Aihe: Vilhelm and Jay Talent-finaalissa 9.12. klo 20 nelosella
1 2 3
Bobana
10.12.2007 18:34:27
Joo.
Paiseet on olleet varmasti melkoset tietäen että rämpytys menee suoraan eetteriin ja miljuuna silmäparia sitä toljottaa. Sillon ei viiti mokailla.
Se eka Mario- renkutus oli paras noista esityksistä vaikka sitäkin alkaa jo puudutukseen asti olla väsätty siellä ja täällä.

Vaikea on tietenkin keksiä uutta ja erilaista mikä valitettavasti näkyi tai siis paremminkin kuului siinä piano- rummutus kohtauksessa eli oli jo tekijälläkin liian paljon ja yhdellä kertaa. Pelkissä rummuissa olis lopputulos varmasti ollu virheetön tai ainakin lähes. Ja lähes on yhtä hyvä kun täydellinenkin sillä kyllä sitä huojuntaa ja sovittelua saa hiukan ollakkin. Ei rumpalitkaan sentään mitään koneita ole. No mutta, ainakin tuli kokemusta lisää ja niitähän ei tunnetusti liikaa ole.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
gulfstream650
17.12.2007 12:39:45

Olipa kyseisen duon soitanta ainoa syy katsoa Talentia. Sääli tyhmää kansaa kun eivät tajunneet äänestää voittoon todellisia talentteja. Beatboksaus on niin kasaria ja koomista ettei kolise yhtään.
Svengaa kuin saksanhirvi.
markkuliini
17.12.2007 12:51:12

Beatboksaus on niin kasaria ja koomista ettei kolise yhtään.

Sä et vamaan hirveästi nauti 80-luvun komediaelokuvista?
drumm
17.12.2007 18:05:17
todellisia talentteja

Ootkohan sä kattonut jotain eri ohjelmaa?
Linnunlaulupuu
17.12.2007 18:52:22
Vähäpassi on kulttimaineessa ei-muusikoiden.netissä. Sivustohan keskittyy hip-hoppiin, elektroon nu-souliin, poiketen välillä tonne poskiartistien kiehtovaan maailmaan. Talentit, tai muutenkaan kyvykkäät, eivät siellä juhli.
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
Hellbender
17.12.2007 19:11:27
Kyllä oli aivan loistavaa teidän soitto. Antakaahan mennä vaan, vaikkei voittoa tullutkaan!
Once you go Sonor you never go back.
Mikko A
17.12.2007 22:30:03
En tajua miksi kaikki täällä dissaa sitä beatboksaajaa. En tiiä, yritättekö olla jotenki trUu-muusikkoja vai mikä on, mutta mun mielestä se Vähäpassi oli todella loistava - ja ansaisi voittonsa (vaikka olis se voinu olla joku muukin). Eikä kukaan teistä yksinkertaisesti voi väittää etteikö sillä oikeasti olis ollu sitä "talenttia". Väitän, että jos se olis boksaillu tismalleen yhtä hyvin jotain "oikeaa musiikkia" (vaikka Wigwamia tms.), niin jätkät olis pitäny sitä ihan jumalana. Vois avautua enemmänkin, mutta ei jaksa näin maanantai-iltana. Muutenkin jo kaikkia vituttaa.
The space is filled with orbiting children.
Epämuusikko
17.12.2007 22:35:34
Väitän, että jos se olis boksaillu tismalleen yhtä hyvin jotain "oikeaa musiikkia" (vaikka Wigwamia tms.), niin jätkät olis pitäny sitä ihan jumalana.

Tuo Wigman pudotti! ei siis bändinä, vaan tr00-iuden ihanteena täälläpäin nettiä
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
Mikko A
17.12.2007 23:02:19
Tuo Wigman pudotti! ei siis bändinä, vaan tr00-iuden ihanteena täälläpäin nettiä

;) No se nyt tuli ekana mieleen kun viereisessä topicissa porukkaa pauhaa suu vaahdossa Österbergistä.
The space is filled with orbiting children.
Jupi57
18.12.2007 00:09:48
Väitän, että jos se olis boksaillu tismalleen yhtä hyvin jotain "oikeaa musiikkia" (vaikka Wigwamia tms.), niin jätkät olis pitäny sitä ihan jumalana.
Juu, ainakin Pig Storm olisi ollut kova sana ; )
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Tankero
19.12.2007 17:39:03
Juu, ainakin Pig Storm olisi ollut kova sana ; )

Samoin Freddie are you ready
Varmasti, vissiin.
Tindrum
19.12.2007 23:31:44
Vähän oli spiidiä liikaa. Jos ton jutun vetäis "puolellatemmollaoikein", niin ehkä jossain kohtaa ehtis nauraa. Vaan ehkä.
Nyt toi oli ihan katastrofi. Miettikää nyt itte jumalauta, pystyttekö vetää tolla temmolla (ette pysty), ja onks se hauskaa jonkun muunkin mielestä...
Paskaa...
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
Fuzzy Boner
20.12.2007 08:53:19 (muokattu 20.12.2007 08:57:04)
Vähän oli spiidiä liikaa. Jos ton jutun vetäis "puolellatemmollaoikein", niin ehkä jossain kohtaa ehtis nauraa. Vaan ehkä.
Nyt toi oli ihan katastrofi. Miettikää nyt itte jumalauta, pystyttekö vetää tolla temmolla (ette pysty), ja onks se hauskaa jonkun muunkin mielestä...
Paskaa...

Onks parempi mieli nyt ku pääsit sanomaan?

Kateus on jännä piirre, ilmenee monella tavalla. Yks on tollanen yläpuolelle asettuminen.

Mun mielestä täysin turhaa aiheuttaa ihmisille tarkoituksellista mielipahaa, kertoo kirjoittajasta aika paljon. Tais olla aika paha mieli?

Tsemppiä kuitenkin myös sulle & hyvää joulua.

Ja tsemppiä uran jatkolle duo V&J:lle. Uskoisin että tulee hyviä keikkoja sekä meiningillisesti että taloudellisesti. Nolla perään vaan, voit Jcool ostaa vaikka monta virveliä viikossa.. Heh
Perro Stupido
20.12.2007 09:51:24
Paskaa...

Kyynel. Ota nessu.
010011000100111101001100
DJ Mambo
20.12.2007 16:54:28
Mä en täysin päässyt jyvälle tosta finaalista. Alkusetit oli niinku ihan toimivaa settiä. Kirjotinkin jo aiemmin, että finaalissa tais mopo vähän keulia, mut hei, pakko pistää kaikki peliin, eikä se väärin oo, nyt meni näin.

Mut sitä mä en jumankekka kanssamuusikot ymmärrä teissä, että.........

Aletaan naukumaan siitä, ettei voitto mennyt oikeaan osoitteeseen. Mitä perskelettä? Mä en allekirjottais väitettä siitä, ettei suuri yleisö ymmärtänyt. Milläs helvatilla sinne finaaliin sitten mennään, jos ei yleisön ymmärryksellä. Totta kai ne ymmärsi, mutta ei se tarkota sitä, että voitto olis varma. Finaaliesitys saattoi vaikuttaa joidenkin mielipiteeseen ja se on hyväksyttävä. Kuuden joukossa oleminen on kuitenkin kova juttu!

Itseäni häiritsee se, ettei saisi kritisoida. Mä en diggaa siitä, et kikkaillaan niin paljon, et homma menee plörinäks. Mä en diggaa oikeestaan edes kikkailusta, etenkin jos se on itsetarkoituksellista. Se on mun mielipide, ja siks mä en oo fani. Sori. Wilhelmin bassotaiteilu on saletisti kovan työn tulos, mut bassonsoittoa se ei hirveesti muistuta. En oo kuullu moisia temppuja monenkaan tekevän, joten hattua pitää nostaa. Mut jos täytyis alkaa analysoimaan omaa mielikuvaa hyvästä basistista, siihen kuuluis jykevä groove, silleen et perse ei pysy paikallaan. Sen jälkeen alkasin kuuntelemaan hiivatin kovia linjoja, joita basisti käyttää ja diggailisin niitä. Niitä ei nyt tässä showssa nähty kumpaakaan, joten mä en ymmärrä, miks sitä ei sais tässä keskustelussa sanoa. Tavallaan se oli shittiä mun makuun, mä en ymmärtänyt. Muttamutta teknisesti erikoista, paikka paikoin jopa hämmästyttävää ja ennen kaikkea: viihdyttävää. Se taitaa olla poikien tarkoitus, ja toivon, ettei kenenkään mieli tästä mustu.

Hyvää joulua vaan ja tsemppiä showmarkkinoille. Toivon, että menestytte, mutta toivon samalla, ettei suuri yleisö oppisi arvostamaan myös niitä asioita musiikissa, jotka tekevät siitä mun mielestä hyvän!!
arse
20.12.2007 21:07:06

Mä en täysin päässyt jyvälle tosta finaalista. Alkusetit oli niinku ihan toimivaa settiä. Kirjotinkin jo aiemmin, että finaalissa tais mopo vähän keulia, mut hei, pakko pistää kaikki peliin, eikä se väärin oo, nyt meni näin.

Mut sitä mä en jumankekka kanssamuusikot ymmärrä teissä, että.........

Aletaan naukumaan siitä, ettei voitto mennyt oikeaan osoitteeseen. Mitä perskelettä? Mä en allekirjottais väitettä siitä, ettei suuri yleisö ymmärtänyt. Milläs helvatilla sinne finaaliin sitten mennään, jos ei yleisön ymmärryksellä. Totta kai ne ymmärsi, mutta ei se tarkota sitä, että voitto olis varma. Finaaliesitys saattoi vaikuttaa joidenkin mielipiteeseen ja se on hyväksyttävä. Kuuden joukossa oleminen on kuitenkin kova juttu!

Itseäni häiritsee se, ettei saisi kritisoida. Mä en diggaa siitä, et kikkaillaan niin paljon, et homma menee plörinäks. Mä en diggaa oikeestaan edes kikkailusta, etenkin jos se on itsetarkoituksellista. Se on mun mielipide, ja siks mä en oo fani. Sori. Wilhelmin bassotaiteilu on saletisti kovan työn tulos, mut bassonsoittoa se ei hirveesti muistuta. En oo kuullu moisia temppuja monenkaan tekevän, joten hattua pitää nostaa. Mut jos täytyis alkaa analysoimaan omaa mielikuvaa hyvästä basistista, siihen kuuluis jykevä groove, silleen et perse ei pysy paikallaan. Sen jälkeen alkasin kuuntelemaan hiivatin kovia linjoja, joita basisti käyttää ja diggailisin niitä. Niitä ei nyt tässä showssa nähty kumpaakaan, joten mä en ymmärrä, miks sitä ei sais tässä keskustelussa sanoa. Tavallaan se oli shittiä mun makuun, mä en ymmärtänyt. Muttamutta teknisesti erikoista, paikka paikoin jopa hämmästyttävää ja ennen kaikkea: viihdyttävää. Se taitaa olla poikien tarkoitus, ja toivon, ettei kenenkään mieli tästä mustu.

Hyvää joulua vaan ja tsemppiä showmarkkinoille. Toivon, että menestytte, mutta toivon samalla, ettei suuri yleisö oppisi arvostamaan myös niitä asioita musiikissa, jotka tekevät siitä mun mielestä hyvän!!

Ainakin joku uskaltaa sanoa muutakin kuin hyvähyvää. Terve kriittisyys ja suoranainen dissaus ovat kaksi eri asiaa. Ei musta tuo Tindruminkaan kommentti täysin asiaton ole, mitä nyt vähän kärkevä, mutta löytyy sieltä perustelujakin.

Sen verran tasapainoisilta ja (varmasti ainakin jossain mielessä) tervehenkisiltä tyypeiltä V&J vaikuttavat, että tuskin vetävät ranteita auki, vaikka joku tuntematon jossain hiton soittimenomistajien.netissä ei olekaan ihan kybällä messissä. Etenkin, kun valtaosa TV-yleisöstä ja Talentin studioyleisöstä todistettavasti EI pitänyt esitystä naurettavana spedeilynä ja huonona huumorina.

On tosi monta tapaa viihdyttää kansaa soittimilla. Toi oli yksi niistä.

Loppuun vielä pieni linkkivinkki:

http://youtube.com/results?search_t … p;uploaded=&filter=1&page=1

Ihan oikeasti, montako tyylikästä vetoa tuolta löytyy? Olkaa rehellisiä itsellenne. Tsemppiä kaikille!
Así no.
Tindrum
21.12.2007 12:34:30
Onks parempi mieli nyt ku pääsit sanomaan?

Kateus on jännä piirre, ilmenee monella tavalla. Yks on tollanen yläpuolelle asettuminen.

Mun mielestä täysin turhaa aiheuttaa ihmisille tarkoituksellista mielipahaa, kertoo kirjoittajasta aika paljon. Tais olla aika paha mieli?

Tsemppiä kuitenkin myös sulle & hyvää joulua.

Ja tsemppiä uran jatkolle duo V&J:lle. Uskoisin että tulee hyviä keikkoja sekä meiningillisesti että taloudellisesti. Nolla perään vaan, voit Jcool ostaa vaikka monta virveliä viikossa.. Heh

Sori jos loukkaa. Mulla on kuitenkin mielipide. Kaikilla on sellainen. Niinkuin persreikäkin.
Kateutta en kyllä tunne. Jos kommenttini aiheuttaa mielipahaa, niin sitten niin on. En ota koko maailman tuskia harteilleni. Revi siitä pahaa oloa.
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
Tankero
21.12.2007 13:06:24
Höpsis. Eihän se kateutta ole, jos uskaltaa kritisoida. Teesi + antiteesi = synteesi.

Niin ja olihan siinä, kun tarkoin luki asian tynkääkin.
Varmasti, vissiin.
Fuzzy Boner
21.12.2007 13:10:05 (muokattu 21.12.2007 13:27:49)
Sori jos loukkaa. Mulla on kuitenkin mielipide. Kaikilla on sellainen. Niinkuin persreikäkin.
Kateutta en kyllä tunne. Jos kommenttini aiheuttaa mielipahaa, niin sitten niin on. En ota koko maailman tuskia harteilleni. Revi siitä pahaa oloa.

Lähinnä mua ärsytti sun "paskaa"-kommentti. Kuulosti aika kahenmarkan jazzpoliisin kommentilta, joka ei muutakaan keksi ja osais ite mielestään vetää hienommin. Kyl mä pystyisin varmaan kans kritisoida ihan kaikkea mut ei mun ainakaan tarvi ketään kriitikillä satuttaa. Rakentavat on erikseen.

Ja kaiken lisäks sä tiedät että asianomaiset lukee tätä niin sait sen näyttämään vaan siltä että haluat loukata. En ymmärrä yhtään sitä.

Mä ehkä oon liian sinisilmänen yms mut mun mielestä positiivisten asioiden löytäminen on sitä kannustavaa palautetta. Negatiivinen "paskaa"-tyyppinen ei kannusta ketään. Tää oli lyhykäisyydessään mun pointti.

Mun luonne on sellanen että kaivan joka asiasta hyviä puolia ja tuon ne esiin. Moromoro.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)