Aihe: Harley Benton GA-15X
1
käsi
20.12.2007 16:27:10

Aika tuhnu soundi ollut niissä HB:n vahvareissa joita olen kokeillut, mutta kotosalla varmaan ajaa asiansa. Microcubea kaikki suosittelee ihan varmasti, monipuolisempikin ja merkki on ns laatumerkki.

Tosin hb:lta saisit muutaman kympin lisäyksellä putkivahvarin, sitä kannattanee myös harkita, jos haluaapi putkisoundien maailmaan tutustua jo nyt
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
Metal Mafia
20.12.2007 17:13:16
Olisi myös mukava kuulla mielipiteitä/kokemuksia ESP LTD MH50 NT -sähkökitasta.
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_mh50_nt_bch.htm

En kuitenkaan kelluvaa tallaa halua ensimmäiseen kitaraani..

Toinen vaihto ehto.
http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg321mhwk.htm

"Halpis" kelluva talla kitaroissa on kovasti vire ongelmia. Joten niitä ei voi hirveesti suositella.
HB GA5 putki kompoa ei voi oikein suositella. Cleani menettelee, roso osasto herättää hilpeyttä. (Makua asia ;)
CowboyFromHell
21.12.2007 14:08:47
Ihan transistorikomboa olen alkuun ajatellut ja tosiaan ihan kerrostalo-kotisoittoon noita vehkeitä tällä hetkellä hommaamassa. Itekin oon kuullu ettei mitään ihmeellisiä oo noi HB:n vahvarit mutta olis ollu kiva jos jollain olis ollut kokemuksia juuri tuosta vempeleestä. Ominaisuudet suht monipuoliset tuossakin kyllä.

Toi Ibanez on varmastikin ihan kelpo keppi mutta ajattelin päästä alkuun vähä halvemmalla kitaralla. (Mitä enemmän miettinyt niin sitä kalliimpiin vehkeisiin tosin ollut kokoajan päätymässä...alunperin meinasin ihan alle parinsadan valmista kitarapakettia ostaa:P)
Sam Hotman
21.12.2007 21:21:53
Osta se Microcube. Tänään taas ihmettelin sen mahtavia soundeja noin pieneksi ja halvaksi vehkeeksi, kun musakaupassa sen läpi soittelin Jacksonin RR5:sta :D
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
Nazareth
22.12.2007 10:40:12
Man who buys a drowned cat pays for wet pussy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)