Korkki90 20.12.2007 14:36:35 | |
---|
Kun en ole varma tuosta musik produktivista, niin voisiko joku kertoa tuleeko tilauksen päälle muita maksuja kuin tämä 20€ postimaksu? Ja tuleeko ovelle vai lähimpän postiin? -Korkki- |
atimoc 20.12.2007 14:38:31 | |
---|
Toimitus on 20e, ja ellet halua maksaa ennakkoon, niin cash on delivery maksaa 12e lisää. UPS tuo tavarat ovelle asti. |
mzus 20.12.2007 14:59:05 | |
---|
...UPS tuo tavarat ovelle asti. ... Mikäli asuu UPS:n jakelualueella. |
Korkki90 20.12.2007 15:02:39 | |
---|
Siis, jos maksaa postiennakolla niin tulee 12€:n lisä maksu? |
IJarro 20.12.2007 15:25:02 | |
---|
... Mikäli asuu UPS:n jakelualueella. UPS kusee kyl näissä hommissa. Thomannille oli menossa vahvistin vaihtoon ja sain reilun viikon soitella eri paikkoihin ja lopulta vein sen itse postiin. "ei asuta UPS jako(/nouto)alueella", mut eipä siitä mulle kerrottu vaan piti kaikki ottaa ite selvää jne... no, nyt on vahvari toiminnas ja pelittää =) Let's do some living after we die... |
UPS kusee kyl näissä hommissa. Thomannille oli menossa vahvistin vaihtoon ja sain reilun viikon soitella eri paikkoihin ja lopulta vein sen itse postiin. "ei asuta UPS jako(/nouto)alueella", mut eipä siitä mulle kerrottu vaan piti kaikki ottaa ite selvää jne... no, nyt on vahvari toiminnas ja pelittää =) Mitä voit odottaa firmalta jonka nimi on "UPS" ...itse olen tosin saanut asian mukaista palvelua... ...mut tosin asun jakoalueella. Stoner to the boner |