Kidi 29.11.2007 22:13:06 | |
---|
Kuulin et suomessaki olis hyviä musiikkiliikkeitä mitkä myy laatu tavaraa t-kauppaa edullisemmin. Merkit pitäis olla huippumerkkejä ( rcf, turbosound, ev, dynacord). Seinäjoella ainakin on Markun Musiikki mikä myy näitä kaikkia kuulemma halvalla. Onko muita etelässä päin? |
rintapek 30.11.2007 00:18:11 | |
---|
One kind of music only - the good kind |
Aivan yleisesti kannattaa tarkistaa hinnat myös lähimmästä musiikkiliikkeestä. Nettikaupan yleistyessä myös maahantuojat ovat joutuneet tarkistamaan hintansa. Itse olen valmis jopa muutaman kympin maksamaan enemmän tutusta liikkeestä ostetusta kamasta. Takuut ym. toimivat paljon helpommin. Humppaa tai soita humppaa |
IJarro 20.12.2007 13:34:56 | |
---|
Aivan yleisesti kannattaa tarkistaa hinnat myös lähimmästä musiikkiliikkeestä. Nettikaupan yleistyessä myös maahantuojat ovat joutuneet tarkistamaan hintansa. Itse olen valmis jopa muutaman kympin maksamaan enemmän tutusta liikkeestä ostetusta kamasta. Takuut ym. toimivat paljon helpommin. Ja yleinen asenne, että ostetaan kaikki ulkomailta jos vaan saadaan 1000€ tuote sen 15€ halvemmalla, ajaa Suomen aika äkkiä uuteen lamaan. Kärjistettyä toki, mut Suomen kansantalouden kannalta on fiksumpaa jättää se kate Suomeen eikä maksaa sitä (vaikka sit oiskin 15€ pienmpi) katetta jonnekin sakemanneille. Let's do some living after we die... |
Kidi 10.01.2008 21:25:40 | |
---|
Joo totta puhut tuosta ulkomailta ostosta.. Ei voi ymmärtää kun suomestakin saa samaan hintaan tai halvemmalla. Mut nyt on meidän bändi saanut kunnon PA:n (RCF) ja vielä SUOMESTA. Eri paikkoihin laitoin tarjouksia ja tutkin saksaa yms ja Markun musiikista sain parhaimman tarjouksen. Et tutkikaa oikeesti ennen kun tilaatte T-amppia vaivoiksi. Nyt säästämään uuteen mikseriin. |
isojussi 11.01.2008 17:33:47 | |
---|
Itse ostan sekä että - mikä itselle järkevämmäksi aina sit käyb. Tuoreessa muistissa on keväinen Rode NT1a:n hankinta Suomesta - oli vähän halvempikin, kuin T-kaupasta. Onkelmia tuli: - Mikin liitinpesä oli irti, korjaukseen olis pitäny lähettää itse maahantuojalle. Tämä on ollut St Pauls soundin toimintaperiaate ennenkin. - Kovasti piti ollahyvä samalla ostamani mikkipiuhankin. No 9 m:n piuha maksoi 24.90 ja Neutrikin liittimet olivat eri sarjaa, kuin mitä mulle on yleensä tullut vastaan, eli stnan nahee joka liittimeen. Pahin oli kuitenkin se että jos 15.90 maksava t-kaupan piuha on pehmee kelissä kun kelissä, niin tää Suomesta ostettu menee jäykäks jo hieman alle + 20:ssä asteessa. - Mikkiteline tuntui olevan lähes samaa laatua, kuin 60% halvemat Milleniumit. Silti olen edelleenkin valmis maksamaan enemmän Suomesta ostetuista tuotteista, mutta tolkku pitää olla. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |