Aihe: helppoja sooloja
1 2 3
varo
19.12.2007 22:17:28
joo eli hakisin helppoja sooloja soitettavaksi, mieluiten metallista.olen soittanut sähköä nyt vuoden verran ja osaan metallican onen tappingit ja jonkin verran muuta soolosta sekä nothing else mattersin soolon.Jotain noista hiukan haastavampaa haen,mutta en pysty soittamaan vielä kovin nopeeta tarkasti.
haggi goira
19.12.2007 23:26:44
eternal tears of sorrow - the river flows frozen:in soolo kuullostaa sopivalta
Jucciz
19.12.2007 23:34:43
Laitapa meille nauhoittamasi pätkä Nothing Else Mattersin soolosta, niin voidaan kertoa sulle, onko sun syytä siirtyä haastavampiin sooloihin vai kenties keskittyä fraseeraukseen tai muihin jännittäviin juttuhin.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
beatapple
20.12.2007 00:09:14
Laitapa meille nauhoittamasi pätkä Nothing Else Mattersin soolosta, niin voidaan kertoa sulle, onko sun syytä siirtyä haastavampiin sooloihin vai kenties keskittyä fraseeraukseen tai muihin jännittäviin juttuhin.

Pakko yhtyä tuohon, sillä oma korva ei aina kuule ihan täsmälleen sitä oikeata lopputulosta, vaan sen minkä se haluaa kuulla. Joten pätkää tänne niin nähdään kannattaisko keskittyä muihin juttuihin.
LesPaulBastardos
20.12.2007 00:21:40
Mun kaveri on soittanu bassoa vuoden ja sen versiot Sabbathin N.I.B.:stä ja Beatlesien Day Tripperistä on aika kauheita ja epätempoisia. Ehkä sunkin soittos on semmoista. Opettele kuunteleen omaa soittoas ja opettele kuunteleen omaa soittoa ja muiden soittoa/taustaa. hymiö xD
IiroKoo
20.12.2007 14:36:04
AC/DC:n Dog Eat Dogin soolo on helppo, mutta kuulostaa silti pirun hyvältä: http://www.youtube.com/watch?v=4uOzn9NSx1U
twist555
20.12.2007 19:39:32
Deep Purple - Highway Star on hyvä soolo opetella sooloilemaan :)
Mutta kannattaa alottaa vaikka Nirvanan Smells Like Teen Spiritin soolon ihan nuotilleen ja vaikka välillä koittaa heittää sekaan jotain omia idean pätkiä josta voit myöhemmin koota niistä oman soolon ;) joka on perkeleesti parempi vaihtoehto kun opetella metallican soolot nuotilleen.
Livet Är och baka rumppa
kitaristijeesus
26.12.2007 01:20:33

Triviumin Like to Light flies
rokrok
Sam Hotman
26.12.2007 16:28:56
Judas Priest - Living After Midnight
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
Crashy
26.12.2007 19:43:55
Ainakin toi gunnareitten knockin on heavens doorissa (doorissa :DD) on sellanen periaattessa helppo soolo. Ei mitään nopeita likkejä ole mutta tässä ilmeisesti piti olla jotain raskasta?
"What is it about Guns N' Roses that makes it different to other bands?" "Shit..I guess we just fuckin'..you know..like..fuckin'.." -Slash
Räkkipeli
27.12.2007 14:28:16
Gary Moorella on hienoja, helppojakin veisuja.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
diarrheavomit
28.12.2007 16:19:22

Gary Mooren Parisienne walkways on suht helppo kokonaisuudessakin ja mukavia bendejä löytyy kans :)
www.mikseri.net/diarrheavomit
-Cale
28.12.2007 16:31:44
Gary Moorella on hienoja, helppojakin veisuja.

Jep, varsinkin Out In The Fieldsin soolon loppujuoksutus vai miksi sitä ikinä kutsutaankaan. En löytänyt pikaisella selauksella youtubesta ketään joka olisi vetänyt kyseisen soolon puhtaasti, tosin en vedä minäkään.
quitaristi
29.12.2007 11:38:50 (muokattu 29.12.2007 11:39:11)
Kaikki Metallican Kill em' all:n soolot on suurin piirtein samalla kaavalla soitettuja. Ei todellakaan mitään vaikeita.
varo
29.12.2007 14:06:36
Kaikki Metallican Kill em' all:n soolot on suurin piirtein samalla kaavalla soitettuja. Ei todellakaan mitään vaikeita.

niin eihän ne vaikeita ole jos osaa alternate pickingin ja sweeppauksen ynnä muut tekniikat loistavasti ja vielä noin 180-190 temmolla.JA AINIIN OON SOITTANU VUODEN!
trashjones
29.12.2007 14:16:47

Oliko tämä olevinaan joku vitsi?
Oikeinkirjoitus ennen kaikkea.
Lord of the strings
29.12.2007 16:58:35
Albertilta (RIP) löytyy vielä myös tämä jokaisen aloittelevan sooloilijan suosikki: I will stay. Yksinkertainen, hyvä soolo. Ei tosin mitään ihan helppoa kauraa saada kuulostamaan todella hyvältä kuten Albert.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Räkkipeli
29.12.2007 17:32:21

Et varmaan osaa soittaa yhtäkään niistä itse.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Jucciz
29.12.2007 18:01:57
Et varmaan osaa soittaa yhtäkään niistä itse.

Mitenkäs tämä liittyy mihinkään? Samaa rävellystähän ne kaikki soolot enimmäkseen onkin, mutta rävellystä riittävästi harjoitelleelle varmasti helppoa tavaraa.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)