absqua 20.12.2007 23:03:34 | |
---|
Tää m.netin vintage vääntö yms. riitely on kyllä aikamoista. Tää on varmaan sitä mitä kutsutaan elämänkokemukseksi? Tehän vittuilette enemmän toisillenne ku mä puberteetin pauloista irtautuva nulikka vanhemmilleni. Elämänkokemuksen valossa voi myös erottaa vittuilun "vittuilusta". Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
stragowa 20.12.2007 23:14:12 | |
---|
Elämänkokemuksen valossa voi myös erottaa vittuilun "vittuilusta". Pitää varmasti paikkansa. Mut en mä silti tätä meininkiä kovinkaan sivistyneeksi voi näin ulkopuolisen silmin sanoa. Tuntuu että enempi ollut nää keskustelut ihan ala-arvosia kuin hyviä tai rakentavia tän parin vuoden aikana mitä tätä foorumia oon seurannut. Ja tää ennenkaikkea just ton vittuilun tai "vittuilun" takia. Offtopiciksi tais mennä.. "Erilaiset harrastuksetkin, kuten keräily, shoppailu ja muut intohimot voivat muuttua pakkomielteiksi, jotka ottavat ylivallan. Kontrolli riistäytyy silloin käsistä ja muuttuu RIIPPUVUUDEKSI." -Mielen maailma 1: Psykologian perustiedot |
J.Hollström 20.12.2007 23:17:13 | |
---|
Mut en mä silti tätä meininkiä kovinkaan sivistyneeksi voi näin ulkopuolisen silmin sanoa. Tervetuloa sivistämään jos on jotain annettavaa. |
stragowa 20.12.2007 23:42:32 | |
---|
Tervetuloa sivistämään jos on jotain annettavaa. Niinpäniin, pitihän tää arvata. Kiitos ja kumarrus. Ompahan nyt tiedossa tämäkin. "Erilaiset harrastuksetkin, kuten keräily, shoppailu ja muut intohimot voivat muuttua pakkomielteiksi, jotka ottavat ylivallan. Kontrolli riistäytyy silloin käsistä ja muuttuu RIIPPUVUUDEKSI." -Mielen maailma 1: Psykologian perustiedot |
okabass 20.12.2007 23:58:05 (muokattu 21.12.2007 00:50:06) | |
---|
Mut en mä silti tätä meininkiä kovinkaan sivistyneeksi voi näin ulkopuolisen silmin sanoa. Entäs sitten. Täällä nyt on sellaista läppää. Pojat on poikia. Klassista filosofiaa käsittelevät palstat ovat muualla. http://www.helsinki.fi/~pylikosk/flinkit.html Tuntuu että enempi ollut nää keskustelut ihan ala-arvosia kuin hyviä tai rakentavia tän parin vuoden aikana mitä tätä foorumia oon seurannut. Samaa mieltä. Tosin minun _omat_ kirjoitukseni ovat erittäin fiksuja. Miksi olet kiduttanut itseäsi pari vuotta ala-arvoisilla keskusteluilla? Minusta se ei ole kovin viisasta. Minä hakeutuisin kiireesti toiselle palstalle. Tai viettäisin aikani itseäni sivistäen esim. lausuen itselleni Platonin dialogeja Koinee-kreikaksi ja maistellen Saint-Émilionin viinialueen viinejä . Ceterum censeo moderator esse delendam |
rattledad 21.12.2007 00:06:12 | |
---|
Ebenhän halkeilee aika helposti, ruusupuu ei kai niinkään. Auttaakohan öljyäminen siihen vai onko homma jo alunperin pilalla liian tuoreen puun takia jos otelautaan tulee halkeamia? |
okabass 21.12.2007 00:13:45 | |
---|
Ceterum censeo moderator esse delendam |
poppamies 21.12.2007 00:15:55 | |
---|
..Suomi on vapaa maa: öljyä tai ole öljyämättä... Se on hyvä, ettei ole uitettu, koska se olisi huono juttu... Tästä öljykriisistä innostuneena tilasin tänään tällaisen. http://www.thomann.de/fi/layla_bassguitar_kit_pstyle.htmPetsaan sen tulipunaiseksi ja öljyämällä öljyän sen kaulaa myöten. Kannattaisiko tuohon hommaan käyttää mitä öljyä. Jotain puuöljyä, asetukkiöljyö vaiko tungöljyä ja mistä esim. tungöljyä olisi h4elpiten saatavissa? G strings are for strippers! |
absqua 21.12.2007 00:19:59 | |
---|
Pitää varmasti paikkansa. Mut en mä silti tätä meininkiä kovinkaan sivistyneeksi voi näin ulkopuolisen silmin sanoa. Tuntuu että enempi ollut nää keskustelut ihan ala-arvosia kuin hyviä tai rakentavia tän parin vuoden aikana mitä tätä foorumia oon seurannut. Ja tää ennenkaikkea just ton vittuilun tai "vittuilun" takia. Offtopiciksi tais mennä.. Tavallaan olet täysin oikeassa kyllä, mutta toisaalta olisin kiinnostunut kuulemaan millä interwebin avoimella keskuslupalstalla meno sitten on oikeasti sivistynyttä? Onko sulla tietoa missä sitä sivistystä olisii? Johonkin suomi24:ään verrattuna tämä bassopalsta on keskustelujen tason ja sisällön puolesta korkeakulttuuria jo tällaisenaan, kuten on ihan tän kotoisan m.netin kitarapuoleenkin verrattuna. Täällä m.netin bassopalstalla kaiken vittuilun, näennäisvittuilun ja muun viisastelun seassa leijuu kuitenkin sellainen tietty kollegiaalinen lämminhenkisyys, mitä ei mun kokemuksen valossa ainakaan juuri mistään muualta verkosta löydä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
absqua 21.12.2007 00:20:57 | |
---|
Tästä öljykriisistä innostuneena tilasin tänään tällaisen. http://www.thomann.de/fi/layla_bassguitar_kit_pstyle.htm Petsaan sen tulipunaiseksi ja öljyämällä öljyän sen kaulaa myöten. Kannattaisiko tuohon hommaan käyttää mitä öljyä. Jotain puuöljyä, asetukkiöljyö vaiko tungöljyä ja mistä esim. tungöljyä olisi h4elpiten saatavissa? Koitapa ihan uhallakin rainbow-oliiviöljyä... ;-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
pardy 21.12.2007 00:21:24 (muokattu 21.12.2007 00:21:45) | |
---|
Tästä öljykriisistä innostuneena tilasin tänään tällaisen. http://www.thomann.de/fi/layla_bassguitar_kit_pstyle.htm Petsaan sen tulipunaiseksi ja öljyämällä öljyän sen kaulaa myöten. Kannattaisiko tuohon hommaan käyttää mitä öljyä. Jotain puuöljyä, asetukkiöljyö vaiko tungöljyä ja mistä esim. tungöljyä olisi h4elpiten saatavissa? Mä oon ainakin kyllä käyttänyt tohon hommaan ruokaöljyä. E: Dammit, puol minsaa myöhässä. |
rattledad 21.12.2007 00:21:34 (muokattu 21.12.2007 00:21:59) | |
---|
Kannattaisiko tuohon hommaan käyttää mitä öljyä. Valurautaisen paistinpannun käsittelyyn suositeltiin sianihraa, otelaudoista en tiedä :) |
absqua 21.12.2007 00:22:26 (muokattu 21.12.2007 00:23:10) | |
---|
Valurautaiseen paistinpannuun suositeltiin sianihraa, otelaudoista en tiedä :) Pitäisköhän koittaa tehdä oikeaoppinen rasvapoltto otelaudalle? Siihenhän sianihra on parasta. E: Sorry offtopicin laajentaminen Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
rattledad 21.12.2007 00:27:57 | |
---|
Pitäisköhän koittaa tehdä oikeaoppinen rasvapoltto otelaudalle? Lämpökäsittelystä onkin tuossa saunatopicissa. |
Ebenhän halkeilee aika helposti, ruusupuu ei kai niinkään. Auttaakohan öljyäminen siihen vai onko homma jo alunperin pilalla liian tuoreen puun takia jos otelautaan tulee halkeamia? MOI Mulla on tossa WAL-basson ebenotelaudassa pari hiushalkeamaa. Olen suunnilleen kielten vaihdon yhteydessä öljynnyt otelaudan. Sitä ei voi tietää, olisiko niitä enemmän, jos _ei_olisi rasvannut otelautaa. En tullut katsoneeksi, oliko ne jo uutena. Toinen vaihtoehto on, että raju ilmastonvaihdos Englanti (kostea, lämmin)-> Suomi (kovat pakkaset, rutikuiva keskuslämmitysilma) aiheutti ne. Tai sitten keikkaoloissa lämpötilan muutokset. Onneksi halkeamat (siltä ne ainakin näyttävät) ovat hyvin minimaalisia; täytyy melkeinpä suurennuksella katsoa ja hakemalla hakea. Ceterum censeo moderator esse delendam |
rattledad 21.12.2007 00:38:22 (muokattu 21.12.2007 00:39:04) | |
---|
Sitä ei voi tietää, olisiko niitä enemmän, jos _ei_olisi rasvannut otelautaa. Omassa kontrassa on myös ollut otelaudassa halkeama ainakin niin kauan kuin olen sen omistanut. Eipä tuota ole kyllä tullut puunattua, varmaan olisi hyvä välillä pyyhkiä hienolla teräsvillalla ja öljyllä töhkät pois. |
okabass 21.12.2007 00:44:12 (muokattu 21.12.2007 09:16:58) | |
---|
Koitapa ihan uhallakin rainbow-oliiviöljyä... ;-) MOI Miten olisi vierailu Naantalin öljynjalostamolla? Aika edullinen sarja. Alkoi hieman kiinnostamaan. Ceterum censeo moderator esse delendam |
Värinä 21.12.2007 13:25:44 | |
---|
Koitapa ihan uhallakin rainbow-oliiviöljyä... ;-) Ei, ei ja ei! Kunnon italialaista sen täytyy olla. Toihan käy korkeintaan opiskelijan tonnikalapastaan, eikä mihinkään vähänkään totisempaan touhuun. Ja mitä tuolla ylempänä sanottiin, niin olen ihan samaa mieltä. Välillä ketuttaa tää m.netin keskustelujen taso. Mutta olen myös samaa mieltä siitä, että täällä sentään aika hyvin on vielä pysynyt homma hallussa. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
poppamies 21.12.2007 15:39:37 | |
---|
MOI Miten olisi vierailu Naantalin öljynjalostamolla? Aika edullinen sarja. Alkoi hieman kiinnostamaan. Joo, laitan tuosta sellaisen basson joka saa jäädä reenikselle lojumaan. Petsaan bodin viininpunaiseksi ja jätän kaulan puunväriseksi ja laitan vain öljyä tai vahaa päälle. Laitan parhaimman mahdollisen Seymour Dunkanin mikit ja tarpeen vaatiessa uudet laadukkaammat vitittimet. Sitten katsomme ja kuuntelemme mitä siitä tulee. Uskoisin että ihan kelvollinen basso. G strings are for strippers! |
okabass 21.12.2007 16:35:57 (muokattu 21.12.2007 17:03:46) | |
---|
Joo, laitan tuosta sellaisen basson joka saa jäädä reenikselle lojumaan. Petsaan bodin viininpunaiseksi ja jätän kaulan puunväriseksi ja laitan vain öljyä tai vahaa päälle. Laitan parhaimman mahdollisen Seymour Dunkanin mikit ja tarpeen vaatiessa uudet laadukkaammat vitittimet. Sitten katsomme ja kuuntelemme mitä siitä tulee. Uskoisin että ihan kelvollinen basso. MOI Aha. Onkohan siinä tuo runko mitä puuta? Lähinnä, onko kevyttä vaiko, painavampaa. Kiinnostaisi tehdä Candy Apple Red tai CA green. Mulla on toiminut Squier Presarissa hyvin tämä: http://www.musamaailma.fi/epages/mu … ectPath=/Shops/musa/Products/338001 Ceterum censeo moderator esse delendam |