porsas 29.01.2004 10:28:44 | |
---|
kertokaas mikä ois sellane halpa ja hyvä haitsu ku nyt on vaan tuo paisteen 302 ja tekis mieli sotkea se suohon..onko sabianilla halpoja haitsuja et niit kannattas ostaa |
Alpha 29.01.2004 10:30:55 | |
---|
halpa No toi 302... hyvä Esim joku Zildjianin K-sarjan verme... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
porsas 29.01.2004 10:32:03 | |
---|
No toi 302...
Esim joku Zildjianin K-sarjan verme... jaahas vainiin |
porsas 29.01.2004 10:35:05 | |
---|
No toi 302...
Esim joku Zildjianin K-sarjan verme... mut nehän nyt on nii ... kalliita että huhhuh..ei oo oikee varaa nii kalliiseen värkkiin..mut hyviä ne kuulemma on |
juoni 29.01.2004 10:53:46 | |
---|
Jos haluat halvan ja hyvän niin osta molemmat, mutta suht' hyvä ja kohtuuhintainen on esim. Paiste Alpha tai jopa 802. Lahjattomat Treenaa |
Niskamies 29.01.2004 11:04:46 | |
---|
Osta torilta Sabian B8 haikat, oli vissiin joku 60 euroa. Pieksee mielestäni 802:set ja Alphat. |
Niskamies 29.01.2004 11:05:21 | |
---|
Jos haluat halvan ja hyvän niin osta molemmat, mutta suht' hyvä ja kohtuuhintainen on esim. Paiste Alpha tai jopa 802. Pieni korjaus, mutta Alphat on kalliimmat/paremmat ku 802:set. |
porsas 29.01.2004 11:14:49 | |
---|
Jos haluat halvan ja hyvän niin osta molemmat, mutta suht' hyvä ja kohtuuhintainen on esim. Paiste Alpha tai jopa 802. paisteen 802:lla oon soitellu mut en niiden äänestä tykänny yhtään,ei jotenki soinu..paljoko noi alphat maxaa nykyään? |
Alpha 29.01.2004 11:30:34 | |
---|
paisteen 802:lla oon soitellu mut en niiden äänestä tykänny yhtään,ei jotenki soinu..paljoko noi alphat maxaa nykyään? Kattele vaikka www.soitinlaine.fi noita hintoja... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Niskamies 29.01.2004 11:48:08 | |
---|
paisteen 802:lla oon soitellu mut en niiden äänestä tykänny yhtään,ei jotenki soinu..paljoko noi alphat maxaa nykyään? Beekasit on mun mielestä paremmat ku alphat, ja halvemmat. Alphat on hirveitä, Eikös niin Alpha? |
Alpha 29.01.2004 11:56:39 | |
---|
Beekasit on mun mielestä paremmat ku alphat, ja halvemmat. Alphat on hirveitä, Eikös niin Alpha? Juu eihän noi mitään huippu peltejä ole, mut esim toi mun Alpha Power Ride (sori Mikko A) on pelti josta en vähään aikaan luovu. Ääntä lähtee tarpeeksi, terävyyttä ja kirkautta enemmän, ku tuossa Meinlin Laserissa...kuvusta mahtava ääni... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Velmeri 29.01.2004 13:06:11 | |
---|
No niin, jos halpoja haikkoja etsit niin osta pois minulta Sabianin B8-satsi. Ovat taatusti parempaa kuin Paisteen 302-sarja ja muittenkin merkkien halpikset ovat mielestäni kaukana näistä. Soveltuu hyvin esim hiukan rokimpaan soittoon. En näillä nyt studioon lähtisi, mutta täytyy todeta että olen itse soitellut kyseisillä pelleillä 2v ja noin kymmenkunta keikkaa. Voin antaa noille vielä jonkun sortin 2kk henkilökohtaisen takuun jos tuo peltien ikä kovasti mietityttää Seuraava askel olisi mielestäni sitten jo ostaa kunnon laatupellit. Itse siirryin noista Zildjianin A-customeihin ja onhon noilla eroa kuin yöllä ja päivällä. hintalappukin alkaa tosin jo pyöriä useissa satasissa joten jos halpaa haluat niin ota yhteystiedot torilta. |
hgr 29.01.2004 13:41:29 | |
---|
Mainostan tässäkin threadissa tota Meinliä, eli Byzance-sarjan pellit ovat todella hyviä. Vetävät kyllä täysin vertoja muille merkeille mutta esim. 14" haitsut maksaa 239 e. http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat |
Alpha 29.01.2004 13:44:27 | |
---|
Höpötämpä nyt taas aikani kuluksi Alphoista: Siis Alphathan on kohtuu hyviä symbaaleja hintaluokassaan. Itse olen nyt about 7-8 vuotta soittanut kyseisillä pelleillä, enkä mitään hirvittävän huonoa voi niistä sanoa. Loistavia esim tanssimusiikkiin...kokemusta löytyy eli tarpeeksi ohuita, että ei tartte niin pirun kovaa lyödä saadakseen hyvän soundin. Rankemmassa musassa toimii myös vallan mainiosti...tästäkin kokemusta. Jos nyt taas sitten aletaan vertaileen tuota Alphan Power Ridea Meinlin Laser Rideen, ni Alphassa terävämpi ääni ja pidempi sustain. Laser hiukan "silkkisemmän" ja tukkoisemman äänensä puolesta sopii loistavasti esim juuri tanssimusiikkiin. No niin...meni taas niin offiksi ku voi mennä... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Jos halpista haluat niin B8 ja jos on enemmän rahaa niin B8pro. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
AoA 31.01.2004 19:27:49 | |
---|
Kyllä alphan haitsut on ihan kohtalaiset. Ainakin todella kestävät jos sitä hakee... -Anssi |
Youni 31.01.2004 21:12:20 | |
---|
Sekin on niin kuulijan korvissa, että mikä on hyvä haitsu. Pelleissä nyt on vaan erilaisia ääniä. Olen itse miettinyt tätä pitkään, että kannattaako maksaa jostain signatureista, jos on tyytyväinen vaikka Alphoihin. Jos tykkää jostain saundista, niin sitten tykkää, ei siitä kannata ajatella, että noi maksaa paljon, ne on varmaan hyvät. Kestävyydestä en tiedä, mutta en itse ainakaan saa peltejä rikki normaalisoitossa. |
zzound 01.02.2004 00:37:09 | |
---|
Aplhat on ihan ok varsinkin hintaansa nähden. Mutta kannattaa zekata Sabianin halvemmat sarjat kans, en nyt muista hintoja, mut ainakin pro sarjalaisista löytyy ihan oikeesti laadukkaitakin peltejä... |
v bear 04.02.2004 13:21:21 | |
---|
kannattaa perehty stagg mallistoon! siel o kaikenlaista karismaattinen rytmiguru |
OpaqueBuff 05.02.2004 00:04:09 | |
---|
Sellaisia ei olekaan! Se olisikin vallankumouksellista! Hyvä ja nopea ei ole halpa Halpa ja hyvä ei ole nopea Nopea ja halpa ei ole hyvä Vai miten se nyt menikään..? |