluksista orkestereilla, kiitos tästä. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal -
Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF |
Sertzo S 21.12.2007 14:57:37 | |
---|
Pitää kehua että täällä tanssimusiikin keskustelualueella on tähän asti ollu hauskimmat jutut kun oon päässyt lukemaan erinäisistä kommelluksista orkestereilla, kiitos tästä. Juu, ole hyvä vaan. Täällä on tyyppejä, joille tapahtuu koko ajan jotain merkittävää ja kummallista. ;) |
paice60 21.12.2007 15:28:43 | |
---|
Juu, ole hyvä vaan. Täällä on tyyppejä, joille tapahtuu koko ajan jotain merkittävää ja kummallista. ;) Se on kun tarpeeksi paljon liikkuu niin varmasti tapahtuu. Jos on vain kotona niin tapahtuu vähemmän. Vittu näitä hommia. |
Se on kun tarpeeksi paljon liikkuu niin varmasti tapahtuu. Jos on vain kotona niin tapahtuu vähemmän. Arkimedeksen laki:Rapatessa roiskuu. G strings are for strippers! |
Sertzo S 21.12.2007 21:37:06 | |
---|
Arkimedeksen laki:Rapatessa roiskuu. Yksi tulkinta tuokin. ;) |
merirosvokissa 21.12.2007 21:40:48 | |
---|
Kyllä meikällekin tapahtuu kaikenlaista mutta ei ne tähän musiikkihommaan niin kauhiasti liity. :) http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal -
Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF |
poppamies 21.12.2007 21:42:59 | |
---|
Kyllä meikällekin tapahtuu kaikenlaista mutta ei ne tähän musiikkihommaan niin kauhiasti liity. :) Noh, se on kuule vain ajan kysymys niin kaikki on yhtä ja samaa sotkua. G strings are for strippers! |
Fuzzy Boner 21.12.2007 21:45:05 | |
---|
Noh, se on kuule vain ajan kysymys niin kaikki on yhtä ja samaa sotkua. Harvoin oon poppis ihan samaa mieltä sun kanssa mut nyt oon. pus ( hymiö ) |
Riksteri 21.12.2007 21:48:01 | |
---|
Sotku © on copyrightilla suojattu tanssilaji, jota aion tulevaisuudessa hyödyntää kaupallisesti. |
poppamies 21.12.2007 21:52:51 | |
---|
Harvoin oon poppis ihan samaa mieltä sun kanssa mut nyt oon. pus ( hymiö ) Noh, ei sinun kuulukaan olla. Sinä oot vain haitarinsoittaja ja minä olen sentään sähköbasisti. G strings are for strippers! |
poppamies 21.12.2007 21:54:25 | |
---|
Sotku © on copyrightilla suojattu tanssilaji, jota aion tulevaisuudessa hyödyntää kaupallisesti. Noh, suurin osa tanssiorkestereista soittaa juuri sitä. G strings are for strippers! |