saastara 31.10.2007 15:44:11 | |
---|
Rumpali totesi poissaolon syyksi joskus aikoinaan, että "Synisti on ruma, elitistinen hinttari joka ei tajua thrashistä mitään".. :D -This is madness!
-Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1 |
Adutin 06.11.2007 19:41:09 | |
---|
Kaikki kunnioitus laulajalle, mutta tänään hänellä oli hyvä syy olla pois. Ilmoitus tulee juuri silloin, kun olimme lopettelemassa treenejä. "En pääse tulee. Pitää vahtia siskoa (12v) ja ilmotan myöhässä, kun puhelin tippu lattialle ja hajos." Ei siinä mitään, alko vähän naurattaa, mutta treenit oli kuitenkin hyvät. :D |
ötzi 07.11.2007 23:44:50 | |
---|
Rumpali totesi poissaolon syyksi joskus aikoinaan, että "Synisti on ruma, elitistinen hinttari joka ei tajua thrashistä mitään".. :D No minkäslaisessa thrash bändissä on synisti? Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
ThePunisher 08.11.2007 20:16:24 | |
---|
yleisin syy meijän kitaristilla on vaan:en jaksa.vituttaa ihan reilusti aina kun se sanoo ton. jepa. |
teukka 09.11.2007 07:56:12 | |
---|
Onko naurettava syy olla pois jos päättää lopettaa projektissa? Mä lähdin. Alkoi käydä hermoon koko touhu ja turhauttaa niin paljon että motivaatio katosi.Mä sentään perustin tuon jutun alun alkaen. Kuvitelkaa fiiliksiä. Ei vaan edennyt yhtään mihinkään noin puoleen vuoteen ja sit riitti. Yleensä joku siis aina uupui tai sit ei enää soitettu "samassa" bändissä vaikka meidän treenit olikin. Ei toiminu niin ei sitten. Lisää tatskoja s*^tana! |
Marklar 09.11.2007 17:22:43 | |
---|
Onko naurettava syy olla pois jos päättää lopettaa projektissa? Ei todellakaan. Ei siinä pitäisi olla muilla itkemistä jos ei pysy perässä Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
saastara 09.11.2007 22:51:02 | |
---|
No minkäslaisessa thrash bändissä on synisti? Homman pointti olikin vähän siinä, että soitimme ylieeppistä volkmedeliä emmekä suinkaan rässiä. -This is madness!
-Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1 |
Mörkööö 10.11.2007 14:31:38 | |
---|
yleisin syy meijän kitaristilla on vaan:en jaksa.vituttaa ihan reilusti aina kun se sanoo ton. Pihalle bändistä vaan nämä "en jaksa" tyypit, niin johan loppuu vitutus. |
shovi 10.11.2007 14:33:31 | |
---|
Mä en vaan tajua et miksei Salo/Turku -akselilta löydy päteviä rokkikannuttajia. Kaikki tuntuu olevan joko kikkakolmosia tai ieni/xanor/piripäitä. Kai sitä pistäis mulkut pihalle mutta kun korvaajia ei helpolla löydy. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
Marklar 10.11.2007 20:44:11 | |
---|
Mä en vaan tajua et miksei Salo/Turku -akselilta löydy päteviä rokkikannuttajia. Kaikki tuntuu olevan joko kikkakolmosia tai ieni/xanor/piripäitä. Kai sitä pistäis mulkut pihalle mutta kun korvaajia ei helpolla löydy. Samaa mieltä. Oma rumpali ei vielä ole mikään pro mutta lahjoja mielestäni on. Yhden ihan hyvän tiedän mutta se on enemmän kiinnostunu dokaamisesta :( eikä se kaveri ei oo yhtään motivoitunu. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
teukka 10.11.2007 21:47:10 | |
---|
Toikin kuvio että lopulta päätin häipyä omasta projektista ei liity mitenkään siihen että tästä nyt pitäs muka leipätyö vääntää.Ei tosiaan. Se vaan että jotain konkreettista edistystä pitää tapahtua kuitenkin.Kuunteluttaa sit vaikka omalle mutsille jos ei muille mutta jotain, kele! Se vaan käy hermoon että puolen vuoden ajan jos kaikki nyt vahingossa edes sattuu paikalle treenattiin jotain ihan muuta kuin pitäs eli vanhat biisit nippuun ensin ja sitten vasta uutta.Mut ei. Lopputulos oli sitten se että aihioita oli kasa mutta kaikki ei osannut soittaa kaikkea. Sit vaan yhtäkkiä totesin...nyt riittää. Vahva epäilys muiden hommista on että kun lähdin hajosi koko kuvio. Harmi sinänsä. Jos näin niin motivaatio siellä on muillakin on ollut luultavasti hukassa jos luovuttavat, kuten minä. Lisää tatskoja s*^tana! |
Jaqqi1991 18.11.2007 02:04:51 | |
---|
Saatiin 2mb netti ja pitää datata. Rumpalin suusta tuli tuollainen, muitakin hyviä on ollut mutta ei tule juuri nyt mieleen We may be humans, but were still animals |
burdon 02.12.2007 11:04:43 (muokattu 02.12.2007 11:36:36) | |
---|
Kitaristi ilmoittaa 30 min ennen treenejä jotka sovittu viikko etukäteen että "oon kipeenä" kun porukka on jo matkalla treenikselle. Tuo jos mikä haiskahtaa epäilyttävältä ja on todella k-päistä toimintaa. Jos on oikeasti kipeä niin kai sen tietää aikaisemmin kuin puol tuntia ennen treenejä ? Tässä taas venataan että käykö tavalliset. Kitaristi luistanut niin monista treeneistä. Monta viikkoo oli poissa että "mulla meni aika kun muutin". Eipä omaan muuttooni mennyt kuin 2 päivää. Luulis ettei oo nii vaikeeta pariks tunniks keretä soittamaan viikossa mutta aina tulee viime hetkellä joku naurettava tekosyy miksei muka pääse. Oisin jo potkinut tyypin ulos bändistä mutta muut ovat sitä vastaan, taidan itse lähteä ja etsiä bändin jossa ei moista lusmuilua katsota hyvällä. edit: Livisti taas ja yritti laittaa mun syyks vielä. Ei muka jouda hakee mua, asutaan parin kilsan päässä toisistamme ja treenikselle menis mulla julkisilla yli tunti + 2 seutulipun hinta. Ei oo rahaa eikä enää kerkeiskää ajoissa... + että mun pitää roudata raiturit sun muut nauhoituskamat ja tuohon matkaan sisältyisi kilometrien tarpomista lumihangessa ! minulle vieraalla seudulla... Aikasemmin vielä sovittu että pääsen hänen kyydissään. Alkaa kyllästymään tähän pelleilyyn. 4-track 4 life ! |
mr_b 19.12.2007 17:54:27 | |
---|
Tänään tuli aika hyvä: "Ei nyt voi pitää treenejä kun täytyy leipoa pullaa." Vähänkös yhtyeemme on rok. :-) Softer, worse, slower, weaker. |
Näyttää muuten olevan, että basistit on niitä, jotka "lintsailee" eniten treeneistä. Mystistä... Katoppa vähä kenelle puhut! :D Ite oon basisti, ja aina ku vaa ehotetaa treenit, mä oon siel ekana... Mut nyt niit syitä kitaristi: "Oon roviksel (rovaniemel)" rumpali: "Mul on tennis", "Mul on sähly", "Pitää vahtii siskoo", "Mul on lätkä"... synisti: "Mul on futis" Kaikki tosia, ite oon jääny treeneist kurkkukivun takii veks I Gotta Have Complete Control |
Seba 21.12.2007 01:35:23 | |
---|
Ihme lusmuja. Kerran olen jäänyt treeneistä pois kun jänis tuli kesken sinnemenomatkan puskurista läpi rikkoen jäähdyttimen ja ilmastoinnin kennot samalla. Eipä kyllä kukaan ole juuri poissa ollut. Toinen kitaristi on joka toinen viikko iltavuorossa, ja tulee sitten klo 23 aikoihin vielä tunniksi pariksi veivaamaan kun muut menee 20-21 aikoihin. |
epeli 25.12.2007 08:44:15 | |
---|
oon mielessän monta kertaa muokannu vähän rumpalin naamaa uusiks, ku soitan sille puol tuntia enne reenejä, et joko mennään, ja mies vastaa: "Äääh onks tänää pakko, ku olis raidi kuudelt..." :D "Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real" |
BassLass 26.12.2007 16:25:35 | |
---|
edit: Livisti taas ja yritti laittaa mun syyks vielä. Ei muka jouda hakee mua, asutaan parin kilsan päässä toisistamme ja treenikselle menis mulla julkisilla yli tunti + 2 seutulipun hinta. Ei oo rahaa eikä enää kerkeiskää ajoissa... + että mun pitää roudata raiturit sun muut nauhoituskamat ja tuohon matkaan sisältyisi kilometrien tarpomista lumihangessa ! minulle vieraalla seudulla... Aikasemmin vielä sovittu että pääsen hänen kyydissään. Alkaa kyllästymään tähän pelleilyyn. Juuh, tuo on kyllä tosiaan paska homma! Ite ehk en olis ees tuon vertaa jaksanu olla tuollaisessa bändissä. Hatun nosto sinulle sinnikyydestä prkl! Meidän tekosyitä Kitaristi: Olin salilla ni ei jaksa. Lähen luistelemaan kohta (eikä kuitenkaan mene) "Oho, en huomannut että oli tullut viesti että meillä on treenit (Tosiaan, joka viikko samaan aikaan samassa paikassa) Rumpali: Ei jaksa. Futis. Sähly. Ei jaksa Ite: tyttöystävä :S
|
UnBrain 30.12.2007 12:15:02 | |
---|
Reenit alkaneet 30min sitten ja soitetaan laulajalle. Yleensä puhelimeen vastaa joko todella uninen "ai mitäh.. vasta heräsinhm..?" vaikka reenit ovat yleensä joskus klo 15.00 tai myöhemmin, tai "EI OO KUKAA MULLE SANONU ETTÄ ON REENIT TÄNÄÄ!" Kyllä tokenee! |
brutalcaster 30.12.2007 19:24:37 | |
---|
Kebabilla :D Se on paras! |