KoskPaavo 18.12.2007 12:30:06 | |
---|
Eiköhän jokaisen kannata keikalla olla mahdollisimman luonnollinen, toiset hymyilee ja toiset ei. Eihän niistä Finkuistakaan kaikki hymyile , Jussi lähinnä ja Arska yrittää , loput on naturell. Jos bändistä välittyy luonnollisen olotilan viesti niin se riittää minulle. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
half 18.12.2007 13:15:56 | |
---|
Mulla oli kerran oikein kunnon jysäri keikalla ja irvistelin välillä tuskissani. Yleisöstä jotkut katsoivat kummissaan minua. Jysäri ja vain kerranko? |
Sertzo S 18.12.2007 13:24:14 | |
---|
Jysäri ja vain kerranko? Tuo oli pääkipuineeen poikkeuksellisen kova jostain syystä. |
sabian 18.12.2007 17:49:15 | |
---|
Kyllä se vaan on niin raadollista, että sitä saa mitä tulee. Jännittää niin saatanasti että mikä sieltä sitten tulla tupsahtaa. Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä |
EP 18.12.2007 18:07:40 | |
---|
Kyllä! ..tapahtuipa mitä tahansa :) |
baron 18.12.2007 21:13:51 (muokattu 18.12.2007 21:14:10) | |
---|
Mulla nyt on sellainen tapa, että jos yksikin yleisöstä taputtaa piisin jälkeen, nousen kiippareiden takaa seisomaan ja kumarran kiitokseksi (ikäänkuin se olisi mulle tarkoitettu:-) Kerran kuulin jälkeenpäin, että joku jengi piruillakseen halusi nostattaa mua, mutta sen verran meni pieleen, että taputus on tarttuvaa ja jotkut muutkin, joiden ei ollut tarkoitus taputtaa, erehtyivät mukaan. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Status 18.12.2007 23:10:25 | |
---|
Helkkarin hyviä vastauksia ja palautteita.Henk.koht.olen sitä mieltä,että terve hymy ei oo pahaksi.Näyttää hyvältä ja jengi näkee,että jätkät nauttii työstään.On tosin sattunut kohdalle useampiakin keikkoja,ettei juuri naurattanut.Nyt niitä voi jo kippurassa nauraa...Huh,kaikenlaisten ääliöitten kans sitä on joskus lavalle joutunu.Kirjan vois kirjottaa!Terveisiä turhapurolle...ke tavataan! |
Pylkkänen 21.12.2007 10:50:15 (muokattu 21.12.2007 10:51:46) | |
---|
Kerran nauroi rumpali ja yleisö 3,5 tuntia putkeen. Elikäs tarina meni seuraavasti! Tilattiin pikkujouluveto tuonna parin tunnin ajomatkan päähän Jyväskylästä. Liksa oli sen verran hätäinen, että päätettiin mennä triolla, koska ei pitänyt soittoakaan olla kuin 2 settiä. Alusta asti kaikki alkoi mennä päin persettä. Auto kusahti totaalisesti, joten piti liikkua kahdella henkilöautolla. Mukaan ei sitten mahtunut muita kiippareita kuin nord electro, eli aikas yksipuolista soundimaailmaa oli luvassa. Noh. päästiin onnellisesti liikenteeseen, ja kaikki vaikutti lupaavalta. Tunnin ajelun jälkeen ohjelmatoimistosta soitetaan ja aletaan kysellä että kuinkas hurisee, ja ai niin, pikkujouluvetoa on se kaks settiä mutta kokonaisuudessaan se veto onkin 5,5 settiä! Otsalle ilmestyi sellainen pokemonista tuttu 5x5 cm iso hikipisara. Onneksemme mukana oli nippu toivelaulukirjoja. Niistäpä sitten primana tuikattiin kolme ja puol settiä ilmoille. Aivan järkyttävää paskaa. :D Sain kantaa vielä lauluvastuun koko touhusta. Ei järkee! Yleisöltä tuli sellaisia osaa ottavia hymähtelyjä. Taisipa joku käydä vielä lohduttamassakin, kun ei poikia hymyilyttänyt. Oli mun kohdalla ensimmäinen ja viimeinen trio-veto. En ossaa! e. Rumpali nauroi, kun sillä ei ollu laulumikkiä. Viikset miehen tekee! |
KoskPaavo 21.12.2007 13:12:31 | |
---|
Ai Nord Electrossa on yksipuolinen soundimaailma? Onneksi ei ole tullut hankittua sitten sitä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Anonymous-jazz 21.12.2007 16:34:23 | |
---|
ja jos ei hymyilytä ja on pakko hymyillä niin voihan sitä aina vaikka pistää rautalangalla tekohymyn päälle. Esim. missikisoissa osallistujien irvistykset (tekohymyt) vaikuttavat juuri tältä... "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pylkkänen 21.12.2007 17:53:56 | |
---|
Ai Nord Electrossa on yksipuolinen soundimaailma? Onneksi ei ole tullut hankittua sitten sitä. Heh, sinänsä joo, että sointupohjat melodiat sekä soolot tulevat kaikki joko rhodes hammond tai clavinet -soundeilla. Vaihtamaan ei kerkeä, koska siinä on se pikkuinen viive. Viikset miehen tekee! |
ja jos ei hymyilytä ja on pakko hymyillä niin voihan sitä aina vaikka pistää rautalangalla tekohymyn päälle. Esim. missikisoissa osallistujien irvistykset (tekohymyt) vaikuttavat juuri tältä... Eilen ei hymyillyttänyt yhtään kun on nuha päällä ja olin tosi väsynyt ja vähän ihmisiä, perrkele minä en hymyile jos ei hymyilytä. Vittu näitä hommia. |
jjussila 21.12.2007 19:16:49 | |
---|
Eilen ei hymyillyttänyt yhtään kun on nuha päällä ja olin tosi väsynyt ja vähän ihmisiä, perrkele minä en hymyile jos ei hymyilytä. Tätähän mä olen yrittänyt toitottaa, hymylle on aikansa, mutta tekovittuvirnuilu on per........ ..ei helev...olisko noin?..... |
Meisseli 21.12.2007 19:55:34 | |
---|
Mulle tullaan usein sanomaan/kysymään että miksi mie en hymyile, kyllähän mie välillä mutta jos väsyttää nii en mie mitän tekohymyä jaksa naamastani kaivaa. Perusilme on hiukan vihaisehko.. www.strangefruit-band.net
www.groovinghighallstars.com
www.ketolajawitikainen.com
Syksyistä meininkiä. |
paice60 21.12.2007 22:52:10 | |
---|
Mulle tullaan usein sanomaan/kysymään että miksi mie en hymyile, kyllähän mie välillä mutta jos väsyttää nii en mie mitän tekohymyä jaksa naamastani kaivaa. Perusilme on hiukan vihaisehko.. Ja sitten kun vetää jotain oikein surullista balladimeininiä nin tullaan kysymään että mikset hymyile. Vittu näitä hommia. |
EP 21.12.2007 22:59:37 | |
---|
Eilen ei hymyillyttänyt yhtään kun on nuha päällä ja olin tosi väsynyt ja vähän ihmisiä, perrkele minä en hymyile jos ei hymyilytä. Hävyyttömät, irstaat ja lähes "saiiraalloiset" vitsit ovat juuri tuota varten! :) ..kunnon muusikolla on aina takataskussaan sellainen 8)) |
Anonymous-jazz 21.12.2007 23:55:27 | |
---|
mutta tekovittuvirnuilu on per........ Vetääköhän joku sellaisia tekohymyily kursseja Suomessa ? Siinäpä olisi vasta ala. "Tule meille ja opi teennäisen irvistelyn salat". "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
paice60 22.12.2007 00:10:31 | |
---|
Vetääköhän joku sellaisia tekohymyily kursseja Suomessa ? Siinäpä olisi vasta ala. "Tule meille ja opi teennäisen irvistelyn salat". Mä tiedän ainakin yhden rumpalin. Ei, ei ole Kuhijohn , se virnuilee muuten vaan. Vittu näitä hommia. |
Anonymous-jazz 22.12.2007 01:19:48 | |
---|
Mä tiedän ainakin yhden rumpalin. Ei, ei ole Kuhijohn , se virnuilee muuten vaan. Musta ei oo kyllä tuohon... Pitäisi aloittaa aika vahva lääkitys jos meikäläisen saisi irvistelemään kesken soiton. Ehkä yhden * jalulla se onnistuisi mutta sen jälkeen tanssijat huomaisivat että joku käänsi kompin. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Martso 22.12.2007 02:36:53 | |
---|
Musta ei oo kyllä tuohon... Pitäisi aloittaa aika vahva lääkitys jos meikäläisen saisi irvistelemään kesken soiton. Ehkä yhden * jalulla se onnistuisi mutta sen jälkeen tanssijat huomaisivat että joku käänsi kompin. A-J, otko sä nyt edes 100 noita tehny, niinku hudahommia? Noista sun jutuista ei vaan saa mitn kontaktia. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |